MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De chocolade hydrolisaat is weer een topproduct, erg lekker!

Ben ook zeer benieuwt naar de nieuwe hydrosolaat

Wacht ook met smacht op de witte chocolade bars. Die andere twee smaken ook prima maar witte chocolade steekt er wel mijlenver bovenuit. Enige kans dat jullie nog andere smaken gaan uitbrengen? (normale chocolade? (A))

De chocolade hydrolisaat is weer een topproduct, erg lekker!

Mooi compliment! De nieuwe Hydrolisaat gaat echt knallen daar ben ik wel van overtuigt. Hydrolisaat is een topproduct en nu de smaak ook nog eens goed is....:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 20:10 ----------

Ben ook zeer benieuwt naar de nieuwe hydrosolaat

Snap ik! Hydrolisaat is een heel mooi Whey product. De smaak is ook nog eens erg goed. Doen!!

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 20:12 ----------

Wacht ook met smacht op de witte chocolade bars. Die andere twee smaken ook prima maar witte chocolade steekt er wel mijlenver bovenuit. Enige kans dat jullie nog andere smaken gaan uitbrengen? (normale chocolade? (A))

Helemaal mee eens. Het is helaas echt heel lang wachten. Maar goed, ze komen hoop ik echt aankomende week. We zijn al best lang met nieuwe smaken bezig. We zitten bij een hele grote producent met dit product. Het voordeel is dat de Bar heel erg goed is,, het nadeel is dat het heel lang duurt voordat ze sampling maken en vaak weinig ruimte hebben in planning die ze al hebben. Morgen heb ik daar een afspraak en weet ik hoop ik meer.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 20:13 ----------

Nooooohhhh het zou eerst eind van deze week zijn :treuren:

We antwoorden door lekaar bij ons:D Ja, ga ik ook vanuit. morgen heb ik daar een afspraak en hoop ik een exacte dag aan te kunnen geven.:)

-ilco

B&F heb even een vraagje dat niet met sportvoeding te maken heeft..

moet een verslag maken en daarin moeten 10 vragen komen Met betrekking tot arbo.. De 10 vragen heb ik al alleen geen bedrijf die ik mail wil hier aan meeewerken.. denk dat ze er geen tijd voor kunnen maken ofzo want er staat niets in waar een ander iets aan heeft. Alleen regels voor werknemers enz.

probleem is dat de deadline vrijdag morgen is en ik al een week aan het mailen ben.. zouden jullie me mischien uit de brand kunnen helpen? denk dat het max 5minuten kost voor iemand die daar over gaat.

We antwoorden door lekaar bij ons:D Ja, ga ik ook vanuit. morgen heb ik daar een afspraak en hoop ik een exacte dag aan te kunnen geven.:)

-ilco

Nou geeft niet hoor, ik wacht wel netjes af, die repen zijn alleen zo lekker :(

Ik smul nu een extra Whey Perfection Chocolat Caramel als tussen-doortje :D

B&F heb even een vraagje dat niet met sportvoeding te maken heeft..

moet een verslag maken en daarin moeten 10 vragen komen Met betrekking tot arbo.. De 10 vragen heb ik al alleen geen bedrijf die ik mail wil hier aan meeewerken.. denk dat ze er geen tijd voor kunnen maken ofzo want er staat niets in waar een ander iets aan heeft. Alleen regels voor werknemers enz.

probleem is dat de deadline vrijdag morgen is en ik al een week aan het mailen ben.. zouden jullie me mischien uit de brand kunnen helpen? denk dat het max 5minuten kost voor iemand die daar over gaat.

Natuurlijk gaan we ons best doen om je hier mee te helpen, stuur ons anders een mailtje op info@bodyenfitshop.nl gaan we het uitzoeken;)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 20:51 ----------

Nou geeft niet hoor, ik wacht wel netjes af, die repen zijn alleen zo lekker :(

Ik smul nu een extra Whey Perfection Chocolat Caramel als tussen-doortje :D

Is iets meer werk dan een reep maar natuurlijk ook erg lekker:p

Na al die posts begint dit te lijken op een verliefd stel

:D

alvast bedankt, ga nu mailen wat de bedoeling is, hoop dat jullie me hier mee helpen kunnen.

Gewoon even laten weten dat ik allledrie de smaken .
Banaan , witte chocolade en aarbei goedgekeurd heb van jullie eiwitrepen ;)

Met Vriendelijke Groeten...

Hallo B&F,

Een vraagje over het nieuwe product waar ik gisteren (als ik het goed heb) een mailtje over heb gekregen:

Welk van de 2 soorten is nu beter:

Whey perfection of het nieuwe product Whey hydrolisaat graag hoor ik het van jullie

groetjes,

Daniel

Gewoon even laten weten dat ik allledrie de smaken .
Banaan , witte chocolade en aarbei goedgekeurd heb van jullie eiwitrepen ;)

Met Vriendelijke Groeten...
Bedankt voor je complimenten. De Perfection Bar is heel lekker en bevalt iedereen erg goed. De prijs, samen met de samenstelling is onverslaanbaar! :) t
Hallo B&F,

Een vraagje over het nieuwe product waar ik gisteren (als ik het goed heb) een mailtje over heb gekregen:

Welk van de 2 soorten is nu beter:

Whey perfection of het nieuwe product Whey hydrolisaat graag hoor ik het van jullie

groetjes,

Daniel
Persoonlijk raad ik altijd Whey Perfection aan. Kwa smaak, prijs, oplosbaarheid etc is deze het best. De Hydrolisaat bieden we aan omdat we graag alle soorten Whey aan willen bieden en op elk front mee willen doen. De Hydrolisaat is licht verteerbaar en neemt sneller op. Daar betaal je dan ook extra voor. Over het algemeen volstaat voor elke sporter Whey Perfection voldoende en is ook altijd de beste keus.

Ralf

Wil je ons bellen op de zaak? 0513 683 068 en vragen naar mijn collega Niels. Ik weet zeker dat hij je hierbij goed kan helpen! :) Uiteraard ook namens mij ons excuus voor het ongemak. Gaan we oplossen! :)

Ralf

Vandaag de juiste riem ontvangen, lekker snel. En wat extra samples waarvoor dank.

Hallo Ralf,

Dankjewel voor de snelle reactie en de eerlijke uitleg :)
Dan houd ik het zoals ik altijd neem :)

groetjes,

Daniel

toch nog 1 vraagje:

Als het whey hydrolisaat sneller opgenomen wordt, is het dan een optie om whey perfection 's ochtends te nemen (zoals ik altijd doe) en whey hydrolisaat na de training (want als het sneller opgenomen wordt heb ik toch ook meer kans dat er meer opgenomen wordt aangezien mijn opname niet helemaal goed verloopt)?

of kan ik het dan toch beter gewoon bij whey perfection houden?

groetjes,
Daniel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven