Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 19:24 ----------
[/COLOR]ralf heb besteld.
de nummer is Uw referentienummer is: C724649

Bestelling geplaatst. Heb twee Isolaat Perfection Sachets gekozen als cadeau, maar een paar straps of minder koude oren tijdens het fietsen zouden ook welkom zijn als je snapt wat ik bedoel![]()
Referentienummer: C724667

Bestelling is weer eens geplaatst, ben benieuwd naar bepaalde producten.
Make sure it's good..ReferentienummerC724849 ;p
mvg.
We zijn benieuwd naar je ervaringen met de bestelde producten!zo, d-aspartic acid en d3 besteld... gelijk die eiwitten van de op=op er maar bijgenomen om eens te proeven...
mochten jullie nog samples hebben van t een of ander... ref=C725005

In dat geval zou ik de Perfect Protein in de ochtend pakken, omdat deze zoals je zelf al zegt langzame en snelle eiwitten bevat. Eventueel wanneer dat mogelijk is tegen het eind van de middag nog een Whey Perfection pakken. Na de training dan de Whey Perfection met Oats en dan eventueel voor het slapengaan nog een bakje kwark met een schepje eiwitpoeder! Dan zit jij goed in je eiwitten!![]()
Bestelling is weer eens geplaatst, ben benieuwd naar bepaalde producten.
Make sure it's good..ReferentienummerC724849 ;p
mvg.

Ik lees aanzienlijk goede berichten over de vaso grow, over een echte aanhoudende en beestachtige pomp. De creatine van epic blijft ook al echt goed aanhouden vooral na de 6e week!
Morgen ga ik deze combinatie voor het eerst uitproberen in de sportschool.
Maar hoelang kun je dit blijven gebruiken?
(ik baal er wel van dat al staat bestemd voor 50 dagen dat de inhoud maar voor 25 dagen is dat geldt ook voor bij de creatine)
morgen maar weer de wtf stack bestellen..![]()
Perfect Protein kan dat wel aan als je bijv. 8 uur de laatste shake neemt. Echter is het zo dat je dagtotaal wel dusdanig moet zijn dat je eigenlijk om bijv. 12u wel iets eiwitrijks is. Blikje tonijn/brood met kip of een havermoutshake met eiwitten moet toch altijd lukken?Oké, maar als we er even van uitgaan dat ik helemaal GEEN eiwitten meer zou binnenkrijgen van 08.00 tot 15.00 (het is gewoon redelijk onregelmatig met school) bevat de protein perfection dan wel genoeg trage eiwitten om tot 15.00 goed te zitten? Of lukt dat met geen van de twee als ik tussendoor geen eiwitproducten eet?

Als je het even aangeeft als opmerking bij de bestelling dan kijken we er even na!Wat heb je besteld dan?
---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 23:05 ----------
Hebben jullie toevallig nog samples liggen van no-xplode? Vriend van me had een sample en die was zeer enthouciast. Gebruik nu strong! maar wie weet is dit een leuke afwisseling...![]()
Durf het niet 100% te garanderen dat ze voorradig zijn.Zolang als je zelf wilt. Meestal na 8 weken 2 weken rust een goede mogelijkheidIk lees aanzienlijk goede berichten over de vaso grow, over een echte aanhoudende en beestachtige pomp. De creatine van epic blijft ook al echt goed aanhouden vooral na de 6e week!
Morgen ga ik deze combinatie voor het eerst uitproberen in de sportschool.
Maar hoelang kun je dit blijven gebruiken?
(ik baal er wel van dat al staat bestemd voor 50 dagen dat de inhoud maar voor 25 dagen is dat geldt ook voor bij de creatine)
morgen maar weer de wtf stack bestellen..![]()

Vaso grow voor de grap even geprobeerd ondanks ik nogal sceptisch was maar wat een aangename verrassing, had zelfs een pomp in spiergroepen die ik niet eens aan het trainen was. Kracht of extra energie merkte ik niks van maar dat is volgens mij ook niet helemaal de insteek. Pomp was echt extreem en daar draait het natuurlijk allemaal om![]()

Vaso grow voor de grap even geprobeerd ondanks ik nogal sceptisch was maar wat een aangename verrassing, had zelfs een pomp in spiergroepen die ik niet eens aan het trainen was. Kracht of extra energie merkte ik niks van maar dat is volgens mij ook niet helemaal de insteek. Pomp was echt extreem en daar draait het natuurlijk allemaal om![]()

Klinkt goed!
Ik sta nu al te trappelen om mijn pakje vanmiddag op te halen en die VasoGrow ook eens te proberen.. Het zullen wel flinke pillen zijn!![]()

is wel ff wennen inderdaad, zijn niet de grootste pillen en ze zijn ook nog is stroef dus succes![]()

Heeft hier iemand al een review over Vaso Grow
Dedicated Nutrition?
Ik ben er benieuwd naar ervaringen over het gebruik en werking van de supp!

Super, bedankt voor je bestelling. Indien er nog een No-Xplode sample is, stoppen we die erbij!Net een bestelling gedaan. Voor het eerst Myo-blitz van Ronnie Coleman, ben benieuwd hoe die werkt!
Is het trouwens mogelijk om er een sample van No-xplode bij te doen als die samples op voorraad zijn? Heb t er wel bij gezet bij opmerkingen voor de zekerheid. Referentienummer: C725688
Morgen in huis.