Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vaso grow voor de grap even geprobeerd ondanks ik nogal sceptisch was maar wat een aangename verrassing, had zelfs een pomp in spiergroepen die ik niet eens aan het trainen was. Kracht of extra energie merkte ik niks van maar dat is volgens mij ook niet helemaal de insteek. Pomp was echt extreem en daar draait het natuurlijk allemaal om :D

Wat is het nut van de pomp als je verder geen kracht of energietoename ervaart?

Het is gewoon een vraag en geen aanval.

Hoor het graag.

Ralf is die pakket wel of niet verzonden?
staat nog steeds als aangemeld.

postnl maakt er meestal ook maar een zooitje van die prutsers.

Wat is het nut van de pomp als je verder geen kracht of energietoename ervaart?

Het is gewoon een vraag en geen aanval.

Hoor het graag.

Motivatie als je voor de spiegel staat om keihard te trainen :D

volgens mij zitten er verder ook spieropbouweden ingrediënten in, ik zie het meer als een "fun" supplement en ik vind een stevige pomp gewoon erg lekker

Een kort vraagje over jullie Whey hydrolisaat:
Wat voor hydrolisatie-percentage ("Degree of hydrolysis") is dit? Peptopro heeft een percentage van 28-30%, veel Whey hydrolisaten zijn lager in dat percentage..

Alvast bedankt! :)
Dit antwoord houd je even van me tegoed.
Ralf is die pakket wel of niet verzonden?
staat nog steeds als aangemeld.

postnl maakt er meestal ook maar een zooitje van die prutsers.
Ja, dat lijkt er inderdaad niet op. Wat is je referentienummer van de bestelling? Dan check ik dat direct ff voor je! :)

Ralf

nummer is ReferentienummerC724649

De FortiFX repen zijn wel een stukje duurder geworden. Heb ze een half jaartje geleden nog aan 20 EURO per doos gekocht als ik mij niet vergis. Is het nu een blijvende prijs?

De repen van B&F zijn natuurlijk een mooi alternatief maar die FortiFX repen waren toch bangelijk lekker.

Ik zag gisteren een topic voorbij komen van iemand die zocht eiwitten zonder lactose en dacht gelijk aan Nectar van Syntrax, maar hebben jullie ook een eigen merk Whey iso zonder lactose ?

Motivatie als je voor de spiegel staat om keihard te trainen :D

volgens mij zitten er verder ook spieropbouweden ingrediënten in, ik zie het meer als een "fun" supplement en ik vind een stevige pomp gewoon erg lekker
Mee eens, Citrulline zorgt ervoor dat je meer werk kan verzetten, los van de pomp, en de Leucine is ook zeker efficient wat spierbouw betreft!..
Aan de discussie of pomp 'an sich' al een anabool effect heeft ga ik niet beginnen! :D

Wanneer schikken jullie nu eens te antwoorden, ik ben het beu telkens de vraag te herhalen

oh ja: green bulge is plots redelijk fel in prijs gestegen? (en ook niet meer de goedkoopste...)

Wanneer schikken jullie nu eens te antwoorden, ik ben het beu telkens de vraag te herhalen
De producten waarvan je wil dat we deze toevoegen worden helaas op korte termijn nog niet in ons assortiment opgenomen. We gaan wel kijken wat hierin de mogelijkheden zijn. Mochten ze hier komen, vind je dat direct hier en op onze site.
oh ja: green bulge is plots redelijk fel in prijs gestegen? (en ook niet meer de goedkoopste...)
Ik zou nooit zomaar de prijs omhoog zetten als het elders goedkoper is. Waar is dit? Dan passen we de prijs even aan! :)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Weer zes fantastische producten! Pak die korting!
Transform
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 14.90 voor 9.90!

Grow!
Van 19.90 voor 14.90!

Omega3 Ultra Pure
Van 14.90 voor 9.90!

Performance Creatine
Van 19.90 voor 15.90!

[Link niet meer beschikbaar]
Van 16.00 voor 9.90!

Vasotrex
Van 14.90 voor 9.90!

Bedankt voor eindelijk een antwoord te krijngen.

Referentienummer C724849, is deze al verzonden want heb geen mail gehad ivm verzending ?!
mvg.

Bedankt voor eindelijk een antwoord te krijngen.
Ik had het begin van de week al nagevraagd bij onze hoofd inkoop. Lag erg moeilijk en je vroeg het altijd op het moment als ik er net niet was. Goed om te horen dat het duidelijk is! :)
Referentienummer C724849, is deze al verzonden want heb geen mail gehad ivm verzending ?!
mvg.
Jazeker is deze verzonden. Bedankt voor je bestelling :thumbs: Je hebt gekozen voor Kiala en deze methode gebruikt geen verzendbevestiging, je krijgt enkel een bevestiging wanneer dit klaar ligt. Zoals op de website aangegeven duurt dit 3-5 werkdagen voordat het klaar ligt.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven