AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie hadden toch een test met in het weekend besteld maandag bezorgt ofzo? Die is afgelopen? Op de track en trace staat dat die dinsdag word bezorgt en ik heb het zaterdag besteld.

Ongeveer zelfde verhaal.

Vrijdag rond 20.00 besteld en dinsdag pas geleverd.

Ok, maakt niks uit. Ik kan wel een dag langer wachten.

Het zou wel super zijn voor jullie en de klanten, Jullie behoren/zijn toch wel (tot) de snelste webshops van Nederland.
Bedankt voor je complimenten! :thumbs: PostNL biedt deze service helaas nog niet. Zodra ze dit gaan invoeren en niet bij hoge uitzondering, houden we dit zeker vast! Dit gaan we dan natuurlijk ook aangeven.

Ralf

Ongeveer zelfde verhaal.

Vrijdag rond 20.00 besteld en dinsdag pas geleverd.
Hierover kreeg ik inderdaadl meer klachten en heb ik vanochtend over gesproken met onze accountmanager. Afgelopen vrijdag zijn tijdens het transport een aantal karren met pakketten beschadigd geraakt. Hierdoor zijn deze een dag vertraagd. Ze worden vannacht allemaal over gestickerd en morgen uitgeleverd. Mijn excuus voor het ongemak!:rolleyes:

Wow zo lang nog, ze hebben ze bij de fabrikant zeker allemaal zelf opgegeten?
Haha, wij plaatsen zulke grote bestellingen dat het langer duurt. :DIk ga er vanuit dat de Witte Chocolade op korte termijn weer leverbaar is en niet snel uitverkocht is. Zodra die er is, geef ik dat uiteraard aan!

Ralf

mannen van B&F, hoe nemen jullie vaso grow in? Vanmorgen de eerste 4 erin gegooit maar aangezien het aardige pillen zijn 4 keer ook bijna boven de pot gestaan. Zijn ze ook op te lossen in water of gewoon door te bijten?

mannen van B&F, hoe nemen jullie vaso grow in? Vanmorgen de eerste 4 erin gegooit maar aangezien het aardige pillen zijn 4 keer ook bijna boven de pot gestaan. Zijn ze ook op te lossen in water of gewoon door te bijten?

Je kunt ze vast ook doorbijten, maar lekker zal het vast niet smaken gok ik. Beetje oefenen, pil in je mond, mond volgieten met water en in 1 slok alles tegelijk naar binnen. :D

Wat we van klantervaringen horen is dat ze het doorbijten of doorbreken en vervolgens innemen.

Ralf

wat een mietjes hier altijd zeg haha.. neem wel is 10 pillen tegelijk in me mond en dan flink wat water en weg.. en sommige klagen over iets terwijl ze 1 voor 1 nemen..

wat een mietjes hier altijd zeg haha.. neem wel is 10 pillen tegelijk in me mond en dan flink wat water en weg.. en sommige klagen over iets terwijl ze 1 voor 1 nemen..

Je krijgt van mij levenslang gratis supplementen als jij 10 vaso grow pillen tegelijk inslikt.

Hey ralf
Wanneer krijgen jullie weer Pam spray????

Sommige mensen kunnen meer hebben dan andere:p

Je krijgt van mij levenslang gratis supplementen als jij 10 vaso grow pillen tegelijk inslikt.

:D

Hey ralf
Wanneer krijgen jullie weer Pam spray????

Durf ik helaas nog niet te zeggen, komen hier later op terug. Excuses!!

Wanneer komen die Perfection Bars White Chocolate nou eens binnen? Begin ongeduldig te worden :D

kom hier met die rommel dan? haha.

meeste wat k wel is heb opgegeten waren 40 vita c tabletten ( 60mg each, kruidvat had me vergist) +6 omega 3 + 2 multi vit en 10 vit d caps.

is ongeveer een handje vol dus ben benieuwd of die vaso grow zo groot als een doppinda zijn ofzo.

Zal echt wel meevallen van sommige merken zou je de amino tab in moeten nemen haha die zijn pas groot

Wanneer komen die Perfection Bars White Chocolate nou eens binnen? Begin ongeduldig te worden :D

We verwachten ze halverwege februari weer binnen te krijgen:o

kom hier met die rommel dan? haha.

meeste wat k wel is heb opgegeten waren 40 vita c tabletten ( 60mg each, kruidvat had me vergist) +6 omega 3 + 2 multi vit en 10 vit d caps.

is ongeveer een handje vol dus ben benieuwd of die vaso grow zo groot als een doppinda zijn ofzo.

Helaas zijn ze inderdaad vrij groot maar de werking is super:D

Zal echt wel meevallen van sommige merken zou je de amino tab in moeten nemen haha die zijn pas groot

Inderdaad die zijn nog net even een maatje groter!

Haha dat had ik dus ook vanmorgen! Wat een dingen zeg :eek:

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:35 ----------

We verwachten ze halverwege februari weer binnen te krijgen:o

Helaas zijn ze inderdaad vrij groot maar de werking is super:D!

Vandaag voor het eerst ingenomen en mee getraind. Kan niet echt zeggen dat ik er beter door heb getraind maar wie weet woensdag met armen :)

Vind de Vaso Grow reuze meevallen qua inname, gewoon 4 tegelijk in mijn mond wat sportdrank en gaan met die banaan! Werkt overigens super :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven