MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de verpakking weggegooid :(

Alles over de d-aspartic-acid is natuurlijk ook altijd terug te vinden op de website.:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 17:08 ----------

Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen. Ik heb 2000IU vitamine d3 softgels gekregen van NOW ipv 5000iu. Op de factuur staan de 5000iu softgels wel vermeldt.

Referentienummer: C724966
Klantnummer: 217968

Ik zou graag het potje willen omruilen

Gr Theo.

Check je PM voor de oplossing. ;)

Pas op! Als je d-aspartic acid van bodyenfitshop neemt stijgt je testosteron met 42%. Bij 3x de aangeraden dosis kunnen er rare dingen gebeuren. Ik zou als ik jou was echt uitkijken voor roid rages enzo, ik zie al aan je posts dat je aan het veranderen bent.
Een vriend van mij heeft ook erg lang testosteron boosters van bodyenfitshop genomen en hij is niet meer zichzelf.
Kijk uit.

Alles wat we verkopen komt bij de grootste producten van Europa vandaan, dus je hoeft je echt absoluut geen zorgen te maken om de kwaliteit etc. die is namelijk gewoon 100 %. :)

Pas op! Als je d-aspartic acid van bodyenfitshop neemt stijgt je testosteron met 42%. Bij 3x de aangeraden dosis kunnen er rare dingen gebeuren. Ik zou als ik jou was echt uitkijken voor roid rages enzo, ik zie al aan je posts dat je aan het veranderen bent.
Een vriend van mij heeft ook erg lang testosteron boosters van bodyenfitshop genomen en hij is niet meer zichzelf.
Kijk uit.
weet je zeker dat het geen 43% is?

tijd om weer te beginnen
te lang niet veel gedaan
ref nr: C727756

Kwaliteit is zeker goed !!! Zijn niet de minste supplementen

.

Laatst bewerkt:
Pakket weer in goede orde ontvangen!
Top service weer, bedankt B&F!

die taalfouten ook :roflol:

epic slechte marketing filmpjes :roflol:

Bij 'water out' wordt angeraden om voldoende water te drinken, liefst 2L. Ik ga hier dik overheen.. Denk wel 4L/dag ofzo

Wat voor effect heeft dit op het effect van 'water out' ?

Zijn die van Extreme&Fit dan minder goed?

Tegenwoordig worden supps goed gecontroleerd dus de kwaliteit licht niet ver uit elkaar ;). Extreme&Fit richt zich meer op Hardcore. Plus het feit dat je het niet kunt en mag vergelijken met andere merken omdat Extreme&Fit rechtstreeks zelf produceert en zich exclusief houd voor Sportscholen en webwinkels ;).

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 23:32 ----------

Bij 'water out' wordt angeraden om voldoende water te drinken, liefst 2L. Ik ga hier dik overheen.. Denk wel 4L/dag ofzo

Wat voor effect heeft dit op het effect van 'water out' ?

Jij wilt je dus richten op vochtverlies dit product zal je helpen overtollig vocht af te drijven

Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook handschoenen van eigen merk?
Want staat geen prijs bij;;;

Wil vriendin een leuk pakketjes samenstellen, ze traint nu al 1 jaar, 3 a 4 maal wekelijks met gewichten en dan kan dat er wel vanaf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven