MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hydro is het snelste qua eiwitten voor de eiwitsynthese?

***Nieuw binnen***http://www.bodyenfitshop.nl/nieuw/

bodyenfitwheyhydrolisaat.jpg
Unieke kenmerken Whey Hydrolisaat:
-#1 eiwit voor na de training!
-#1 eiwit om te nemen voor de training!
-Snelste eiwit verkrijgbaar
-Opname al in 10 minuten
-Zeer gemakkelijk verteerbaar
-Snelle piek in eiwitsynthese (spiergroei)
-Uitzonderlijk goede smaken
-71 shakes per verpakking!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er word geadviseerd bij de meeste eiwit-shakes op er 2/3 per dag te nemen. Tellen de Perfect Protein Pancakes hier ook bij?

Komt de bodybuilding vitamin pack toevallig binnenkort in de weekaanbieding?

Bedankt voor de hypersnelle levering! en voor het extra sample-zakje whey perfection. Ik vind'm qua smaak echt fantastisch, maar had last van veel klontjes ondanks roeren. Kan ik 'm beter schudden in een beker of moet ik gewoon langer wachten en dan nog eens roeren? ( niet om te piepen hoor, ik was allang blij dat het ook echt lekker was )

Er word geadviseerd bij de meeste eiwit-shakes op er 2/3 per dag te nemen. Tellen de Perfect Protein Pancakes hier ook bij?
Nee, kun je er los van houden. Het is de bedoeling dat je ongeveer per dag 1,5-2gr eiwit per kilogram inneemt. Shakes en Pancakes kun je daarop als aanvulling nemen om zo aan je totale behoefte te komen;) Dit kan 1 of 2 shakes per dag zijn, maar ook drie indien je dat zelf wilt.
Komt de bodybuilding vitamin pack toevallig binnenkort in de weekaanbieding?
Nee, ik weet de weekaanbiedingen van vrijdag as helaas nog niet. Zodra ik ze weet (meestal woensdag of uiterlijk donderdag) laat ik hier weten! :) Reken er voorlopig maar niet op, voorheen was de prijs 19,90 en heeft nu al de vaste prijs van 14,90.:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bodybuilding Vitamin Pack

Ralf

Waarneer komen jullie broeken?

Jaa bij de concurent zag ik ze al ja ;) haha

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 17:03 ----------

en die vitamine pack, hoeveel pillen zitten er in een zakje?

Bedankt voor de hypersnelle levering! en voor het extra sample-zakje whey perfection. Ik vind'm qua smaak echt fantastisch, maar had last van veel klontjes ondanks roeren. Kan ik 'm beter schudden in een beker of moet ik gewoon langer wachten en dan nog eens roeren? ( niet om te piepen hoor, ik was allang blij dat het ook echt lekker was )
Shaken of blenderen zorgt voor de lekkerste shake. Vaak met roeren kan het het niet altijd 100% mengen maar weet zeker dat hij je in het vervolg goed gaat bevallen. Iedereen zit namelijk aan de Whey Perfection!:cool:

Ralf

Ralf is weer terug alles goed verlopen vandaag ?

Nou alweer dat m'n pakketje te laat word bezorgd, geloof dat 50% van m'n bestellingen te laat is geleverd. Nog steeds problemen bij tnt?

Ralf is weer terug alles goed verlopen vandaag ?
Soms iets onzichtbaar en kei hard werken, maar ben er de gehele avond weer! :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 17:29 ----------

Nou alweer dat m'n pakketje te laat word bezorgd, geloof dat 50% van m'n bestellingen te laat is geleverd. Nog steeds problemen bij tnt?
Wat is je referentienummer van de bestelling? Ga ik het direct voor je checken! :)

Ralf

C731469, maar goed daar valt nu niet veel meer aan te doen.

Net m'n bestelling voor mij en m'n trainingsmaat binnen gehad, waaronder Vaso Grow. Ik snap de ophef over de grootte van de tabs niet, valt reuze mee. Ongeveer even groot als een omega 3 gel capsule van Now Foods. Hieronder een vergelijking die ik ff snel heb gemaakt. Prima te doen :)

Vaso_zpsffd26daa.jpg

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Ik had onder andere een dip riem besteld en er zit een gewone in (van chiba wel), had gehoopt vrijdag er gebruik van te maken. Hoe moet ik hem retourneren?

Net m'n bestelling voor mij en m'n trainingsmaat binnen gehad, waaronder Vaso Grow. Ik snap de ophef over de grootte van de tabs niet, valt reuze mee. Ongeveer even groot als een omega 3 gel capsule van Now Foods. Hieronder een vergelijking die ik ff snel heb gemaakt. Prima te doen :)
Bedankt voor je upload! Waarderen we! :thumbs: Ik weet zeker dat heel veel klanten hier iets aan hebben :)
Vandaag mijn bestelling ontvangen. Ik had onder andere een dip riem besteld en er zit een gewone in (van chiba wel), had gehoopt vrijdag er gebruik van te maken. Hoe moet ik hem retourneren?
Wil je ons bellen op de zaak? 0513 683 068 en vragen naar mijn collega Niels. Ik weet zeker dat hij je hierbij goed kan helpen! :) Uiteraard ook namens mij ons excuus voor het ongemak. Gaan we oplossen! :)

Ralf

Kan het eigenlijk kwaad om melatonine bij een maaltijd te nemen (van ongeveer 600kcal) of zal dit de werking verminderen of zelfs teniet doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven