Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beide producten geven natuurlijk inderdaad veel energie, pomp, uithoudingsvermogen etc maar is heel persoonlijk hoe je hierop reageert. Op Strong! horen we eigenlijk altijd positieve reacties (als je kijkt naar prijs/kwaliteitverhouding).

Ralf

De keuze is toch op Strong gevallen ;) Na het 'nieuws' dat er een nieuwe formule Jack3d is. Ik hoorde dat de 1,3 dmaa eruit is gehaald. Ik was zelf ook erg tevreden met de vorige PW van jullie Hard!. Dus ik denk dat deze ook wel gaat bevallen ;)

Hotsee ! Ff combi Whey Perfection + Muscle Protect gekocht. Muscle protect is voldoende als ik het alleen tijdens mijn cardio trainingen gebruik 2x per week?

Ook eens de Perfect Protein Pancakes besteld, ik ben benieuwd naar de smaak :D

Bedankt voor je bestelling, muscle protect is inderdaad prima te gebruiken tijdens de cardio;)

De keuze is toch op Strong gevallen ;) Na het 'nieuws' dat er een nieuwe formule Jack3d is. Ik hoorde dat de 1,3 dmaa eruit is gehaald. Ik was zelf ook erg tevreden met de vorige PW van jullie Hard!. Dus ik denk dat deze ook wel gaat bevallen ;)

Strong krijgen we super reacties op, natuurlijk zelf ook weleens mee getraind en een heerlijke training mee gehad:D

Beste,

Graag had ik een vraagje ivm muscle protect:
Op de verpakking en site staat : 1 schep is 1 dosering. maar op mijn pot zelf staat een briefje geplakt met: Letop ! 1 dosering is 2 maatscheppen.

Nu heb ik 1 maatschep gewogen en dit is 12.5 gr, dit komt overeen met 40 doseringen per pot.

Wat is nu de correcte Maatscheppen/dosering? :)

Bedankt!

Beste,

Graag had ik een vraagje ivm muscle protect:
Op de verpakking en site staat : 1 schep is 1 dosering. maar op mijn pot zelf staat een briefje geplakt met: Letop ! 1 dosering is 2 maatscheppen.

Nu heb ik 1 maatschep gewogen en dit is 12.5 gr, dit komt overeen met 40 doseringen per pot.

Wat is nu de correcte Maatscheppen/dosering? :)

Bedankt!

Waarschijnlijk heb je de maatschep dan ook meegewogen? Het is namelijk een klein schepje. Je moet hier dan ook 2 niet te volle schepjes van nemen:)

Wat zijn momenteel de beste creatine capsules of pillen. Kre alkalyn is geen optie

Waarschijnlijk heb je de maatschep dan ook meegewogen? Het is namelijk een klein schepje. Je moet hier dan ook 2 niet te volle schepjes van nemen:)

Maatschepje weegt niks, snap je zelf ook wel B&F. Koop altijd bij jullie, maar wordt eens tijd dat jullie stoppen kloten met maatschepjes en overal de goede bij doen.

Maatschepje weegt niks, snap je zelf ook wel B&F. Koop altijd bij jullie, maar wordt eens tijd dat jullie stoppen kloten met maatschepjes en overal de goede bij doen.
Je hebt gelijk. De maatschepjes in de Muscle Protect zijn inderdaad niet precies.:rolleyes: Bij alle andere producten zit het altijd goed bijv Mass Perfection. De leverancier hierin hebben we bij de Muscle Protect al meerdere malen contact gehad dat dit anders moet. Enkel kan dit pas vanaf de volgende batch. Zodoende dat we het op deze manier proberen op te lossen:rolleyes:
Of creatine aanslaat kan ik natuurlijk nooit garanderen, maar bij 80-90% van de gebruikers slaat het aan. Als je persé creatine capsules wil, kun je ook nog eens naar Magic Creatine kijken. Ik heb die zelf eens gebruikt en ging er heel goed op. Combinatie van Creapure Creatine met Russian Tarragon wat goed werkt. Het is tevens in de OP=OP dus absoluut de moeite waard om eens te proberen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Magic Creatine;
-Sterkere krachttoename!
-Vetvrije, massieve en volle spieren!
-Bevat het exclusieve Russian Tarragon!
-Gepatenteerde Creapure Creatine
-20% meer creatine in je spieren!
-Wetenschappelijk bewezen werking!
-Werkt altijd en voor iedereen
-Perfecte creatine als je op dieet bent
-Geen oplaadfase

Ralf

Ik heb een vraagje; kreeg net een mail dat m'n bestelling (nr 397533) verzonden is.. Maar ik heb niets besteld? :)

Ik heb een vraagje; kreeg net een mail dat m'n bestelling (nr 397533) verzonden is.. Maar ik heb niets besteld? :)
Klopt! :rolleyes: We hebben vanochtend een storing gehad waarbij honderden mails verzonden zijn van bestellingen van ongeveer een jaar/anderhalf jaar geleden. Deze kun je als niet verzonden beschouwen en er wordt natuurlijk niets in rekening gebracht. Ons excuus hiervoor:)

Ralf

Geen gratis whey dus :( Bedankt voor het snelle antwoord!

Ralf, ik zit met een probleempje tijdens het bestellen. Bij mij staat er bij Melatonine 3mg zuigtablet geen prijs bij en kan deze dus niet bestellen? Bij het product zelf staat er dat het product wel direct leverbaar is. Zou je dit even kunnen nakijken?

Ralf, ik zit met een probleempje tijdens het bestellen. Bij mij staat er bij Melatonine 3mg zuigtablet geen prijs bij en kan deze dus niet bestellen? Bij het product zelf staat er dat het product wel direct leverbaar is. Zou je dit even kunnen nakijken?
Bedoel je de bovenste? Als er een bestelknop bij staat, kun je deze gerust bestellen :) Dan praat ik over deze Melatonine 3mg.

Ralf

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoelde deze. Anders pak ik die van NOW wel, altijd goed :)

Graag gedaan.:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 21:47 ----------

Bedankt voor je reactie, maar ik bedoelde deze. Anders pak ik die van NOW wel, altijd goed :)
Deze zijn helaas uitverkocht.:rolleyes: Ik heb de status direct voor je veranderd. Die van Now Foods is een heel goed alternatief en per hoeveelheid nog goedkoper ook.;) De vraag naar Melatonine is op dit moment ongekend en we doen er alles aan om dit telkens voorradig te houden. Binnenkort verwacht ik de Optimum Nutrition tabletten weer voorradig, dit zal ik hier ook aankondigen;)

Ralf

Edit: Whoeps we zijn met zijn tweeën bezig hier:D

Laatst bewerkt:

Ja ik zat toenet ook even raar te kijken maar die is uitverkocht, als je erop klikt zie je dat er 'uitverkocht' staat in het plaatje maar dat zie je niet in de thumbnail als je op melatoninetabletten zoekt. Heb zelf ook die van NOW besteld.

Ja ik zat toenet ook even raar te kijken maar die is uitverkocht, als je erop klikt zie je dat er 'uitverkocht' staat in het plaatje maar dat zie je niet in de thumbnail als je op melatoninetabletten zoekt. Heb zelf ook die van NOW besteld.
We doen ons best maar het is ontzettend druk nu. Gelukkig kan ik jullie ook te woord staan:cool: Morgen in huis! :)

Ralf

Nieuw: Vaso Grow

bannervasogrow1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven