MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het eigenlijk kwaad om melatonine bij een maaltijd te nemen (van ongeveer 600kcal) of zal dit de werking verminderen of zelfs teniet doen?
Voor de maximale werking wordt bij Melatonine altijd geadviseerd om dit drie kwartier na de laatste maaltijd te nemen. Zo ook voor het slapen gaan. Dit kan ik ook niet tegenspreken, omdat mijn eigen ervaring met melatonine altijd op die manier is.

Ralf

melatonine tijdens het eten heeft weinig zin spreek uit ervaring... Sws tijdje wachten na het eten!

Geweldig snelle levering, zoals altijd. Vandaag de 3-in-1 shakebeker mogen ontvangen, handig ding!

Vaso Grow en Magnificent Besteld kijken of het extra massa mij gaat geven ^^

.

En weer is mijn bestelling snel, netjes en compleet geleverd! Had whey perfection besteld en net even eerste strawberryshake op, heerlijk.:cool:

De cadeau's zijn een erg leuke extra.

Hoe verhoudt Hydroisolaat zich tot de gewonen Isolaat? Neemt het sneller op? Reguliere Isolaat heeft namelijk "betere" waarden.

Ik heb mijn bestelling vandaag binnen gekregen.
Het potje vitamine D 2000iu 120 caps zat er niet bij.
Ook waren de zakken dextrose open, zodat de hele doos (en inhoud) helemaal onder de witte poeder zat.
Nooit problemen gehad, maar toen ik vandaag de doos openmaakte was het wel een tegenvallertje.

Kan de vitamine D nog nagestuurd worden?
Alvast bedankt!
Order nr: C727339

Hoe verhoudt Hydroisolaat zich tot de gewonen Isolaat? Neemt het sneller op? Reguliere Isolaat heeft namelijk "betere" waarden.
Kom ik morgenochtend even op terug!
Ik heb mijn bestelling vandaag binnen gekregen.
Het potje vitamine D 2000iu 120 caps zat er niet bij.
Ook waren de zakken dextrose open, zodat de hele doos (en inhoud) helemaal onder de witte poeder zat.
Nooit problemen gehad, maar toen ik vandaag de doos openmaakte was het wel een tegenvallertje.

Kan de vitamine D nog nagestuurd worden?
Alvast bedankt!
Order nr: C727339
Heb ik geregeld, morgen beide in huis! :)

Ralf

Het whey eiwit hydrolisaat is een voorverteerd eiwit. Doordat het melkeiwit al gereduceerd is, is dit het beste product voor mensen met een melkeiwit allergie. Ook is het lactose laag. Doordat het hydrolisaat enzymatisch is bewerkt, wordt het snel opgenomen in het lichaam. De peptiden die in het lichaam komen zijn dan dermate gereduceerd, dat ze geen allergische reactie meer kunnen uitlokken bij de mestcellen. Voor een mestcel reactie (waarbij histamine vrijkomt), moeten de peptiden namelijk op 2 receptoren tegelijk aanraken. Doordat het eiwit zo klein is, is het niet in staat dit te doen. De reactie van de mestcellen blijft dan ook uit. Het grote nadeel van het product is dat het heel duur is (ongeveer 2x zo duur als een whey protein isolaat) en heel bitter is.(natuurlijke smaak zonder smaakstoffen)

De volgende stap, na een hydrolisaat, is een aminozuurcomplex.

Voordelen Eiwit Hydrolisaat
Zeer hoogwaardig aminozuurprofiel (130-150)
Weinig verzadigde vetten
Snelle afgifte aminozuren in bloed voor herstel na training
Lactose laag (lactose intolerantie)
Melkeiwit vrij (melkeiwit allergie / koemelk allergie)

Het whey eiwit hydrolisaat is een voorverteerd eiwit. Doordat het melkeiwit al gereduceerd is, is dit het beste product voor mensen met een melkeiwit allergie. Ook is het lactose laag. Doordat het hydrolisaat enzymatisch is bewerkt, wordt het snel opgenomen in het lichaam. De peptiden die in het lichaam komen zijn dan dermate gereduceerd, dat ze geen allergische reactie meer kunnen uitlokken bij de mestcellen. Voor een mestcel reactie (waarbij histamine vrijkomt), moeten de peptiden namelijk op 2 receptoren tegelijk aanraken. Doordat het eiwit zo klein is, is het niet in staat dit te doen. De reactie van de mestcellen blijft dan ook uit. Het grote nadeel van het product is dat het heel duur is (ongeveer 2x zo duur als een whey protein isolaat) en heel bitter is.(natuurlijke smaak zonder smaakstoffen)

De volgende stap, na een hydrolisaat, is een aminozuurcomplex.

Voordelen Eiwit Hydrolisaat
Zeer hoogwaardig aminozuurprofiel (130-150)
Weinig verzadigde vetten
Snelle afgifte aminozuren in bloed voor herstel na training
Lactose laag (lactose intolerantie)
Melkeiwit vrij (melkeiwit allergie / koemelk allergie)

Hoe zit dit met peptopro, ik heb nu peptopro en ben zeer.tevreden en is voor mij ook een.blijvertje terwijl ik normaal alleen pre workouts standaard heb.

Peptopro is volgens mij Caseïne hydrolisaat dus met melkeiwit

Top, dankjewel jongens. Ik word weer met een gerust hart wakker. Goedemorgen!;)

Ralf

Ralf, wat voor supps neem jij zelf altijd?

Ralf, wat voor supps neem jij zelf altijd?
Haha, natuurlijk wil ik dat delen. Het varieert van tijd tot tijd, aangezien ik graag alles/het meeste wil proberen. Ik moet immers de effecten kennen van wat ik verkoop:D Doorgaans is het altijd
True Balance
Whey Perfection
PeptoPro
Creapure Creatine
Daarnaast is het zo dat ik nu sinds januari intermittent fasting aan het doen ben. Ik train niet echt om een giga reus (zoals wij die kennen natuurlijk haha) te worden, maar meer om op alle fronten thuis te zijn. Als je je wilt ontwikkelen moet je nooit stil zitten maar continu doorgaan in wat je doet. Dit houd ik een kwartaal vol en bevalt tot nu toe heel goed.:)

Pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven