Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg toch een beetje het gevoel van voor 10 besteld, morgen in huis, niet voor mij geld. Ik heb mijn pakje na 2 dagen nog niet...

Iemand ervaring met EPIC als PWO?

Naja geef het nog even de tijd, tis voor die lui ook k*t weer. :P

Ik bestel altijd bij jullie maar hoe komt het dat jullie geen hydrowhey verkopen??

Komt goed, gewoon even aangeven als opmerking! ;)
Krijg toch een beetje het gevoel van voor 10 besteld, morgen in huis, niet voor mij geld. Ik heb mijn pakje na 2 dagen nog niet...
Dat ga ik uiteraard even voor je checken. Als je in het weekend besteld wordt het standaard op dinsdag geleverd. Wat is je refnr? Dan controleer ik het voor je.
Iemand ervaring met EPIC als PWO?
Ik helaas zelf niet, maar genoeg klanten die hun mening gedeeld hebben op onze site.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 18:54 ----------

Ik bestel altijd bij jullie maar hoe komt het dat jullie geen hydrowhey verkopen??
De HydroWhey van ON hebben we verschillende keren ingekocht echter is het zo dat er eigenlijk geen vraag naar is. We verwachten eind deze maand/begin volgende maand een Hydrolisaat van ons eigen merk. Deze is dan prijs/kwaliteit een ontzettend goed alternatief.

Ralf

Ligt vandaag klaar op een afhaallocatie, je krijgt een notificatie zodra het klaar ligt.

Ralf

Beste,

Ik heb inderdaad het pakketje vandaag gekregen,
Echter had ik Melatonine 3mg kauwbaar 180 tabs aangeklikt en staat ook op de bon.
Maar er zit een potje normale tabs in van 60 stuks. Kan dit even opgelost worden?
C716931

Besteld en al betaald :

ReferentienummerC719928 Klantnummer9493

Hmm okee zit nog te twijfelen! EPIC of een andere PWO.... Is helaas alweer zoveel ondertussen...

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 20:07 ----------

Iemand tip?

Beste,

Ik heb inderdaad het pakketje vandaag gekregen,
Echter had ik Melatonine 3mg kauwbaar 180 tabs aangeklikt en staat ook op de bon.
Maar er zit een potje normale tabs in van 60 stuks. Kan dit even opgelost worden?
C716931
Dat is idnerdaad niet de bedoeling. Mijn excuus hiervoor. Ik PM je even!
Besteld en al betaald :

ReferentienummerC719928 Klantnummer9493
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!

Ralf

EPIC, VASO Grow, No xplode? In combi met hard die ik nog heb, wil dit namelijk gaan afwisselen...

Help me haha dan kan ik vandaag nog bestellen ;)

@ B&F Vroeger verkochten jullie volgens mij een Whey-Hydrolisaat van Vitalife. komt deze whey ooit nog terug?

EPIC, VASO Grow, No xplode? In combi met hard die ik nog heb, wil dit namelijk gaan afwisselen...

Help me haha dan kan ik vandaag nog bestellen ;)
Ik zou ze allemaal bestellen:D:D Nee, in dat geval zou ik gaan voor de Epic. Daar pak je eigenlijk het meest spieropbouwende product van dat rijtje.
@ B&F Vroeger verkochten jullie volgens mij een Whey-Hydrolisaat van Vitalife. komt deze whey ooit nog terug?
Durf ik op dit moment nog niet aan te geven. Vraag het morgenochtend anders even, wat betreft de Hydrolisaat, deze krijgen we binnenkort ook van ons eigen merk. Zal niet heel lang meer duren (1-2 maand).

Ralf

Ik zou ze allemaal bestellen:D:D Nee, in dat geval zou ik gaan voor de Epic. Daar pak je eigenlijk het meest spieropbouwende product van dat rijtje.

Durf ik op dit moment nog niet aan te geven. Vraag het morgenochtend anders even, wat betreft de Hydrolisaat, deze krijgen we binnenkort ook van ons eigen merk. Zal niet heel lang meer duren (1-2 maand).

Ralf

Hahah jij wel Ralf ;) Hmm Epic wordt het denk ik maar waarom staat VASO dan bij spieropbouwend op B&F?

Ralf

Ja, daar had ik even overheen gelezen. Huismerk is uiteraard ook een prima alternatief.

Donderdag 17/01 bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen... :(
Koerier belde me vrijdag dat hij mijn huis niet vond?

Zou het ondertussen toch mogen gevonden hebben, niet?

Eerder altijd perfecte en supersnelle levering!
Hopelijk komt er morgen wat...

referentienummer: C713704

Net de email met de trackinginfo gezocht: pakket is terug naar jullie verzonden???
WTF? Ik heb bij het telefonisch contact duidelijk gezegd waar mijn huis was, op het einde van de doodlopende straat...
Kunnen jullie natuurlijk niks aan doen. Domme koerier...

Laatst bewerkt:
Hahah jij wel Ralf ;) Hmm Epic wordt het denk ik maar waarom staat VASO dan bij spieropbouwend op B&F?
Haha, ik probeer ook een beetje verstandig over te komen. Epic is meer een creatine/uithoudingsvermogen product maar uiteraard ook spieropbouwend. Wij hebben deze dus in die categorie geplaatst, VASO staat daarom in de spieropbouwende groep.
Ja, daar had ik even overheen gelezen. Huismerk is uiteraard ook een prima alternatief.
Nog even geduld dus! :):cool:
Donderdag 17/01 bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen... :(
Koerier belde me vrijdag dat hij mijn huis niet vond?

Zou het ondertussen toch mogen gevonden hebben, niet?

Eerder altijd perfecte en supersnelle levering!
Hopelijk komt er morgen wat...

referentienummer: C713704
Dat is inderdaad ontzettend vreemd. Ik zie op de T&T dat vandaag het pakket retourafzender is gegaan, heel vreemd. Heb direct een klacht ingediend. Ik stuur het direct opnieuw op en doe er wat extra's bij voor de vertraging. :rolleyes:

Service is inderdaad goed. Foutjes worden altijd snel opgepakt en opgelost

DAT is service!
Terwijl jullie duidelijk geen schuld treft ;)
Klopt, wij worden er wel op afgerekend als de postNL het niet op tijd afleverd en/of het fouten maakt. Daarom moeten we snel en direct handelen zodat je alsnog een goede ervaring hebt. Iets waar ik zelf helemaal voor sta, dus dan is het naleven ervan ook makkelijk!:cool:
Service is inderdaad goed. Foutjes worden altijd snel opgepakt en opgelost
Dankje Jesse we doen ons best!:eek:

Ralf

Hopelijk hebben jullie de osteobolin-c nog in huis, want heb een *** blessure :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven