dutchdragon81
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
Fraai dit
.. had er dus echt opgerekend om t vandaag binnen te krijgen. Wordt een beetje gek van die postNL, zo n klote weer is het hier niet. Helemaal niet zelfs.
Moet zelf ook rijden en lossen in dit weer (als vrachtwagenchauffeur) en dan niet met pussygewicht doosjes maar zakken egaline/laminaat/rollen ondertapijt en als ik op tijd terug kan zijn van me route dan ken zo'n gast dat toch ook wel...
Fijn hoor.. nou krijg ik morgen een preek van mijn wederhelft : " heb je alweer wat besteld bij bodyenfitshop, heb je geld teveel, weet je wat dat kost, bla bla bla"
En het erge is dan heeft ze nog gelijk ook en voel ik me weer klote
En dat had allemaal voorkomen kunnen worden mits die dropl*l gewoon vandaag t pakje zou bezorgen....
Zo dat ook weer eruit.. ohw is dit niet de therapiesectie van dutchbodybuilding

.. had er dus echt opgerekend om t vandaag binnen te krijgen. Wordt een beetje gek van die postNL, zo n klote weer is het hier niet. Helemaal niet zelfs.Moet zelf ook rijden en lossen in dit weer (als vrachtwagenchauffeur) en dan niet met pussygewicht doosjes maar zakken egaline/laminaat/rollen ondertapijt en als ik op tijd terug kan zijn van me route dan ken zo'n gast dat toch ook wel...
Fijn hoor.. nou krijg ik morgen een preek van mijn wederhelft : " heb je alweer wat besteld bij bodyenfitshop, heb je geld teveel, weet je wat dat kost, bla bla bla"
En het erge is dan heeft ze nog gelijk ook en voel ik me weer klote

En dat had allemaal voorkomen kunnen worden mits die dropl*l gewoon vandaag t pakje zou bezorgen....
Zo dat ook weer eruit.. ohw is dit niet de therapiesectie van dutchbodybuilding