On the road
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat denk je zelf dat ze aanraden (meer crea verspilling=€€) , creatine hoef je niet veel te nemen, en zeker niet op te laden

Hey, krijg je ook dezelfde cadeaus als je het koopt bij jullie winkel in Amersfoort? En kun je misschien zien of ze de pepto pro en optimum bcaa capsules op voorraad hebben? Alvast bedankt![]()
We kunnen altijd alles direct leveren
tenzij er " uitverkocht" bij staat. Dan is ook bestellen niet mogelijk.Komen er nog producten van Sci-MX binnen? Zoek iets zoals Lean Grow Extreme van Sci-MX...

Wanneer komen de witte chocolade repen weer? en welke is beter aardbei of banaan?

Ben ik mee eens! Game Day was een van mijn eerste pre-workouts, ook wel een van de lekkerste en bestwerkenden.Ik heb een hele tijd geleden bij jullie een potje Game Day gehaald van MAN Sports, de beste PWO die ik tot nu heb gehad. Is er kans dat jullie de nieuwe versie ook gaan verkopen?
Ik moet zeggen dat Perfect protein strawberry erg lekker is!![]()
Aardbei reep is heerlijk en banaan voor de afwisseling

Ik heb een hele tijd geleden bij jullie een potje Game Day gehaald van MAN Sports, de beste PWO die ik tot nu heb gehad. Is er kans dat jullie de nieuwe versie ook gaan verkopen?

Ik heb een dubbelcheck gedaan en gaat nu geregeld worden voor je. Doe ik persoonlijk even voor je! Morgen in huis. Shirtje komt erbij!
Ralf
Hi Ralf,
Alles dik in orde gekomen! Heb ook extra kadootjes gevonden in de doos, waarvoor mijn dank!
Klein vraagje, kan ik die ronnie colemann resurrect combineren met jullie caseine eiwit?
Maar graag gedaan! Kan je zeker combineren
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Hij verkocht niet erg goed
Eldert
en goede pomp ) en nog lekker was ook...Zonde, een van de weinigen die echt effect had (scheermesscherpe focusen goede pomp ) en nog lekker was ook...
we kunnen altijd even kijken natuurlijk. (het probleem bij de vorige was overigens dat deze nogal hard werd)Hey B&F, ivm de Perfect Protein:
Hoelang zal die introductieaanbieding blijven?
Zijn voorganger Protein Perfection Mix loste perfect op en was niet te dik qua structuur, is deze shake qua structuur gelijkaardig?
Ik heb hier een sample van Maximize intense zo'n zwart zakje. Ik neem aan dat die 1234 MFG 02/12 op de rand de houdbaarheidsdatum is?![]()