MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F, ivm de Perfect Protein:

Hoelang zal die introductieaanbieding blijven?

Zijn voorganger Protein Perfection Mix loste perfect op en was niet te dik qua structuur, is deze shake qua structuur gelijkaardig?
De Perfect Protein is een hele waardige opvolger van de Mix, deze ;ost perfect op is enkel wat dikker van structuur. Verder zijn de smaken heel erg lekker :)
Perfect Protein is de opvolger van Protein Perfection Mix? 6 verschillende Eiwitten vs. 80% Whey + 20% Casein?
Ja :)

Ralf

Ralf,

Zijn er gevallen bekend van allergische reacties op 1 van de componenten in supercreatine of Alpha Muscle of ben ik de eerste?

Krijg een mailtje dat 392182 verzonden is, heb echter niks besteld.

Krijg een mailtje dat 392182 verzonden is, heb echter niks besteld.
Er wordt niets verzonden hoor, we hebben intern wat problemen met postNL en gooit er automatisch wat oude zendingen uit. Hiervan krijg je dan ook automatisch een verzendbevestiging, mijn excuus voor het ongemak.:cool:
Soort jeukende uitslag met kleine rode bultjes (huid voelt ook heel warm)..mogelijk op te lossen door meer water te drinken?:o
Ik zou inderdaad aanraden om eerst eens wat meer water te drinken, vaak bij creatine producten is dat absoluut aan te bevelen.

Ralf

Beste B&F, kunnen jullie mij concreet uitleggen wat het verschil in mogelijke werking is, tussen jullie huismerk pre-workout 'Strong', en 'Jack3d'. Het prijsverschil is duidelijk, dus ik ben vooral benieuwd naar wat Jack3d voor extra's biedt.

Beste B&F, kunnen jullie mij concreet uitleggen wat het verschil in mogelijke werking is, tussen jullie huismerk pre-workout 'Strong', en 'Jack3d'. Het prijsverschil is duidelijk, dus ik ben vooral benieuwd naar wat Jack3d voor extra's biedt.
Beide producten geven natuurlijk inderdaad veel energie, pomp, uithoudingsvermogen etc maar is heel persoonlijk hoe je hierop reageert. Op Strong! horen we eigenlijk altijd positieve reacties (als je kijkt naar prijs/kwaliteitverhouding).

Ralf

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/body-fit-sportsnutrition/power-straps-luxe/ zou ook leuk zijn om als kado te kiezen.. ik ben al bijna een lopend reclamebord van jullie :P, muts, tas,tank, bidon, gloves, shakebeker, poederbewaardoos.. Ik alles van d3 kadoeectie, heb zelfs me dochtertje van 1, 5 jaar oud de roze shakebeker voor haar flesje gegeven (vindt ze btw verbazinwekkend leuk :S raar kind)..

Maarruh wordt wel tijd die kadosectie uit te breiden hoor.. met bijv... straps ;)

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/body-fit-sportsnutrition/power-straps-luxe/ zou ook leuk zijn om als kado te kiezen.. ik ben al bijna een lopend reclamebord van jullie :P, muts, tas,tank, bidon, gloves, shakebeker, poederbewaardoos.. Ik alles van d3 kadoeectie, heb zelfs me dochtertje van 1, 5 jaar oud de roze shakebeker voor haar flesje gegeven (vindt ze btw verbazinwekkend leuk :S raar kind)..

Maarruh wordt wel tijd die kadosectie uit te breiden hoor.. met bijv... straps ;)
Haha, wat leuk! :) De Power Straps Deluxe vind je vanaf 100 euro als cadeau bij elke bestelling. Dat staat hier ook uitgelegd! :) Uitleg Kies uw cadeaus

Ralf[/FONT]

Is de polo van B&F er niet meer?

Kan hem nergens meer vinden op de site.

Is de polo van B&F er niet meer?

Kan hem nergens meer vinden op de site.
De polo's zijn op dit moment uitverkocht. We verwachten ze op korte termijn ook niet meer terug. Op dit moment hebben wel hele mooie Feed The Beast shirtjes :)

feedthebeast2.jpg

Ralf

Weer bescheiden bestelling geplaatst:)

Balen, enig idee wanneer de polo's terugkomen?
Die dingen zitten echt perfect.

Voegen jullie nu de vitaminen van amix toe waar 1000mg vit in zit? En andere producten van amix en scitec nutrition?
nergens te vinde

Voegen jullie nu de vitaminen van amix toe waar 1000mg vit in zit? En andere producten van amix en scitec nutrition?
nergens te vinde

Helaas is mijn collega van de inkoop op dit moment niet meer aanwezig. We gaan hier dan ook morgen voor je op terug komen;)

Hotsee ! Ff combi Whey Perfection + Muscle Protect gekocht. Muscle protect is voldoende als ik het alleen tijdens mijn cardio trainingen gebruik 2x per week?

Ook eens de Perfect Protein Pancakes besteld, ik ben benieuwd naar de smaak :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven