AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook maar weer eens een bestellinkje geplaatst
Maken jullie er een mooi pakket van? :D
refnr: C731043

altijd goeie serves main..
tevreden bodyenfitshop klant:)

Haha dat had ik dus ook vanmorgen! Wat een dingen zeg :eek:

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:35 ----------

Vandaag voor het eerst ingenomen en mee getraind. Kan niet echt zeggen dat ik er beter door heb getraind maar wie weet woensdag met armen :)

Krijgen er veel positieve reacties op, ben benieuwd hoe de arm training was;)

Vind de Vaso Grow reuze meevallen qua inname, gewoon 4 tegelijk in mijn mond wat sportdrank en gaan met die banaan! Werkt overigens super :D

De 1 heeft er natuurlijk meer moeite mee dan de andere, moet zeggen dat ik er persoonlijk ook niet veel moeite mee heb:)

Gelijk maar 3 dozen inslaan dan, kan toch niet zo:p

White choco liep als een speer, we hebben dan ook maar meer dan normaal ingekocht;)

Body&Fit boys (en girls?), hoe zit het eigenlijk met jullie nieuwe pand, is dat al bijna klaar?? reed er laatst langs (niet te missen vanaf de snelweg!), ziet er nu al super uit:eek:

Ook maar weer eens een bestellinkje geplaatst
Maken jullie er een mooi pakket van? :D
refnr: C731043

Ga ik voor je regelen;)

altijd goeie serves main..
tevreden bodyenfitshop klant:)

Bedankt, leuk om te horen:D

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 20:26 ----------

Body&Fit boys (en girls?), hoe zit het eigenlijk met jullie nieuwe pand, is dat al bijna klaar?? reed er laatst langs (niet te missen vanaf de snelweg!), ziet er nu al super uit:eek:

Vanaf 11 februari hopen we over te zijn, we hebben er dan ook erg veel zin in en zijn natuurlijk erg trots dat we in zo'n mooi pand komen te werken;)

Laatst bewerkt:
Body en Fitshop, misschien een tip om als cadeau een Stringer Tank Top top toe te voegen?

@B&F welke testbooster bevelen jullie aan: Grow, Alpha Muscle of misschien nog een andere?
(leeftijd: zie stats) :)

kan je naast Vaso Grow van Dedicated Nutrition ook nog een pre-workout nemen? of moet je Vaso Grow als een pre-workout zien?

en moet je het ook innemen op niet trainingsdagen?

heej dbb'ers en bodyenfit,

Ik ga weer aan de slag :p na lange blessure ma heb een stimulans nodig want raak maar niet in gang :p. Craze die berry lemonade is die goed? of andere suggesties?

kan je naast Vaso Grow van Dedicated Nutrition ook nog een pre-workout nemen? of moet je Vaso Grow als een pre-workout zien?

en moet je het ook innemen op niet trainingsdagen?

Ja hoor je kunt de Vaso Grow prima combineren met de Epic van Dedicated! Deze stack is ook te vinden bij ons op de site! :D

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/dedicated-nutrition/what-fck-stack/

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 08:09 ----------

heej dbb'ers en bodyenfit,

Ik ga weer aan de slag :p na lange blessure ma heb een stimulans nodig want raak maar niet in gang :p. Craze die berry lemonade is die goed? of andere suggesties?

Dat is zeker een optie echter zou ik je persoonlijk de Assault van Musclepharm of de Strong van ons eigen merk adviseren! ;) Hier train ik zelf het lekkerste op:D

@B&F welke testbooster bevelen jullie aan: Grow, Alpha Muscle of misschien nog een andere?
(leeftijd: zie stats) :)

In dat geval zou ik je de Alpha Muscle willen adviseren, dit is een veel completere en hoger gedoseerde Testo-booster. In uw geval zeker aan te raden!;)

Hierbij de Girls ;)

image.jpg

Nog een meid en natuurlijk de waakhond van de girls die ook aan de whey perfection zit !!

58217_495800553803772_59987822_n.jpg

550160_495800737137087_1202476092_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven