XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, krijg je ook dezelfde cadeaus als je het koopt bij jullie winkel in Amersfoort? En kun je misschien zien of ze de pepto pro en optimum bcaa capsules op voorraad hebben? Alvast bedankt :)

wat denk je zelf dat ze aanraden (meer crea verspilling=€€) , creatine hoef je niet veel te nemen, en zeker niet op te laden

Op beide manieren bouw je naar een maximaal niveau inderdaad. Als je laad bereik je dit sneller. Het is niet achterhaald maar een keuze. :)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 20:32 ----------

Hey, krijg je ook dezelfde cadeaus als je het koopt bij jullie winkel in Amersfoort? En kun je misschien zien of ze de pepto pro en optimum bcaa capsules op voorraad hebben? Alvast bedankt :)

De kado's gaan uitsluitend via website (niet in de winkel(s)) Beide zijn ruim op voorraad.:) We kunnen altijd alles direct leveren:) tenzij er " uitverkocht" bij staat. Dan is ook bestellen niet mogelijk.

Komen er nog producten van Sci-MX binnen? Zoek iets zoals Lean Grow Extreme van Sci-MX...

thanks!

Wanneer komen de witte chocolade repen weer? en welke is beter aardbei of banaan?

Ik moet zeggen dat Perfect protein strawberry erg lekker is! :zuip:

Aardbei reep is heerlijk en banaan voor de afwisseling

Ik heb een hele tijd geleden bij jullie een potje Game Day gehaald van MAN Sports, de beste PWO die ik tot nu heb gehad. Is er kans dat jullie de nieuwe versie ook gaan verkopen?

Ik heb een hele tijd geleden bij jullie een potje Game Day gehaald van MAN Sports, de beste PWO die ik tot nu heb gehad. Is er kans dat jullie de nieuwe versie ook gaan verkopen?
Ben ik mee eens! Game Day was een van mijn eerste pre-workouts, ook wel een van de lekkerste en bestwerkenden.

Ik moet zeggen dat Perfect protein strawberry erg lekker is! :zuip:

Klopt, smullen met de Perfect Protein!

Aardbei reep is heerlijk en banaan voor de afwisseling

Zekersss!:)

Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Hij verkocht niet erg goed:rolleyes:

Eldert

Ik heb een dubbelcheck gedaan en gaat nu geregeld worden voor je. Doe ik persoonlijk even voor je! Morgen in huis. Shirtje komt erbij!

Ralf

Hi Ralf,

Alles dik in orde gekomen! Heb ook extra kadootjes gevonden in de doos, waarvoor mijn dank!

Klein vraagje, kan ik die ronnie colemann resurrect combineren met jullie caseine eiwit?

Hi Ralf,

Alles dik in orde gekomen! Heb ook extra kadootjes gevonden in de doos, waarvoor mijn dank!

Klein vraagje, kan ik die ronnie colemann resurrect combineren met jullie caseine eiwit?

Neem het even over van Ralf;) Maar graag gedaan! Kan je zeker combineren:D

Eldert

Hey B&F, ivm de Perfect Protein:

Hoelang zal die introductieaanbieding blijven?

Zijn voorganger Protein Perfection Mix loste perfect op en was niet te dik qua structuur, is deze shake qua structuur gelijkaardig?

Hey B&F, ivm de Perfect Protein:

Hoelang zal die introductieaanbieding blijven?

Zijn voorganger Protein Perfection Mix loste perfect op en was niet te dik qua structuur, is deze shake qua structuur gelijkaardig?

Perfect Protein is de opvolger van Protein Perfection Mix? 6 verschillende Eiwitten vs. 80% Whey + 20% Casein?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven