Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor! Alleen het nummer wat hierbij staat is niet je referentienummer?? Wanneer je die even kunt geven dan ga ik kijken of alles in orde is! Wanneer je een bevestiging krijgt van de verzending is alles in orde! :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 21:14 ----------

We gaan kijken wat hierin mogelijk is! Wanneer er nieuws is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht! :D

Correctie: In het verleden hebben we de BBQ sauzen hiervan gehad en helaas is het zo dat deze tijdens het transport vaker kapot dan heel aankwamen bij onze klanten. Een nadeel van glas. Mede hierdoor hebben we de sauzen niet meer opnieuw ingekocht. Eens kijken of we het een tweede kans kunnen geven, maar beloof echter niets. (Ralf)

Okay, top. Ik weet zeker dat er een publiek voor te vinden is, maar als het inderdaad altijd kapot blijft gaan... Misschien een bepaalde beschermende folie rond doen? :)

Op de valreep nog ff snel een bestellinkje plaatsen, Opti-Men, Melatonine en nog wat kleine dingetjes. Zie wel wanneer het verzonden wordt :D C723056

Spannend C723069

VASO
Mass perfection
Dextrose pure

Laatst bewerkt:
bubblefolie ff erbij bestellen? zal in de hoeveelheden die jullie nodig zijn wel helemaal niets kosten?

Uit ervaring blijkt dat dit ook niet altijd helpt..???

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:07 ----------

Welke weight gainer van jullie is goed om aan te komen maar niet teveel in vet. Zat te twijfelen maar wil toch nog 2 maandjes doorgaan met aankomen en dan pas cutten. Dus vandaar een shakie erbij per dag als tussendoortje :)

Hiervoor zou ik je de Mass Perfection aan willen raden! :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:07 ----------

Bijna 22uur en wil nog bestellen vandaag :p

Alle bestelling t/m 22:00 zijn verwerkt, morgen in huis! :D

Yesss die heb ik! :D Verzenden jullie hem nog:rolleyes: plszz haha
Indien je deze voor 22u hebt besteld en dus op tijd in ons systeem is gekomen moet je reeds een verzendbevestiging hebben gehad. Bedankt voor je bestelling :thumbs:

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:16 ----------

Op de valreep nog ff snel een bestellinkje plaatsen, Opti-Men, Melatonine en nog wat kleine dingetjes. Zie wel wanneer het verzonden wordt :D C723056
Bedankt voor je bestelling! Gaan we voor je regelen!

Ralf

Indien je deze voor 22u hebt besteld en dus op tijd in ons systeem is gekomen moet je reeds een verzendbevestiging hebben gehad. Bedankt voor je bestelling :thumbs:

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:16 ----------

Bedankt voor je bestelling! Gaan we voor je regelen!

Ralf

Nee niet gehad :(

Check het morgenochtend direct even voor je! :)

Ralf

Kortgeleden bestelling gedaan van 2 potten proteine, er kwam 1 pot de volgende dag en de dag later de 2e pot met een mooi T shirt erbij. Thanks Team Body en Fit. goede service. foutje in drukke dagen kan gebeuren.

:thumb:

Is het muscle & diet pack (b&f) uitverkocht? Kan het niet meer vinden op de website, wat is een goed alternatief?

Aah net te laat. Echter is het zo dat je ergens een grens moet stellen:rolleyes: Morgen in huis!
Ik hoop overmorgen ofzo de eerste portie te kunnen nemen! :cool: (C723161)
Bedankt voor je bestelling, gaan we regelen. Morgen in huis :thumbs:
Inmiddels al weer een weekje geleden, weet je al wat meer? Ik zie dat het ook in mass perfection zit.
Kom ik nog op terug :)
Om 21:58 betaald, 22:01 de verzendbevestiging gehad, dus dat hebben jullie goed gedaan :thumb:
Super, graag gedaan!
Is het muscle & diet pack (b&f) uitverkocht? Kan het niet meer vinden op de website, wat is een goed alternatief?
Muscle & Diet is inderdaad uitverkocht. Deze krijgen we op korte termijn ook niet meer terug. Waar ik zelf heel tevreden over ben is True-Balance :)
Had je nog contact opgenomen met postnl?
Wat is je referentienummer? Bel ik direct en PM ik je :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Hoeft niet want wou jullie juist een compliment geven want om de een of andere vage reden is het na uitstel naar donderdag ( vandaag) , toch gister geleverd. . Dus ik ben happy :) (ook al zat de sachet er niet bij )

Dus vandaar dat ik dacht dat je contact had opgenomen :)

Nevertheless, topservice!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven