XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeft niet want wou jullie juist een compliment geven want om de een of andere vage reden is het na uitstel naar donderdag ( vandaag) , toch gister geleverd. . Dus ik ben happy :) (ook al zat de sachet er niet bij )

Dus vandaar dat ik dacht dat je contact had opgenomen :)

Nevertheless, topservice!!!!
Super, goed omt ehoren dat het zo goed opgelost is. Enkel mag zoveel vertraging niet gecreëerd worden door onze bezorgdienst. De sachet doen we extra bij je volgende bestelling oké? Als je dit aangeeft als opmerking moet het goed komen! :thumbs:

Ralf

Aah net te laat. Echter is het zo dat je ergens een grens moet stellen:rolleyes: Morgen in huis!

Ralf

Je had gelijk ;) Vanmorgen bevestiging gehad dat ik het morgen ontvang! :D

PS: is er al meer bekend over de agmatine? Kunnen jullie niet een partij inkopen ergens tot jullie eigen agmatine er is? :p

Misschien dat jullie hem gemist hebben maar ik heb hier nog geen antwoord op gehad.
Houd je van me tegoed! :)
Je had gelijk ;) Vanmorgen bevestiging gehad dat ik het morgen ontvang! :D

PS: is er al meer bekend over de agmatine? Kunnen jullie niet een partij inkopen ergens tot jullie eigen agmatine er is? :p
Agmatine heb ik helaas nog niets nieuws over. We willen Agmatine ook heel graag weer inkopen, echter is het niet beschikbaar. Zodra de mogelijkheid zich voordoet... <vul zelf maar in>:D

Ralf

Okee en wanneer kan ik dat antwoord verwachten?Dan weet ik een beetje wanneer ik hier weer moet kijken, of krijg ik het antwoord per PM??

alvast bedankt

Zonet toch maar Strong! besteld als pwo met nog wat andere dingen. Ben benieuwd, qua ingredienten vind ik het wel de beste pwo die ik kon vinden.

ref: C723557 ;)

Okee en wanneer kan ik dat antwoord verwachten?Dan weet ik een beetje wanneer ik hier weer moet kijken, of krijg ik het antwoord per PM??

alvast bedankt
PM ik je wel even voor! :) Kan zo maar zijn het na het weekend is, aangezien mijn collega die dit wél weet er op dit moment niet is.
Zonet toch maar Strong! besteld als pwo met nog wat andere dingen. Ben benieuwd, qua ingredienten vind ik het wel de beste pwo die ik kon vinden.

ref: C723557 ;)
Persoonlijk even voor je ingepakt! :) Dat wordt weer lekker slapen haha

Ralf

Hoi Ralf,

Momenteel gebruik ik dagelijks de onderstaande producten waar ik zeer te vreden over ben:
Isolaat perfection met oats
Alpha Muscle
Dedicated Epic met dextrose
Dedicated Vaso Grow
Miccelar Casein met kwark
Amino ampullen
(Magnesium, zink, omega 3, multivitamines)

Wat kan ik nog meer gebruiken,

Is Magnificent nog een goede toevoeging voor na de training?

Mvg

Ook uitverkocht, wat nu?
Heb echt een compleet iets nodig zoals 'muscle en diet pack'':o

Zoals hieronder al word vermeld misschien de Animal Pak of Bodybuilding vitamin pack, dit zijn prima alternatieven voor de muscle&diet pack;)

:D

Hoi Ralf,

Momenteel gebruik ik dagelijks de onderstaande producten waar ik zeer te vreden over ben:
Isolaat perfection met oats
Alpha Muscle
Dedicated Epic met dextrose
Dedicated Vaso Grow
Miccelar Casein met kwark
Amino ampullen
(Magnesium, zink, omega 3, multivitamines)

Wat kan ik nog meer gebruiken,

Is Magnificent nog een goede toevoeging voor na de training?

Mvg

De magnificent is wat overbodig omdat je natuurlijk al de dedicated epic gebruikt, wat nog wel goed zou staan bij dit rijtje supplementen is een goede multi-vitamine:)

Weekaanbiedingen voor morgen:
Grow
Vital Drink
Allmax Omega-3
Transform
Preformance creatine
Vasotrex

Kort vraagje B&F,

Momenteel drink ik 1 shake whey perfection per dag gemengd met ultra fine oats(21.00, na de training).
Ik zou nu graag 's morgens nog een shake drinken, maar nu ben ik niet helemaal zeker wat ik het beste neem.
Ik twijfel tussen Casseine Perfection (omdat ik door de dag op school ben en daar niet veel eiwitrijke voeding binnenkrijg) en Protein Perfection (Om dezelfde reden, alhoewel dit een blend is van snelle en langzame eiwitten).

Nu vraag ik me dus af wat ik het beste zou doen, heb ik 's morgens de snelle eiwitten uit Protein Perfection nodig, of kan ik het gewoon doen met de langzame eiwitten van Casseine?

Alvast bedankt.

Hoezo op school niet veel eiwit rijk voedsel.. Neem dit gewoon mee voor in de pauzes..?

Kort vraagje B&F,

Momenteel drink ik 1 shake whey perfection per dag gemengd met ultra fine oats(21.00, na de training).
Ik zou nu graag 's morgens nog een shake drinken, maar nu ben ik niet helemaal zeker wat ik het beste neem.
Ik twijfel tussen Casseine Perfection (omdat ik door de dag op school ben en daar niet veel eiwitrijke voeding binnenkrijg) en Protein Perfection (Om dezelfde reden, alhoewel dit een blend is van snelle en langzame eiwitten).

Nu vraag ik me dus af wat ik het beste zou doen, heb ik 's morgens de snelle eiwitten uit Protein Perfection nodig, of kan ik het gewoon doen met de langzame eiwitten van Casseine?

Alvast bedankt.

In dat geval zou ik de Perfect Protein in de ochtend pakken, omdat deze zoals je zelf al zegt langzame en snelle eiwitten bevat. Eventueel wanneer dat mogelijk is tegen het eind van de middag nog een Whey Perfection pakken. Na de training dan de Whey Perfection met Oats en dan eventueel voor het slapengaan nog een bakje kwark met een schepje eiwitpoeder! Dan zit jij goed in je eiwitten! :D

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 19:24 ----------

[/COLOR]ralf heb besteld.
de nummer is Uw referentienummer is: C724649

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst. Heb twee Isolaat Perfection Sachets gekozen als cadeau, maar een paar straps of minder koude oren tijdens het fietsen zouden ook welkom zijn als je snapt wat ik bedoel :D :P
Referentienummer: C724667

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven