Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig is de prijs goed en overleef je de keuze ;)

Hoi, jullie adviseren 3 mg d-aspartic acid per dag. Hoe weeg ik dit af :(?

Hoi, jullie adviseren 3 mg d-aspartic acid per dag. Hoe weeg ik dit af :(?

Aan de hand van het bij geleverde maatschepje. :)

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 15:27 ----------

Price is right indeed ! Elders €10,- duurder (over het algemeen)........of zegt dit wat over de marge die B&F op de andere producten zet :D

We proberen de prijs altijd zo laag mogelijk te houden:D.

Zolang de kwaliteit hoog blijft ben ik de laatste die zal klagen

Bestelling weer binnen, weer binnen de afgesproken tijd !

En goede shake beker btw, nog niet eerder gekozen, lijkt wel een hamsterkooi met dat ding er in.
Works prima.

Eigenlijk heel makkelijk, weeg het schepje............

Je bedoelt 3 gram neem ik aan, dat adviseren we namelijk als dosering ;)

r77ksh.png

Hij zegt ook 3 mg ???

http://www.youtube.com/watch?v=FoJYmNlP_6k

Hij legt overigens ook compleet verkeerd uit hoe het werkt.

Bestelling weer binnen, weer binnen de afgesproken tijd !

En goede shake beker btw, nog niet eerder gekozen, lijkt wel een hamsterkooi met dat ding er in.
Works prima.

Top, altijd fijn om te horen!:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 16:41 ----------

http://i45.tinypic.com/r77ksh.jpg

Hij zegt ook 3 mg ???

http://www.youtube.com/watch?v=FoJYmNlP_6k

Hij legt overigens ook compleet verkeerd uit hoe het werkt.

Moet natuurlijk 3 gram zijn, zoals ook op de verpakking staat vermeld. :)

Ik heb de verpakking weggegooid :(

Als je de kliko nog niet weggegooid hebt is er niets aan de hand.
Kliko staat dichtgevroren aan de kant van de weg. Ik vertrouwde op de professionaliteit van het flexe filmpje (kwam wel heel indrukwekkend over met woorden als hypothalamus, hypofyse, hormoon A en hormoon B enzo, maar het werkt in 't echt anders :eek:), ik heb daarom maar zo'n 10 gr eruit gehaald, dacht dat ik er wel heel lang mee zou doen met die dosering van 3 mg.

Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen. Ik heb 2000IU vitamine d3 softgels gekregen van NOW ipv 5000iu. Op de factuur staan de 5000iu softgels wel vermeldt.

Referentienummer: C724966
Klantnummer: 217968

Ik zou graag het potje willen omruilen

Gr Theo.

Kliko staat dichtgevroren aan de kant van de weg. Ik vertrouwde op de professionaliteit van het flexe filmpje (kwam wel heel indrukwekkend over met woorden als hypothalamus, hypofyse, hormoon A en hormoon B enzo, maar het werkt in 't echt anders :eek:), ik heb daarom maar zo'n 10 gr eruit gehaald, dacht dat ik er wel heel lang mee zou doen met die dosering van 3 mg.

Pas op! Als je d-aspartic acid van bodyenfitshop neemt stijgt je testosteron met 42%. Bij 3x de aangeraden dosis kunnen er rare dingen gebeuren. Ik zou als ik jou was echt uitkijken voor roid rages enzo, ik zie al aan je posts dat je aan het veranderen bent.
Een vriend van mij heeft ook erg lang testosteron boosters van bodyenfitshop genomen en hij is niet meer zichzelf.
Kijk uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven