MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat maakt het nu uit dat die bestelling een paar dagen te laat komt,net een klein kind dat op zijn kado van sinterklaas wacht..

Gast als je de rest nou ook ff leest....

Er word uitgebreid geadverteerd door B&F met voor 22 uur besteld morgen in huis, als dan 45% van je bestellingen te laat word bezorgd (& 30% van je bestellingen niet in orde is) is het niet meer dan normaal om die vraag te stellen. Soms heb je het gewoon morgen nodig & dan wil ik graag weten of ik daar in het vervolg wel op kan rekenen. Meteen al die witte ridders hier....

Er word uitgebreid geadverteerd door B&F met voor 22 uur besteld morgen in huis, als dan 45% van je bestellingen te laat word bezorgd (& 30% van je bestellingen niet in orde is) is het niet meer dan normaal om die vraag te stellen. Soms heb je het gewoon morgen nodig & dan wil ik graag weten of ik daar in het vervolg wel op kan rekenen. Meteen al die witte ridders hier....

M 19j 1m96 88kg 15%

jij kan echt wel een dag zonder je shakies

trolololololol

Is die smart shake beter om af te vallen dan de whey perfection? Of maakt dat niet zo veel verschil?

Voor menig DBBleden is B&F hun sinterklaas

M 19j 1m96 88kg 15%

jij kan echt wel een dag zonder je shakies

trolololololol

Zoals bekend is verwerken wij elke order die binnenkomt tot en met 22:00 precies! De bezorging hiervan ligt in handen van de Postnl, hier ligt nou eenmaal een kleine foutmarge op, echter is deze zo klein dat ik persoonlijk vind dat het geen naam mag hebben. Uiteraard begrijpen wij ook heel goed dat het vervelend is wanneer je een pakket verwacht en deze niet op tijd binnen komt. Hier kun je ons dan altijd van op de hoogte brengen! Wij zullen er dan ook alles aan doen om de order dan alsnog zo snel mogelijk te laten bezorgen! In elk geval onze excuses wanneer het pakket niet op tijd bezorgd wordt!

Tim

Als je het morgen nodig hebt bestel het dan een week vroeger dan ben je zeker..
Ik heb al zoveel besteld daar en soms zijn ze wat later (who cares), of zijn ze iets vergeten maar dat is met 1 telefoontje altijd netjes opgelost.
Dus...grow up!

Weekaanbiedingen voor morgen:
Dextrose Pure
Intimidate + free powerstraps
Bodybuildignshots
Nr1
Mutant Mass
Hmb caps

Als je het morgen nodig hebt bestel het dan een week vroeger dan ben je zeker..
Ik heb al zoveel besteld daar en soms zijn ze wat later (who cares), of zijn ze iets vergeten maar dat is met 1 telefoontje altijd netjes opgelost.
Dus...grow up!

Eeeeeen... je mist het punt volledig.

nogmaals: Er word uitgebreid geadverteerd door B&F met voor 22 uur besteld morgen in huis. Vervolgens wordt dan daadwerkelijk maar 55% van je bestellingen morgen geleverd (& 30% van je bestellingen is niet in orde) dan is het niet meer dan normaal om men daar dan op aan te spreken.

Een dag zonder je shake, sup of whatever vind ik dan ook helemaal geen probleem, af en toe een foutje kan gebeuren... maar dit was meer dan af en toe. Jij ondervind blijkbaar ook dat ze vaker te laat zijn. Adverteer dan niet met voor 22 uur besteld morgen thuis, want die belofte kan men blijkbaar niet na komen. Wat eerder bestellen doe ik meestal ook wel maar dat is besides the point, er word beloofd voor 22 uur besteld morgen in huis. Als klant reken je daar op.

