XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw: Vaso Grow

bannervasogrow1.jpg

Hallo,

Iemand ervaring met dit product?

B&F.. vinden jullie de reclame voor vaso grow niet een beetje overdreven :/ ??

Wanneer komt Super Cissus RX van USP Labs weer binnen?

Hoi,

weten jullie met volle zekerheid of er in de nieuwe noxplode en jack3d iets zit wat op de dopinglijst staat?
Heb 2 samples maar weet niet of ik ze kan gebruiken.

B.v.d.

Wanneer komt Super Cissus RX van USP Labs weer binnen?

Is nog niet bekend, hij is op dit moment niet leverbaar bij onze leverancier! We proberen het product zo spoedig mogelijk weer beschikbaar te hebben!

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 11:32 ----------

B&F.. vinden jullie de reclame voor vaso grow niet een beetje overdreven :/ ??

Hebben wij geen invloed op, we nemen dit over zoals Dedicated het product aanprijst;)

Hoi,

weten jullie met volle zekerheid of er in de nieuwe noxplode en jack3d iets zit wat op de dopinglijst staat?
Heb 2 samples maar weet niet of ik ze kan gebruiken.

B.v.d.

Nee hoor geen van deze producten bevatten stoffen die op de dopinglijst staan! :D

net weer een bestelling geplaatst: Nr.1, 1kg maltrodextrine en een potje melatonine 3mg van NOW. zag dat ik kon kiezen uit een 'i am dedicated' shaker echt supervet! met een sample perfect protein, damn waarom moet ik nu nog tot morgen wachten.

mijn perfect burn bevalt echt super goed btw, net wat minder scherp als dexaprine (met dmaa), misschien leuk om een reviewtje over te schrijven?

net weer een bestelling geplaatst: Nr.1, 1kg maltrodextrine en een potje melatonine 3mg van NOW. zag dat ik kon kiezen uit een 'i am dedicated' shaker echt supervet! met een sample perfect protein, damn waarom moet ik nu nog tot morgen wachten.

mijn perfect burn bevalt echt super goed btw, net wat minder scherp als dexaprine (met dmaa), misschien leuk om een reviewtje over te schrijven?

Bedankt voor je bestelling! Jaa mooi is die shakebeker he:D! Goed om te horen dat je zo te spreken bent over de Perfect Burn! We krijgen graag een uitgebreide review van jouw over dit product! :)

review van perfect burn staat online! hoop dat ik niks ben vergeten te vermelden. Ga zo door mannen!!

Ik heb onlangs de pre work van Maximize aangeschaft bij jullie.

Nu doe ik deze vandaag open en zie ik daar een zakje in zitten met het volgende op :

'Uline'
'Do not eat'
'Silica Gel'
'Moisture Adsorbent'

Is het normaal dat er zo een zakje inzit ? Het is niet opengescheurd ofzo, integendeel ik krijg het met geen stokken open.

Ik vind het gewoon bizar :)

Nu doe ik deze vandaag open en zie ik daar een zakje in zitten met het volgende op :

'Uline'
'Do not eat'
'Silica Gel'
'Moisture Adsorbent'

Is het normaal dat er zo een zakje inzit ? Het is niet opengescheurd ofzo, integendeel ik krijg het met geen stokken open.

ja is normaal zorgt ervoor dat alles goed droog blijft, niet opeten! :P

zit wel in meerdere supps, zag laatst een product voorbijkomen bij B&F waar het in de beschrijving zelfs stond dat er een silicazakje inzat niks aan de hand dus

zit wel in meerdere supps, zag laatst een product voorbijkomen bij B&F waar het in de beschrijving zelfs stond dat er een silicazakje inzat niks aan de hand dus

Herinner met dat er keer iemand was die dat zakje op zijn protein bar als garnering had gedaan en opgegeten :roflol:

Kan iemand dit checken?
of die wel aankomt vandaag?

nr C716931, heb ik zondag besteld

review van perfect burn staat online! hoop dat ik niks ben vergeten te vermelden. Ga zo door mannen!!
Bedankt voor je review! :) We hebben ontzettend veel reviews op onze site en is momenteel ook ons best verkochte burner!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Zeer snel vet verliezen!
-8 uur werking per pil!
-1 pil per dag
-2 maanden voorraad
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-De hele dag 200% meer vetverbranding
-Verbrand vet, geen spieren

'Uline'
'Do not eat'
'Silica Gel'
'Moisture Adsorbent'

Ja dat is normaal hoor. Het zakje zorgt ervoor dat het de vocht ontrekt mocht het in de poeder komen. Niets vreemds dus!;) Absoluut niet innemen haha!
Kan iemand dit checken?
of die wel aankomt vandaag?

nr C716931, heb ik zondag besteld
Ligt vandaag klaar op een afhaallocatie, je krijgt een notificatie zodra het klaar ligt.

Ralf

Ja dat is normaal hoor. Het zakje zorgt ervoor dat het de vocht ontrekt mocht het in de poeder komen. Niets vreemds dus!;) Absoluut niet innemen haha!

Ralf

Bedankt voor de info !

En ik zal het zeker niet opeten :D

Is nog niet bekend, hij is op dit moment niet leverbaar bij onze leverancier! We proberen het product zo spoedig mogelijk weer beschikbaar te hebben!

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 11:32 ----------

Zonde...een product wat ik nl standaard neem. Zie dat er verder ook geen cissus op voorraad is.
Morgen iig ff NR1 bestellen...zit nog te twijvelen over Vasogrow :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven