jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okee....

Haha, natuurlijk wil ik dat delen. Het varieert van tijd tot tijd, aangezien ik graag alles/het meeste wil proberen. Ik moet immers de effecten kennen van wat ik verkoopDoorgaans is het altijd
True Balance
Whey Perfection
PeptoPro
Creapure Creatine
Daarnaast is het zo dat ik nu sinds januari intermittent fasting aan het doen ben. Ik train niet echt om een giga reus (zoals wij die kennen natuurlijk haha) te worden, maar meer om op alle fronten thuis te zijn. Als je je wilt ontwikkelen moet je nooit stil zitten maar continu doorgaan in wat je doet. Dit houd ik een kwartaal vol en bevalt tot nu toe heel goed.![]()
hahaJaa bij de concurent zag ik ze al jahaha
---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 17:03 ----------
en die vitamine pack, hoeveel pillen zitten er in een zakje?
Ralf is redelijk groot heeft lengte en massa. En houd zich goed aan zijn voeding zoals ik laat zag toen ik er langs reed
De postcode was helaas verkeerd ingevuld en de postNL heeft dit gecorrigeerd. Vandaar het een dag langer duurt, vandaag inhuis!Zijn mijn producten al verzonden ? Ik had eergisteren middag mijn bestelling geplaatst, maar nog niks binnen. Ook doet mijn track&trace het niet.
Referentienummer C730014
Alvast dank

Doe je ook aan fasted training, want dan raad ik je magic EAA aan van Body&fithaha

Uiteraard. Volgende week gaan we verhuizen naar onze nieuwe locatie (volgende week vrijdag, dus bestel op tijd!) en daarna ben je ook welkom. Je zult versteld staan hoe mooi en groot we zijn!Ik raad hem super aminos van XXL aan
J/K
Maar als ik een keer in de buurt ben hop ik ook wel ff langs.
Kijken hoe alles bij m'n favoriete supp-store werkt! (mits ik welkom ben)![]()

Uiteraard. Volgende week gaan we verhuizen naar onze nieuwe locatie (volgende week vrijdag, dus bestel op tijd!) en daarna ben je ook welkom. Je zult versteld staan hoe mooi en groot we zijn!
Ralf

Hahahaha

Lean Gain (proef je af en toe boekweit), Serious Mass, Mutant Mass weet ik het 100% zeker. Eventueel een pre-workout of postworkout kun je daaraan toevoegen. Whey en creatine zijn een absoluut goede basis.Zijn er weightgainers die niet naar oats/havermout smaken? ik krijg die smaak echt niet weg en wil wel graag wat extra kilo's winnen naast mijn voeding.
whey en creatine gebruik ik al. Zijn bcaa's ofzo ook goed om te nemen? of andere leuke supplementen?
Bedankt voor je bestelling. Deze gaat je helemaal goed bevallen!Ben benieuwd nar de whey cocos die ik vanochtend heb besteld, zal ik morgen wel kunnen proeven jullie kennende![]()

Het whey eiwit hydrolisaat is een voorverteerd eiwit. Doordat het melkeiwit al gereduceerd is, is dit het beste product voor mensen met een melkeiwit allergie. Ook is het lactose laag. Doordat het hydrolisaat enzymatisch is bewerkt, wordt het snel opgenomen in het lichaam. De peptiden die in het lichaam komen zijn dan dermate gereduceerd, dat ze geen allergische reactie meer kunnen uitlokken bij de mestcellen. Voor een mestcel reactie (waarbij histamine vrijkomt), moeten de peptiden namelijk op 2 receptoren tegelijk aanraken. Doordat het eiwit zo klein is, is het niet in staat dit te doen. De reactie van de mestcellen blijft dan ook uit. Het grote nadeel van het product is dat het heel duur is (ongeveer 2x zo duur als een whey protein isolaat) en heel bitter is.(natuurlijke smaak zonder smaakstoffen)
De volgende stap, na een hydrolisaat, is een aminozuurcomplex.
Voordelen Eiwit Hydrolisaat
Zeer hoogwaardig aminozuurprofiel (130-150)
Weinig verzadigde vetten
Snelle afgifte aminozuren in bloed voor herstel na training
Lactose laag (lactose intolerantie)
Melkeiwit vrij (melkeiwit allergie / koemelk allergie)

Net bestelling C734891 geplaatst met verzoek dus ook hier: graag sachtet van Isolaat Chocolate Sensation. Thanks!
---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 18:38 ----------
Thanks voor de uitleg!![]()