AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand mag jou. Doen ze extra om jou te pesten.

:D mijn record is 3 pakketjes voor 1 bestelling (iedere keer ontbrekende producten), en uitendelijk terugbetaling, omdat 3 keer te veel is. En geen kados of samples voor het ongemak.

Maar goede prijzen en goede keuze, dus is het waard voor mij. Foutjes zijn menselijk.

Maar hoe kan het dat dit toch steeds weer gebeurd?
Dat is altijd heel lastig te verklaren. De postNL geeft nu aan dat ze een dag vertraging hebben gehad en daardoor pas morgen aankomt. Ons excuses voor het ongemak:rolleyes:

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 14:20 ----------

:D mijn record is 3 pakketjes voor 1 bestelling (iedere keer ontbrekende producten), en uitendelijk terugbetaling, omdat 3 keer te veel is. En geen kados of samples voor het ongemak.

Maar goede prijzen en goede keuze, dus is het waard voor mij. Foutjes zijn menselijk.
Graag gedaan! :)

Ralf

Niemand mag jou. Doen ze extra om jou te pesten.

Snap ik ook wel. Maar dit is inmiddels de 4de keer (van de 9 bestellingen) dat dit gebeurd (en nu ook al aantal keer gehad dat bestelling niet in orde was). Vragen om een verklaring lijkt me dan niet ongepast, want als dit gewoon ''normaal'' is, elke keer dat ik bij B & F bestel, wil ik dat wel weten.

Dat is altijd heel lastig te verklaren. De postNL geeft nu aan dat ze een dag vertraging hebben gehad en daardoor pas morgen aankomt. Ons excuses voor het ongemak:rolleyes:

Ralf

Oke nou hopen dat het vanaf nu goed gaat.

Als jullie van B&F alles optijd wegbrengen kan PostNL het kennelijk niet meer aan. Minder mensen ofzo...

Gisteren op tijd besteld en:

vr 15 feb 2013
14:30-16:30

Net trouwens wheytje IceCoffee opgeslurpt, heerlijke smaak.

Mailtje gekregen van die smartshake, maar waar is het nou eigelijk voor? Gewoon een maaltijd vervanger?

Als jullie van B&F alles optijd wegbrengen kan PostNL het kennelijk niet meer aan. Minder mensen ofzo...

Gisteren op tijd besteld en:

vr 15 feb 2013
14:30-16:30

Net trouwens wheytje IceCoffee opgeslurpt, heerlijke smaak.
Inderdaad erg frusterend. Ons excuses voor het ongemak:rolleyes:
Mailtje gekregen van die smartshake, maar waar is het nou eigelijk voor? Gewoon een maaltijd vervanger?
Ja klopt helemaal. Alleen dan op verantwoordelijke en kwalitatief hoogwaardige manier.

Ralf

Nog niets bekend over wanneer melatonine binnenkomt? Is deze al in bestelling?

Nog niets bekend over wanneer melatonine binnenkomt? Is deze al in bestelling?
Deze staan al reeds 3-4 weken in bestelling. Echter is het zo dat we zoveel besteld hebben maar blijkbaar bijna overal uitverkocht is. Aankomende week verwachten we weer een levering uit de VS en daarbij hopen we ook dat de melatonine zit. Mocht het er zijn, geef ik dat natuurlijk direct hier aan!

Ralf

zojuist maar eens creatine besteld en de nieuwe smart shake, eerste maal dat ik choco als smaak ga nemen.ben benieuwd
en een mooie roze shake beker voor het vrouwtje :D

zojuist maar eens creatine besteld en de nieuwe smart shake, eerste maal dat ik choco als smaak ga nemen.ben benieuwd
en een mooie roze shake beker voor het vrouwtje :D

Bedankt voor je bestelling! We zijn benieuwd naar je ervaringen met de nieuwe Smart Shake! Je vrouwtje zal vast blij zijn met de pink shaker! :D

C758319 bestelling geplaatst

Vandaag een nieuwe pot Whey Speculaas binnen gekregen. Normaal fan van de meeste smaken, maar bij deze smaak krijg ik een soort van prikkel in mijn keel.

Het is net alsof je die Jawbreakers van vroeger fijnperst en dan dat poeder doorslikt...

Weet niet of het aan mij ligt of meer mensen hier last van hebben?

C758319 bestelling geplaatst

Bedankt voor je bestelling! We gaan hem inpakken zodat je hem morgen kunt verwachten! Succes met je producten!

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 19:06 ----------

Vandaag een nieuwe pot Whey Speculaas binnen gekregen. Normaal fan van de meeste smaken, maar bij deze smaak krijg ik een soort van prikkel in mijn keel.

Het is net alsof je die Jawbreakers van vroeger fijnperst en dan dat poeder doorslikt...

Weet niet of het aan mij ligt of meer mensen hier last van hebben?

Ik ga het even navragen bij mijn collega's, heb dit namelijk nog niet eerder gehoord. Laat het je zo even weten door middel van een PM;)

C758444 bestelling geplaats! Hopen dat alles goed gaat en ik het morgen kan ophalen bij PostNL, want er zit alleen nog een beetje stof in m'n emmer hier!:D

C758444 bestelling geplaats! Hopen dat alles goed gaat en ik het morgen kan ophalen bij PostNL, want er zit alleen nog een beetje stof in m'n emmer hier!:D
Bestelling is binnengekomen! We gaan hem gelijk inpakken en versturen zodat je morgen niet in het stof hoeft te bijten! :p

Is die smart shake ook goed voor in de cut? Wat is er beter aan ten opzichte van de afslank eiwit of Isolaat?

Is die smart shake ook goed voor in de cut? Wat is er beter aan ten opzichte van de afslank eiwit of Isolaat?

Nee zou ik niet niet doen omdat de smart shake hoger in koolhydraten zit. Ik zou persoonlijk dan gaan voor de Isolaat Perfection of Iso100. Dit omdat deze zo goed als vrij zijn van koolhydraten en vetten.;)

Wat maakt het nu uit dat die bestelling een paar dagen te laat komt,net een klein kind dat op zijn kado van sinterklaas wacht..

Dit ligt toch echt bij de PostNL, vervelend is het zeker, echter hebben wij hier ook erg vrij weinig invloed op. Wij verwerken onze bestellingen standaard tot 22:00 ;)

Is die smart shake beter om af te vallen dan de whey perfection? Of maakt dat niet zo veel verschil?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven