MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@B&F welke testbooster bevelen jullie aan: Grow, Alpha Muscle of misschien nog een andere?
(leeftijd: zie stats) :)

In dat geval zou ik je de Alpha Muscle willen adviseren, dit is een veel completere en hoger gedoseerde Testo-booster. In uw geval zeker aan te raden!;)

En op het gebied van libido verhogen welke beveel je dan aan? (grow, alpha muscle, maca, horny goat weed, TestoJack 200 of andere?) :D

Is de nieuwe whey de hydrolisaat net zoiets als pepto-pro?

Laatst bewerkt:
Weten jullie al wat meer over het percentage hydrolisatie van jullie whey hydrolisaat??

En op het gebied van libido verhogen welke beveel je dan aan? (grow, alpha muscle, maca, horny goat weed, TestoJack 200 of andere?) :D

kan allemaal, alle testosteron producten zijn Libido-verhogend ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 11:37 ----------

Weten jullie al wat meer over het percentage hydrolisatie van jullie whey hydrolisaat??

Durf ik helaas niet aan te geven, we komen er later op deze middag op terug! :)

Is de nieuwe whey de hydrolisaat net zoiets als pepto-pro?

Ja dit is een beetje te vergelijken, alleen is de pepto pro nog iets sneller qua opname. De pepto-pro is helemaal voorverteerd en de Hydrolisaat is de snelst opneembare Whey-eiwit.;)

Dymatize ISO-100 blijft die of gaat die eruit ??

Komt Karbolyn weer binnen of zijn jullie daarmee gestopt?

Die blijft, en hij is nog gewoon te bestellen! Kun je hem niet vinden dan?:)

Er staan nog maar twee keuzemogelijkheden bij de smaken, Choco en Vanille (volgens mij), normaal zijn er 4 of 5 smaken. En ik dacht omdat jullie nu hydrolisaat van jullie eigen merk hebben dat die van Dymatize er misschien uit ging en dat dit nog de laatste twee smaken waren van ISO-100.

Whey perfection, Muscle Protect en Dextrose pure besteld, ben benieuwd naar de werking van Muscle Protect.

Er staan nog maar twee keuzemogelijkheden bij de smaken, Choco en Vanille (volgens mij), normaal zijn er 4 of 5 smaken. En ik dacht omdat jullie nu hydrolisaat van jullie eigen merk hebben dat die van Dymatize er misschien uit ging en dat dit nog de laatste twee smaken waren van ISO-100.

De Iso 100 blijft gewoon bestelbaar hoor! De andere smaken staan weer in bestelling, deze proberen we zo spoedig mogelijk aan te kunnen bieden!;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 13:40 ----------

Whey perfection, Muscle Protect en Dextrose pure besteld, ben benieuwd naar de werking van Muscle Protect.

Bedankt voor je bestelling! We gaan je order zo snel mogelijk verzenden! We zijn uiteraard erg benieuwd naar je ervaring met deze producten! :D

Beste BF luitjes. Ik ben inmiddels al een paar jaartjes klant, en alles naar volle tevredenheid. Bij mijn laatste twee bestellingen heb ik aangegeven graag een tester van de whey perfection speculaas en/of marshmellow te ontvangen. Nu lees ik dat dit niet mogelijk is om aan te geven. Hoe kan ik deze dan in bezit krijgen zonder eerst 35 euro voor een pot te betalen? ;)

Whey hydrosolaat is ook leverbaar zojuist vernomen super !!. goede toevoeging

Ja hoor je kunt de Vaso Grow prima combineren met de Epic van Dedicated! Deze stack is ook te vinden bij ons op de site! :D

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/dedicated-nutrition/what-fck-stack/=QUOTE]

Is Hij aleen met Epic te combineren of kan het ook met andere pre's, ik heb er namelijk nog een paar staan :->

Ja hoor dat is zeker mogelijk bv; Nr1, Assault, Strong of Neurocore etc.. ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 14:12 ----------

Beste BF luitjes. Ik ben inmiddels al een paar jaartjes klant, en alles naar volle tevredenheid. Bij mijn laatste twee bestellingen heb ik aangegeven graag een tester van de whey perfection speculaas en/of marshmellow te ontvangen. Nu lees ik dat dit niet mogelijk is om aan te geven. Hoe kan ik deze dan in bezit krijgen zonder eerst 35 euro voor een pot te betalen? ;)

Inderdaad, dat is afhankelijk van welke smaak er ligt bij de inpaktafel. Helaas bevat ons variety pack op dit moment geen Speculaas of Marschmellow, anders had je die kunnen gaan bestellen.;) Helaas heb ik ze op dit moment ook niet los! :(

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 14:13 ----------

Whey hydrosolaat is ook leverbaar zojuist vernomen super !!. goede toevoeging

Inderdaad! Goed te horen dat je er over te spreken bent!:D We horen graag van je hoe hij je is bevallen! :D

Zodra die binnen is laat ik het direct weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven