AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt voor de aanrader, maar ze zou ook graag handschoenen hebben, van jullie eigen merk...

ik neem nu een aantal dagen die vaso grow pillen maar ik merk er helemaal niks van..

Inderdaad supps hebben even tijd nodig de enige waar je echt meteen wat van merkt zijn pre workouts. En wat losse ingrediënten daarvan

Zojuist besteld alleen vergeten een sample aan te klikken! Was zo druk bezig met vanalles en nog wat dat ik het zomaar vergeten ben haha. zouden jullie er een leuke sample in willen stoppen aub?

Kies maar haha!

Alvast bedankt, als dit niet meer lukt is het ook goed! Ref. C729153

Ik gebruik momenteel een ssri(serotonine heropname remmer) of te wel een anti depresivia. kan ik gewoon creatine daar bij nemen?

Creatine kan erbij lijkt mij geen probleem daar waar creatine je gedrag en emotie niet beïnvloed

volgesmij verwar je crea met tren jesse

volgesmij verwar je crea met tren jesse

Jongen doe niet zo slim. Anti depressiva heeft te maken met emotie dus gewoon weer een hele domme reactie van je. Ik geef die man netjes advies dat het geen kwaad kan en geef de reden waarom klaar. Dus als je de volgende keer wilt rellen open je daar maar een topic voor

Lichtgeraakt much?

Wanneer komen de perfection bars white chocolate terug??

Zojuist besteld alleen vergeten een sample aan te klikken! Was zo druk bezig met vanalles en nog wat dat ik het zomaar vergeten ben haha. zouden jullie er een leuke sample in willen stoppen aub?

Kies maar haha!

Alvast bedankt, als dit niet meer lukt is het ook goed! Ref. C729153
Bedankt voor je bestelling. Helaas is je order al verwerkt en kan ik het er niet meer bij doen. Morgen in huis! :)
Ik gebruik momenteel een ssri(serotonine heropname remmer) of te wel een anti depresivia. kan ik gewoon creatine daar bij nemen?
Ja hoor, je kan hier gerust creatine bij gebruiken. Wel voldoende bij blijven drinken he! :)
Wanneer komen de perfection bars white chocolate terug??
We verwachten halverwege/eind februari ergens :)
Antwoord houd je van me tegoed, ik kom hier zo op terug! :)
Multi-V +/- 2 weken.
Beef Amino's moeten we achteraan! :)

Wat je het beste kan doen is je even aanmelden op deze producten (rechts op de site), zodra ze voorradig zijn krijg je direct een mail van ons! :)

Ralf

Laatst bewerkt:
\Kan ik vaso grow combineren met 1.r.m?

Jullie hadden toch een test met in het weekend besteld maandag bezorgt ofzo? Die is afgelopen? Op de track en trace staat dat die dinsdag word bezorgt en ik heb het zaterdag besteld.

\Kan ik vaso grow combineren met 1.r.m?
JA hoor, dat kan, geen enkel probleem.
bannervasogrow1.jpg

Jullie hadden toch een test met in het weekend besteld maandag bezorgt ofzo? Die is afgelopen? Op de track en trace staat dat die dinsdag word bezorgt en ik heb het zaterdag besteld.
Dat was enkel in de maand december. Dit was ook puur vanwege de postNL die dan de pakketten beter kon verwerken in verband met de drukte. We hopen dat postNL deze dienst in de toekomst nogmaals aan gaat bieden, dan zijn we uiteraard weer van de partij. In januari, zoals dit weekend, helaas niet. Als het weer komt, hoor je dat natuurlijk. Bedankt voor je bestelling! :)

Ralf

JA hoor, dat kan, geen enkel probleem.
bannervasogrow1.jpg

Dat was enkel in de maand december. Dit was ook puur vanwege de postNL die dan de pakketten beter kon verwerken in verband met de drukte. We hopen dat postNL deze dienst in de toekomst nogmaals aan gaat bieden, dan zijn we uiteraard weer van de partij. In januari, zoals dit weekend, helaas niet. Als het weer komt, hoor je dat natuurlijk. Bedankt voor je bestelling! :)

Ralf

Ok, maakt niks uit. Ik kan wel een dag langer wachten.

Het zou wel super zijn voor jullie en de klanten, Jullie behoren/zijn toch wel (tot) de snelste webshops van Nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven