AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fitshop ik heb een vraagje, ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor 2 maal isolaat perfection.
Bestel voor een mezelf en een vriend, kun je aub twee maal een shaker pro toevoegen? Dit heb ik ook uitgelegd in de opmerkingen, het leek me nogal nutteloos om twee maal een aparte bestelling te plaatsten zodat ik die shaker pro's kon kiezen.

Alvast bedankt!

Logical

Vraag aantal tabletten

Op de verpakking van 'dedicated vaso grow' staat 4 tabletten voor je ontbijt innemen, maar bedoelen ze dan 4 van die grote pillen? Of 2 ervan omdat ik zie dat zo 1 pil 2 stukken heeft, lijkt me wel veel als je 4 van die grote pillen moet inslikken voor je kan beginnen eten?

En zoals mij dat ik dan nog eens vitaminen en dexaprine inpak dat zijn dus in het totaal 6 pillen?

Hoe zit het juist? + kan het geen kwaad dat je dexaprine met dit product combineerd?

Omg dus dit is oude versie nog met 1,3d? :D:D:D:D:D

Nee, deze bevat geen 1,3.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 16:33 ----------

Body en Fitshop ik heb een vraagje, ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor 2 maal isolaat perfection.
Bestel voor een mezelf en een vriend, kun je aub twee maal een shaker pro toevoegen? Dit heb ik ook uitgelegd in de opmerkingen, het leek me nogal nutteloos om twee maal een aparte bestelling te plaatsten zodat ik die shaker pro's kon kiezen.

Alvast bedankt!

Logical

Dank je, voor de order!:) Als het bij opmerkingen staat dan komt het goed. Morgen in huis natuurlijk!

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 16:36 ----------

Op de verpakking van 'dedicated vaso grow' staat 4 tabletten voor je ontbijt innemen, maar bedoelen ze dan 4 van die grote pillen? Of 2 ervan omdat ik zie dat zo 1 pil 2 stukken heeft, lijkt me wel veel als je 4 van die grote pillen moet inslikken voor je kan beginnen eten?

En zoals mij dat ik dan nog eens vitaminen en dexaprine inpak dat zijn dus in het totaal 6 pillen?

Hoe zit het juist? + kan het geen kwaad dat je dexaprine met dit product combineerd?

Je mag beide combineren. :) Vaso bevat geen stimulantia. Je kunt Vaso ook puur voor de training pakken. Dat kan ook. (ze bedoelen de "grote"pillen)

B&F enig idee hoeveel voorraad amiN.O. Energy jullie nog hebben? Kwestie van een kleine voorraad in te slaan voor het volledig uit jullie gamma gaat...

:fuu: hoopte stiekem dat nog zo was. Komende vrijdag dan toch maar pwo zonder 1,3d bestellen, heb nog 1 scoop mesomorph :( :(

Neig naar strong toe op dit moment :)

Damn wat een k*t pwo's zijn er eigenlijk tegenwoordig, hoge prijs terwijl er goedkope dingen als crea mono inzit en meeste dingen zijn ook nog ondergedosseerd. Van strong zou ik ook 2 scoops moeten nemen voor werkende dosis en zit niet eens citruline in

Assault is aan te raden, en ik krijg ook n fijne energie boost van AmiN.O. Energy van ON... Mss die eens proberen? Wel beide zonder 1,3...

Vond Assault niks en die 6gram bcaa's die erin zit is ook zonde van je geld. Kan AmiN.O. Energy niet vinden.
Denk dat ik weer verder ga met me eigen pwo, moet alleen nog ergens potje agmatine poeder vandaan toveren. Ralf hebben jullie toevallig nog ergens een potje Agmatine Pure verstopt liggen? :p

nr.1 binnen, lemon bubblegum is een lekkere smaak. Maltodextrine 1kg ook binnen voor in de post-workout en een potje melatonine. De 'i am dedicated' shaker is echt top! super! ben weer blij :D

Vond Assault niks en die 6gram bcaa's die erin zit is ook zonde van je geld. Kan AmiN.O. Energy niet vinden.
Denk dat ik weer verder ga met me eigen pwo, moet alleen nog ergens potje agmatine poeder vandaan toveren. Ralf hebben jullie toevallig nog ergens een potje Agmatine Pure verstopt liggen? :p

Vraag ik ook al een tijdje om... Heb het laatste keer helaas bij de concurrent moeten bestellen terwijl ik dol ben op B&F :(

Weet je al iets meer over de producten die ik vroeg:)

Vraag ik ook al een tijdje om... Heb het laatste keer helaas bij de concurrent moeten bestellen terwijl ik dol ben op B&F :(

Helaas hebben wij deze niet beschikbaar zoals bekend, ik heb zojuist nog even voor jullie bekeken maar heb helaas niks kunnen vinden! Ik ga mijn collega van de Inkoop vragen of hij deze zsm weer kan bestellen! Mocht er nieuws zijn, zijn jullie de eerste die hiervan op de hoogte worden gebracht! :D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 17:51 ----------

Weet je al iets meer over de producten die ik vroeg:)

Om welke producten gaat het hier? Stuur me anders even een PM:)

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 17:52 ----------

nr.1 binnen, lemon bubblegum is een lekkere smaak. Maltodextrine 1kg ook binnen voor in de post-workout en een potje melatonine. De 'i am dedicated' shaker is echt top! super! ben weer blij :D

Bedankt voor je bestelling! Goed om te horen dat alles goed is binnengekomen, en dat je zo te spreken bent over de producten! Ga zo door, en veel succes met je producten!! :D

Helaas hebben wij deze niet beschikbaar zoals bekend, ik heb zojuist nog even voor jullie bekeken maar heb helaas niks kunnen vinden! Ik ga mijn collega van de Inkoop vragen of hij deze zsm weer kan bestellen! Mocht er nieuws zijn, zijn jullie de eerste die hiervan op de hoogte worden gebracht! :D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 17:51 ----------

Om welke producten gaat het hier? Stuur me anders even een PM:)

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 17:52 ----------

Bedankt voor je bestelling! Goed om te horen dat alles goed is binnengekomen, en dat je zo te spreken bent over de producten! Ga zo door, en veel succes met je producten!! :D

Bedankt Tim! Denk dat ik tot die tijd ga kijken hoe strong bevalt :)

Tested Agmatine -120 capsules -500mg voor 22€

Goede prijs of niet? En het weerkt.

Zondag Whey Perfection besteld, op de levertijden komt er niemand en nu staat de bestelling op morgen tussen 8:30 en 21:00.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven