De prijzen durf ik niet exact aan te geven. De verpakkingen gaan namelijk van 1500 gram naar 2000 gram. Tegen de tijd dat het duidelijk is wanneer dat wordt, kan ik het wel even aangeven

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De prijzen durf ik niet exact aan te geven. De verpakkingen gaan namelijk van 1500 gram naar 2000 gram. Tegen de tijd dat het duidelijk is wanneer dat wordt, kan ik het wel even aangeven

Eind februari begin maart is de planning. Met een beetje geluk iets eerder, maar we hopen op deze. Moet lukken dacht ikzo!

Haha ja ook! En in alle snoepautomaten vind je vandaag de dag ook Perfection Bars, dus niemand kan er meer zonderHoly ****! Heeft DBB de hele jaarvoorraad opgegeten ofzo?![]()
Haha. Ja, het wordt binnenkort geproduceerd en zodra het er is. Kondig ik dit natuurlijk direct aan.Perfection BarsWe hadden afgelopen maandag een hele grote voorraad weer verwacht van onze leverancier, helaas was dat niet voorradig en zat het er dus niet bij.Is er toevallig al meer info over wanneer de ON - Melatonine weer op voorraad komt ?![]()
Direct is er een mail uit gegaan waarom dit er niet bij zat, daarop hebben we helaas nog geen antwoord gehad. Luie Amerikanen haha
Zodra er meer duidelijkheid is, zetten we het product direct weer op bestelbaar en verwacht. Dan verzenden we het wanneer het binnen komt direct. Dan ben je altijd de eerste bij B&F! Beloof ik
Uiteraard kan je je ook abonneren op de email van dit product, zodra het dan voorradig is krijg je direct een mail. Dit kan rechts op de Melatonine productpagina.Niet om te mierennken maar op de verpakking van Muscle Protect staat dat 1 schep 12,5 gram is. Als ik hem afweeg blijkt het amper 6 gram te zijn. Heb hier al eerder melding van gemaakt dat zowat ieder schepje niet klopt met wat er op de verpakking staat bij jullie producten. Het is dat ik het afweeg maar genoeg andere mensen die t niet doen.
Dat is goed dat je het aangeeft, ik zal kijken of ik dit op de site kan aanpassen. Het is zo dat enkel Lemon en watermelon de verkeerde maat schep hebben. Normaal gesproken zit er dan een sticker op de deksel met een waarschuwing hiervoor. We zijner dus van op de hoogte! Mijn excuusNiet om te mierennken maar op de verpakking van Muscle Protect staat dat 1 schep 12,5 gram is. Als ik hem afweeg blijkt het amper 6 gram te zijn. Heb hier al eerder melding van gemaakt dat zowat ieder schepje niet klopt met wat er op de verpakking staat bij jullie producten. Het is dat ik het afweeg maar genoeg andere mensen die t niet doen.

De meeste bodybuilder wegen altijd alles af dus ook met supplementen kan het geen kwaad. Het kan soms zijn dat poeder inklinkt of iets dergelijks waardoor je natuurlijk iets meer kan pakken. Gelukkig zijn de maatscheppen bij ons de meeste producten redelijk precies.

Zulke mensen met zijn van grote waarde in ons bedrijf. Top!Haha ja!
Voor ik op bed ga altijd nog even hier checken of ik moet reageren
Goedemorgen! Bedankt voor je complimenten over de zoekmachien, het is inderdaad heel handig en ook snel. Je moet ook een beetje verwend worden natuurlijk, als je "nr" invoert vind deze direct voor je Nr1
Vraagje: raden jullie bij de CreaPure nu aan om te loaden of is het inderdaad achterhaald?

Goed volk bij jullie winkel in Zwolle...
De grootverpakking Isolaat Perfection met leuke korting gekocht, daar bovenop een gratis MusclePharm t-shirt en ze waren ook niet zuinig met wat extra samples![]()

Even nog een vraagje : de maatschep bij creatine ultra, is die afgestreken 3gr of moet er een builtje op liggen?

Vraagje: raden jullie bij de CreaPure nu aan om te loaden of is het inderdaad achterhaald?