- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, daarover is nog geen update. Het is namelijk zo dat de Micellar Casein in de OP=OP zit. Zodra alle smaken op zijn, komen we met een nieuwe verpakking. Alle smaken zullen dan weer beschikbaar zijnNog geen status update omtrent Miscellar Casseine (bananensmaak)?

Nee, daarover is nog geen update. Het is namelijk zo dat de Micellar Casein in de OP=OP zit. Zodra alle smaken op zijn, komen we met een nieuwe verpakking. Alle smaken zullen dan weer beschikbaar zijn
Ralf

Ik heb een dubbelcheck gedaan en gaat nu geregeld worden voor je. Doe ik persoonlijk even voor je! Morgen in huis. Shirtje komt erbij!
Ralf

Bedankt voor je bestelling! Succes met de producten!![]()
Ja hoor in beide gevallen kan dat prima. Wel wil ik als tip meegeven dat in de Super Creatine ook dextrose zit, let daarom wel op je losse dosering dextrose. Het is natuurlijk zonde om dat dubbel te nemen!Beste B&F,
ik heb vandaag mijn Alpha muscle binnengekregen. Nu moet je deze sóchtends en voor het slapen in nemen.
Ik neem sóchtends ook mijn whey (met brinta/havermout/rozijnen) en sávonds casseine, kun je dit gewoon combineren?
Dezelfde vraag voor de supercreatine. Ik neem altijd whey met dextro na het trainen, kan ik hier gewoon de supercreatine aan toevoegen?
Alvast bedankt en bedankt voor de snelle levering!![]()
Wow, je hebt een supercombi. Je hebt nu eigenlijk op elk front het beste product. Dit gecombineerd met Whey en goede voeding moet je een heel eind op weg brengen. Met Super Duo zit je helemaal goed en is volgens mij het best verkochte duo in onze geschiedenisBestelling binnen! Bedankt voor de sampels! Ben beniewd naar de alpha muscle, ga het nemen met de nr 1 en magnifisent combi na een tijd niet getraind te hebben. Dat word knallen!

Bedankt! Dat had ik inderdaad al gezien. Ga mijn dextro dosering er iets op aanpassen. Ging me het meest om de combi met wheyJa hoor in beide gevallen kan dat prima. Wel wil ik als tip meegeven dat in de Super Creatine ook dextrose zit, let daarom wel op je losse dosering dextrose. Het is natuurlijk zonde om dat dubbel te nemen!

Bedankt! Dat had ik inderdaad al gezien. Ga mijn dextro dosering er iets op aanpassen. Ging me het meest om de combi met whey![]()

Er zijn inderdaad heel veel verschillende. In jouw geval zou ik ééntje pakken met een hoge doseringwelke kalcium/magnesium is nou de beste? Ik heb nu weer een ander merk bij jullie besteld en ben eigenlijk een beetje de weg kwijt welke ik nou het beste kan nemen. Ik heb best veel last van kramp namelijk...

Er zijn inderdaad heel veel verschillende. In jouw geval zou ik ééntje pakken met een hoge dosering
Ralf
Zou ik je pure Magnesium aanbevelen adners moet je hier even kijken.Welke is dat? Dan markeer ik die gelijk ff al favoriet voor de volgende bestelling
Eind februari begin maart is de planning. Met een beetje geluk iets eerder, maar we hopen op deze. Moet lukken dacht ikzo!Wellicht overheen gelezen maar wanneer komen de Perfection Bars weer binnen in smaak White Chocolate? Ik krijg afkickverschijnselen haha!![]()
Wanneer Now Foods het weer eens meezend, we hebben het afgelopen keer wel besteld maar zat er niet bij. We gaan het binnenkort opnieuw proberen!

Ja, inderdaad. Dat kan gerust voor 't ontbijt genomen worden. Die shirts zijn vet heBestelling gister binnegekregen
Ik moet zeggen dat het t-shirt met als tekst I Am Dedicated erg mooi is!
En nog even over de ripped! Moet je dat gewoon sochtend innemen en daarna kan je direct ontbijten?
Nee, daarover is nog geen update. Het is namelijk zo dat de Micellar Casein in de OP=OP zit. Zodra alle smaken op zijn, komen we met een nieuwe verpakking. Alle smaken zullen dan weer beschikbaar zijn
Ralf