Helaas moet je nog even wachten, over zo'n 2 a 3 weken zijn ze er weerTja, wilde eigenlijk ook nog de witte chocolade Perfection Bars erbij bestellen maar dat ging niet![]()
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas moet je nog even wachten, over zo'n 2 a 3 weken zijn ze er weerTja, wilde eigenlijk ook nog de witte chocolade Perfection Bars erbij bestellen maar dat ging niet![]()
![]()

Helaas moet je nog even wachten, over zo'n 2 a 3 weken zijn ze er weer![]()

De chocolade hydrolisaat is weer een topproduct, erg lekker!

Wacht ook met smacht op de witte chocolade bars. Die andere twee smaken ook prima maar witte chocolade steekt er wel mijlenver bovenuit. Enige kans dat jullie nog andere smaken gaan uitbrengen? (normale chocolade? (A))
Ja, ga ik ook vanuit. morgen heb ik daar een afspraak en hoop ik een exacte dag aan te kunnen geven.
We antwoorden door lekaar bij onsJa, ga ik ook vanuit. morgen heb ik daar een afspraak en hoop ik een exacte dag aan te kunnen geven.
-ilco

Nou geeft niet hoor, ik wacht wel netjes af, die repen zijn alleen zo lekker![]()
Ik smul nu een extra Whey Perfection Chocolat Caramel als tussen-doortje![]()
B&F heb even een vraagje dat niet met sportvoeding te maken heeft..
moet een verslag maken en daarin moeten 10 vragen komen Met betrekking tot arbo.. De 10 vragen heb ik al alleen geen bedrijf die ik mail wil hier aan meeewerken.. denk dat ze er geen tijd voor kunnen maken ofzo want er staat niets in waar een ander iets aan heeft. Alleen regels voor werknemers enz.
probleem is dat de deadline vrijdag morgen is en ik al een week aan het mailen ben.. zouden jullie me mischien uit de brand kunnen helpen? denk dat het max 5minuten kost voor iemand die daar over gaat.

Nou geeft niet hoor, ik wacht wel netjes af, die repen zijn alleen zo lekker![]()
Ik smul nu een extra Whey Perfection Chocolat Caramel als tussen-doortje![]()

Na al die posts begint dit te lijken op een verliefd stel

alvast bedankt, ga nu mailen wat de bedoeling is, hoop dat jullie me hier mee helpen kunnen.

Bedankt voor je complimenten. De Perfection Bar is heel lekker en bevalt iedereen erg goed. De prijs, samen met de samenstelling is onverslaanbaar!Gewoon even laten weten dat ik allledrie de smaken .
Banaan , witte chocolade en aarbei goedgekeurd heb van jullie eiwitrepen
Met Vriendelijke Groeten...
tPersoonlijk raad ik altijd Whey Perfection aan. Kwa smaak, prijs, oplosbaarheid etc is deze het best. De Hydrolisaat bieden we aan omdat we graag alle soorten Whey aan willen bieden en op elk front mee willen doen. De Hydrolisaat is licht verteerbaar en neemt sneller op. Daar betaal je dan ook extra voor. Over het algemeen volstaat voor elke sporter Whey Perfection voldoende en is ook altijd de beste keus.Hallo B&F,
Een vraagje over het nieuwe product waar ik gisteren (als ik het goed heb) een mailtje over heb gekregen:
Welk van de 2 soorten is nu beter:
Whey perfection of het nieuwe product Whey hydrolisaat graag hoor ik het van jullie
groetjes,
Daniel
Wil je ons bellen op de zaak? 0513 683 068 en vragen naar mijn collega Niels. Ik weet zeker dat hij je hierbij goed kan helpen!Uiteraard ook namens mij ons excuus voor het ongemak. Gaan we oplossen!
Ralf
Vandaag de juiste riem ontvangen, lekker snel. En wat extra samples waarvoor dank.