XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F even een vraagje. Ik gebruik namelijk bijna bij elke training Strong! en nu zoek ik een andere Pwo om mee af te wisselen. nu heb i keen beetje onderzoek gedaan en kom ik uit op Assault of Craze. welk van de 2 raden jullie aan?

Hey B&F even een vraagje. Ik gebruik namelijk bijna bij elke training Strong! en nu zoek ik een andere Pwo om mee af te wisselen. nu heb i keen beetje onderzoek gedaan en kom ik uit op Assault of Craze. welk van de 2 raden jullie aan?

Verschilt een beetje per persoon waar je goed op reageert. Persoonlijk zou ik de voorkeur aan Assault geven.

Eldert

Hadden jullie eigenlijk al antwoord op een vraag die ik laatst hier tegenkwam? Dat het niet goed is een NO product voor de training te nemen?

Vandaag wel VASO grow, Mass gainer en Agmatine binnengekregen. Ben echt superbenieuwd naar de VASO :D

Hadden jullie eigenlijk al antwoord op een vraag die ik laatst hier tegenkwam? Dat het niet goed is een NO product voor de training te nemen?

Vandaag wel VASO grow, Mass gainer en Agmatine binnengekregen. Ben echt superbenieuwd naar de VASO :D

Heb ik nog nooit van gehoord.. in ieder geval bedankt voor je bestelling!

Eldert

Heb ik nog nooit van gehoord.. in ieder geval bedankt voor je bestelling!

Eldert

Haha oke! Zit net beetje te plannen qua eten voor me werk morgen en ik besef me dat ik geen shakebaker pro en geen sachets erbij heb gekregen!! :( Me laatste is gebarsten gister dus heb er wel 1 nodig ;)

Hallo,

Ik heb om 22.01 een bestelling geplaatst, kunnen jullie zorgen dat deze nog de deur uit gaat vandaag?
Anders word het tot maandag wachten, en dan is het maar de vraag of er iemand thuis is of niet.

Mijn referentienummer: C726983

hier kan brazzers nog een puntje aan zuigen :)

hier kan brazzers nog een puntje aan zuigen :)

tumblr_lvsx1u3VZ31qixfalo1_250.jpg

Hallo,

Ik heb om 22.01 een bestelling geplaatst, kunnen jullie zorgen dat deze nog de deur uit gaat vandaag?
Anders word het tot maandag wachten, en dan is het maar de vraag of er iemand thuis is of niet.

Mijn referentienummer: C726983

Helaas net niet meer, door de drukte doen wij de bestellingen maximaal tot 22:00. Onze excuses hiervoor:)

Vraagje over inname Vaso Grow. (wil nu ook wel eens een keer wat proberen al ben ik altijd sceptisch).

Op diverse sites staan verschillende dingen over hoeveel en wanneer in te nemen.

200 tabletten zou goed zijn voor 50 dagen, dus 4 tabletten per dag. Op weer andere sites staat inname 4 stuks 's ochtends, 4 stuks 8 uur na eerste inname.

Wat klopt er nu ?

(voordat ik heel de pot leegvreet als M&M's)

Vraagje over inname Vaso Grow. (wil nu ook wel eens een keer wat proberen al ben ik altijd sceptisch).

Op diverse sites staan verschillende dingen over hoeveel en wanneer in te nemen.

200 tabletten zou goed zijn voor 50 dagen, dus 4 tabletten per dag. Op weer andere sites staat inname 4 stuks 's ochtends, 4 stuks 8 uur na eerste inname.

Wat klopt er nu ?

(voordat ik heel de pot leegvreet als M&M's)

Wij adviseren vaso-grow als volgt:

Op trainingsdagen:4 tabletten voor het ontbijt in en 4 tabletten 45 minuten voor de training, liefst op nuchtere maag
Op niet-trainingsdagen: 4 tabletten voor het ontbijt in en 4 tabletten 45 minuten voor het avondeten.
Beginnende sporters wordt een halve dosering (2 x 2 tabs pr dag) aangeraden. :cool:

Wij adviseren vaso-grow als volgt:

Op trainingsdagen:4 tabletten voor het ontbijt in en 4 tabletten 45 minuten voor de training, liefst op nuchtere maag
Op niet-trainingsdagen: 4 tabletten voor het ontbijt in en 4 tabletten 45 minuten voor het avondeten.
Beginnende sporters wordt een halve dosering (2 x 2 tabs pr dag) aangeraden. :cool:

Dat worden dus 3 voor ontbijt en 3 stuks 45 minuten voor training, anders komt dat zo patserig over :D

Thnx !

Shit dan moet ik dus nog 2 potten bij bestellen, 200 is niet deelbaar door 3 of 6, 600 wel.

.............de dillema's elke dag weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven