Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb die Vaso Grow van dedicated nutrition bij jullie besteld en die is vandaag binnen gekomen.
Er staat op dat je 4 pillen voor het ontbijt en 4 pillen voor de training moet nemen op een nuchtere maag.
Hoelang na het nemen van die pillen mag je dan weer eten?? en zijn op rustdagen die 8 pillen ook echt nodig of kan je die beter bewaren voor trainingsdagen??

Zondag Whey Perfection besteld, op de levertijden komt er niemand en nu staat de bestelling op morgen tussen 8:30 en 21:00.
Zoals je weet mag het natuurlijk niet zo lang duren en de levertijd mag ook niet telkens aangepast worden. Helaas ben ik nu niet zelf op de zaak maar we gaan het vanavond nog voor je regelen! Het beste kun je mijn collega's even bellen op 0513 683 068 en vragen naar Niels of Tjisse. Ik weet zeker dat hun het heel goed en heel snel voor je op kunnen lossen. Heb je het uiterlijk morgen nog in huis. :)
Hallo,

Ik heb die Vaso Grow van dedicated nutrition bij jullie besteld en die is vandaag binnen gekomen.
Er staat op dat je 4 pillen voor het ontbijt en 4 pillen voor de training moet nemen op een nuchtere maag.
Hoelang na het nemen van die pillen mag je dan weer eten?? en zijn op rustdagen die 8 pillen ook echt nodig of kan je die beter bewaren voor trainingsdagen??
Houd er rekening mee dat het bij het ontbijt 15 minuten is en voor de training is het 30-45 minuten. Op rustdagen raad ik 2x2 aan en op trainingsdagen 8 tabletten. Hiermee kun je alsnog het maximale eruit halen;) Vaso Grow is echt ongekend populair en het lijkt erop dat iedereen het wil proberen. Als je nog een leuke NO booster zoekt, is het zeker aan te raden.
bannervasogrow1.jpg

Ralf

Op het potje staat dat allebei mogelijk is maar wat is het nou het beste? om die 8 tabletten allemaal 30 min voor het trainen te nemen of is 4 bij het ontbijt en 4 voor de training beter?

Op het potje staat dat allebei mogelijk is maar wat is het nou het beste? om die 8 tabletten allemaal 30 min voor het trainen te nemen of is 4 bij het ontbijt en 4 voor de training beter?
Ik adviseer als je de maximale aanbevelen hoeveelheid wilt nemen om deze op 2 momenten te nemen. 's ochtends en bij het avondeten of 's ochtends en een half uurtje voor je training. Acht stuks per dag moet echt de max zijn aangezien een extreem product is. Meer zou ik echt niet doen!

Ralf

Klopt, wij worden er wel op afgerekend als de postNL het niet op tijd afleverd en/of het fouten maakt. Daarom moeten we snel en direct handelen zodat je alsnog een goede ervaring hebt. Iets waar ik zelf helemaal voor sta, dus dan is het naleven ervan ook makkelijk!:cool:

Ralf
Deze voormiddag was het pakket al binnen. Hoe snel is dat zeg???
MET extra, waarvoor dank!

Een uiterst tevreden klant ;)

Deze voormiddag was het pakket al binnen. Hoe snel is dat zeg???
MET extra, waarvoor dank!

Een uiterst tevreden klant ;)
Bedankt voor je bestelling en natuurlijk graag gedaan! Supersnel weer geleverd natuurlijk want we doen ons best. Graag gedaan en succes met je spullen! :)

Ralf

Wat is de houdbaardheid van jullie dextrose pure?

Houd er rekening mee dat het bij het ontbijt 15 minuten is en voor de training is het 30-45 minuten. Op rustdagen raad ik 2x2 aan en op trainingsdagen 8 tabletten. Hiermee kun je alsnog het maximale eruit halen;) Vaso Grow is echt ongekend populair en het lijkt erop dat iedereen het wil proberen. Als je nog een leuke NO booster zoekt, is het zeker aan te raden.
bannervasogrow1.jpg

Ralf

http://www.ergogenics.org/sportvoeding62.html#1 in dit artikel wordt gezegd dat je NO beter niet voor de training kan nemen omdat het de piek van groeihormoon beperkt. Wat is nou juist?

Net nog besteld, pakken jullie het nu nog in? (A)
628742644

Net nog besteld, pakken jullie het nu nog in? (A)
628742644

Ja hoor! Alleen het nummer wat hierbij staat is niet je referentienummer?? Wanneer je die even kunt geven dan ga ik kijken of alles in orde is! Wanneer je een bevestiging krijgt van de verzending is alles in orde! :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 21:14 ----------

arnodsi vroeg het al even aan XXL, & ik hier: is dit eventueel een mogelijkheid? :D

We gaan kijken wat hierin mogelijk is! Wanneer er nieuws is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht! :D

Correctie: In het verleden hebben we de BBQ sauzen hiervan gehad en helaas is het zo dat deze tijdens het transport vaker kapot dan heel aankwamen bij onze klanten. Een nadeel van glas. Mede hierdoor hebben we de sauzen niet meer opnieuw ingekocht. Eens kijken of we het een tweede kans kunnen geven, maar beloof echter niets. (Ralf)

Laatst bewerkt:
Zoals je weet mag het natuurlijk niet zo lang duren en de levertijd mag ook niet telkens aangepast worden. Helaas ben ik nu niet zelf op de zaak maar we gaan het vanavond nog voor je regelen! Het beste kun je mijn collega's even bellen op 0513 683 068 en vragen naar Niels of Tjisse. Ik weet zeker dat hun het heel goed en heel snel voor je op kunnen lossen. Heb je het uiterlijk morgen nog in huis. :)

Net even gebeld! Perfect geholpen door je collega (weet nu eigenlijk niet eens wie :p) en hopelijk is PostNL morgen wel in staat te functioneren.

Thanks!

Net even gebeld! Perfect geholpen door je collega (weet nu eigenlijk niet eens wie :p) en hopelijk is PostNL morgen wel in staat te functioneren.

Thanks!
Graag gedaan en ben blij om te horen dat we het zo goed hebben kunnen oplossen. Ik ga er vanuit dat je het uiteindelijk alsnog morgen in huis hebt. Geef je me een seintje wanneer je het ontvangen hebt?

Ralf

Laatst bewerkt:
Ja hoor! Alleen het nummer wat hierbij staat is niet je referentienummer?? Wanneer je die even kunt geven dan ga ik kijken of alles in orde is! Wanneer je een bevestiging krijgt van de verzending is alles in orde! :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 21:14 ----------

We gaan kijken wat hierin mogelijk is! Wanneer er nieuws is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht! :D

Correctie: In het verleden hebben we de BBQ sauzen hiervan gehad en helaas is het zo dat deze tijdens het transport vaker kapot dan heel aankwamen bij onze klanten. Een nadeel van glas. Mede hierdoor hebben we de sauzen niet meer opnieuw ingekocht. Eens kijken of we het een tweede kans kunnen geven, maar beloof echter niets. (Ralf)

bubblefolie ff erbij bestellen? zal in de hoeveelheden die jullie nodig zijn wel helemaal niets kosten?

Welke weight gainer van jullie is goed om aan te komen maar niet teveel in vet. Zat te twijfelen maar wil toch nog 2 maandjes doorgaan met aankomen en dan pas cutten. Dus vandaar een shakie erbij per dag als tussendoortje :)

Bijna 22uur en wil nog bestellen vandaag :p

net op tijd besteld hopelijk :-P (ref. C723050)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven