Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fraai dit :mad:.. had er dus echt opgerekend om t vandaag binnen te krijgen. Wordt een beetje gek van die postNL, zo n klote weer is het hier niet. Helemaal niet zelfs.

Moet zelf ook rijden en lossen in dit weer (als vrachtwagenchauffeur) en dan niet met pussygewicht doosjes maar zakken egaline/laminaat/rollen ondertapijt en als ik op tijd terug kan zijn van me route dan ken zo'n gast dat toch ook wel...

Fijn hoor.. nou krijg ik morgen een preek van mijn wederhelft : " heb je alweer wat besteld bij bodyenfitshop, heb je geld teveel, weet je wat dat kost, bla bla bla"
En het erge is dan heeft ze nog gelijk ook en voel ik me weer klote :P

En dat had allemaal voorkomen kunnen worden mits die dropl*l gewoon vandaag t pakje zou bezorgen....

Zo dat ook weer eruit.. ohw is dit niet de therapiesectie van dutchbodybuilding :p:o

uploadfromtaptalk1358916650850.jpg

Hopelijk hebben jullie de osteobolin-c nog in huis, want heb een *** blessure :mad:
Hebben we uiteraard voorradig! Osteobolin-C
Fraai dit :mad:.. had er dus echt opgerekend om t vandaag binnen te krijgen. Wordt een beetje gek van die postNL, zo n klote weer is het hier niet. Helemaal niet zelfs.

Moet zelf ook rijden en lossen in dit weer (als vrachtwagenchauffeur) en dan niet met pussygewicht doosjes maar zakken egaline/laminaat/rollen ondertapijt en als ik op tijd terug kan zijn van me route dan ken zo'n gast dat toch ook wel...

Fijn hoor.. nou krijg ik morgen een preek van mijn wederhelft : " heb je alweer wat besteld bij bodyenfitshop, heb je geld teveel, weet je wat dat kost, bla bla bla"
En het erge is dan heeft ze nog gelijk ook en voel ik me weer klote :P

En dat had allemaal voorkomen kunnen worden mits die dropl*l gewoon vandaag t pakje zou bezorgen....

Zo dat ook weer eruit.. ohw is dit niet de therapiesectie van dutchbodybuilding :p:o
Inderdaad, dat is ook heel frustrerend en vervelend. Wij rekenen er net zo hard op als jou. ik hoop dat het gaat lukken vandaag! :)

Ralf

what happened to the price van Green Bulge? :(

Grappig, dit product staat nog niet op de website van de fabrikant

Paar vraagjes:
Hoeveel tabletten moeten er ingenomen worden per dosering? En hoeveel doseringen per verpakking?
(Ben wel blij dat het pillen zijn en geen superrrr-mierzoet drankje zoals Epic :) )
ben benieuwd naar de reviews/logs voor dit product!

Grappig, dit product staat nog niet op de website van de fabrikant

Paar vraagjes:
Hoeveel tabletten moeten er ingenomen worden per dosering? En hoeveel doseringen per verpakking?
(Ben wel blij dat het pillen zijn en geen superrrr-mierzoet drankje zoals Epic :) )

Edit: Ik zie nu dat de dosering en aantal tabletten er wel staat: 50 doseringen (200 tabletten).
Super, ik meende al dat het op de site staat. Ben benieuwd naar je ervaring!:cool:
Ik ook, heb de neiging om dit maar eens te proberen.. Mijn vorige gok was Alpha Muscle en die lijkt me ook best te bevallen! :D
Alpha Muscle is ook een heel goed product. De eerste recensies die wij horen zijn ontzettend goed. Houd ons op de hoogte! :)

Ralf

Is er trouwens een daadwerkelijk verschil tussen Isolaat of bijvoorbeeld Mass gainer voor na de training?

Even een compliment om achter te laten:

De Perfect protein Raspberry Smoothie is eindelijk dé proteine die ik zocht.
Van whey proteïne krijg ik bijna altijd een opgeblazen gevoel, alsof er vanaf mijn maag tot mijn keel, cement is gestort. Dan ben ik voor de halve dag mijn eetlust kwijt.

Van perfect proteïn heb ik daar geen last van.
En het is overigens ook een zeer goede smaak om te mengen met havermeel in mijn shake, complimenten hiervoor.

En ja ik weet dat het geen pure whey is in perfect protein maar dat er meerdere soorten eiwit zijn gemixt. :)

Is er trouwens een daadwerkelijk verschil tussen Isolaat of bijvoorbeeld Mass gainer voor na de training?

De opnamesnelheid van de isolaat is natuurlijk veel hoger en zit hoger in eiwitten en lager in koolhydraten/vetten, natuurlijk kan je een mass gainer ook gewoon gebruiken voor en na de training:)

Even een compliment om achter te laten:

De Perfect protein Raspberry Smoothie is eindelijk dé proteine die ik zocht.
Van whey proteïne krijg ik bijna altijd een opgeblazen gevoel, alsof er vanaf mijn maag tot mijn keel, cement is gestort. Dan ben ik voor de halve dag mijn eetlust kwijt.

Van perfect proteïn heb ik daar geen last van.
En het is overigens ook een zeer goede smaak om te mengen met havermeel in mijn shake, complimenten hiervoor.

En ja ik weet dat het geen pure whey is in perfect protein maar dat er meerdere soorten eiwit zijn gemixt. :)

Goed om te horen, we hebben tegenwoordig zoveel verschillende producten dat er voor iedereen wel wat bijzit:D

Heb Peptopro voor na de training dus mijn vorige vraag kan vergeten worden ;)

Wil de perfection mix weer bestellen van jullie maar zie dat de 4kilo niet voorradig is? Wanneer is deze er weer?

Heb Peptopro voor na de training dus mijn vorige vraag kan vergeten worden ;)

Wil de perfection mix weer bestellen van jullie maar zie dat de 4kilo niet voorradig is? Wanneer is deze er weer?
Deze komt helaas niet meer terug in de 4KG veriant. De Perfect Protein is zijn opvolger :)

Ralf

Vanochtend mijn bestelling (C718666) binnen gekregen. Doos goed ingepakt en nog bedankt voor de pre-workout sample! Ik bestel al jaren en ben erg tevreden.

Ik heb de whey perfection en de pepto pro. Is het beter om direct na het trainen de pepto met snelle carbs in te nemen en na een half uur de whey, of na het trainen alleen de pepto en een half uur later de whey + snelle carbs?

Vanochtend mijn bestelling (C718666) binnen gekregen. Doos goed ingepakt en nog bedankt voor de pre-workout sample! Ik bestel al jaren en ben erg tevreden.

Ik heb de whey perfection en de pepto pro. Is het beter om direct na het trainen de pepto met snelle carbs in te nemen en na een half uur de whey, of na het trainen alleen de pepto en een half uur later de whey + snelle carbs?

Ik zou voor optie 1 gaan, of een combinatie van de twee.
eerst: Peptopro met dextrose
dan: Whey met minder snelle carbs (havermout / boekweitmeel o.i.d.)
dan: Flinke maaltijd

Havermout minder snelle carb?

Helemaal top opgelost!!
Bedankt
:thumbs: Daarvoor doen we het!

Graag gedaan voor je complimenten. Goed om te horen dat het zo netjes opgelost is. Zelf ben ik een voorstander van om PeptoPro + snelle carbs. Half uurtje daarna Whey met complexe koolhydraten of een goede maaltijd.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven