Doc46
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
We verwachten ze halverwege februari weer binnen te krijgen![]()
Gelijk maar 3 dozen inslaan dan, kan toch niet zo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We verwachten ze halverwege februari weer binnen te krijgen![]()

Haha dat had ik dus ook vanmorgen! Wat een dingen zeg
---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:35 ----------
Vandaag voor het eerst ingenomen en mee getraind. Kan niet echt zeggen dat ik er beter door heb getraind maar wie weet woensdag met armen![]()

Vind de Vaso Grow reuze meevallen qua inname, gewoon 4 tegelijk in mijn mond wat sportdrank en gaan met die banaan! Werkt overigens super![]()

Ook maar weer eens een bestellinkje geplaatst
Maken jullie er een mooi pakket van?![]()
refnr: C731043

altijd goeie serves main..
tevreden bodyenfitshop klant![]()

Body&Fit boys (en girls?), hoe zit het eigenlijk met jullie nieuwe pand, is dat al bijna klaar?? reed er laatst langs (niet te missen vanaf de snelweg!), ziet er nu al super uit![]()

Body&Fit boys (en girls?), hoe zit het eigenlijk met jullie nieuwe pand, is dat al bijna klaar?? reed er laatst langs (niet te missen vanaf de snelweg!), ziet er nu al super uit![]()

.Body en Fitshop, misschien een tip om als cadeau een Stringer Tank Top top toe te voegen?
Body en Fitshop, misschien een tip om als cadeau een Stringer Tank Top top toe te voegen?
.kan je naast Vaso Grow van Dedicated Nutrition ook nog een pre-workout nemen? of moet je Vaso Grow als een pre-workout zien?
en moet je het ook innemen op niet trainingsdagen?

heej dbb'ers en bodyenfit,
Ik ga weer aan de slagna lange blessure ma heb een stimulans nodig want raak maar niet in gang
. Craze die berry lemonade is die goed? of andere suggesties?
Hier train ik zelf het lekkerste op
@B&F welke testbooster bevelen jullie aan: Grow, Alpha Muscle of misschien nog een andere?
(leeftijd: zie stats)![]()

We hopen in de toekomst ook een mooi T-Shirt te kunnen introduceren voor dames met perfecte pasvorm! 
Kijk dat ziet er goed uit, met onze mooie Feed The Beast shirtjesWe hopen in de toekomst ook een mooi T-Shirt te kunnen introduceren voor dames met perfecte pasvorm!
![]()