Maar goed is dus een probleem met PostNL (stond wel tot 02 uur+ nog dat de zending werd voorbereid door verzender) hopen dat het nu goed gaat.

nogmaals: Er wordT uitgebreid geadverteerd door B&F met voor 22 uur besteld morgen in huis. Vervolgens wordEN dan daadwerkelijk maar 55% van je bestellingen morgen geleverd (& 30% van je bestellingen is niet in orde) dan is het niet meer dan normaal om men daar dan op aan te spreken.

Een dag zonder je shake, sup of whatever vind ik dan ook helemaal geen probleem, af en toe een foutje kan gebeuren... maar dit was meer dan af en toe. Jij ondervindT blijkbaar ook dat ze vaker te laat zijn. Adverteer dan niet met voor 22 uur besteld morgen IN HUIS, want die belofte kan men blijkbaar niet na komen (NAKOMEN). Wat eerder bestellen doe ik meestal ook wel maar dat is besides the point, er wordT beloofd: voor 22 uur besteld, morgen in huis. Als klant reken je daar op.

Maar goed is dus een probleem met PostNL (stond wel tot 02 uur+ nog dat de zending werd voorbereid door verzender) hopen dat het nu goed gaat.

Kommaneuker zijn is makkelijk ;) So please grow up!
Als B&F ZELF die pakketjes zou bezorgen, DAN zou je kunnen klagen als het niet op tijd aankomt. Maar het is uit hun handen nadat afgegeven bij PostNL, dus ik zou niet weten hoe moeilijk dat te begrijpen is ???

Zo net voor 10 uur bestelt, hopelijk morgen binnen:D

Kan ik gelijk de chocolade karamel smaak testen:)

Als B&F ZELF die pakketjes zou bezorgen, DAN zou je kunnen klagen als het niet op tijd aankomt. Maar het is uit hun handen nadat afgegeven bij PostNL, dus ik zou niet weten hoe moeilijk dat te begrijpen is ???

Er was ook helemaal geen probleem. Ik vroeg alleen ''Maar hoe kan het dat dit toch steeds weer gebeurd?'' geen vreemde vraag, dit is per slot van rekening klantenservice en ik wou graag weten waarom dit steeds gebeurde aangezien ik toch graag bij B&F bestel. Vervolgens was het antwoord waarschijnlijk komt het door PostNL, toen zei ik ''oke nou hopen dat het volgende keer goed gaat'' als het aan PostNL ligt kunnen ze er natuurlijk niks aan doen, had ik al eerder gezegd. Daarmee was het klaar.

Totdat vervolgens de rest zich er mee bemoeit en er een issue van maakt, krijg ik van iedereen commentaar. En ja sorry dat ik dan niet zomaar over me heen laat lopen.

Laatst bewerkt:
Hallo B&F,

Ik heb nu al een paar keer Swollen gebruikt en ben er erg over te spreken. Echter kreeg ik vandaag na het innemen op een nuchtere maag (1ste keer dat ik dit deed) een rooie gloed over heel m'n lichaam, ook kreeg ik het plotseling erg warm. Is dit bij jullie bekend en waar zou het aan kunnen liggen? Kan dit kwaad?

Ik heb btw daarna snel nog wat gegeten en toch weer een lekkere training neer kunnen zetten, mede door de rush die ik krijg van het product.

Die is echt verslavend lekker, bijna door een emmer heen en van plan hem nog eens te bestellen :D of toch weer wat nieuws proberen hmmm

nogmaals: Er word uitgebreid geadverteerd door B&F met voor 22 uur besteld morgen in huis. Vervolgens wordt dan daadwerkelijk maar 55% van je bestellingen morgen geleverd (& 30% van je bestellingen is niet in orde) dan is het niet meer dan normaal om men daar dan op aan te spreken.

Een dag zonder je shake, sup of whatever vind ik dan ook helemaal geen probleem, af en toe een foutje kan gebeuren... maar dit was meer dan af en toe. Jij ondervind blijkbaar ook dat ze vaker te laat zijn. Adverteer dan niet met voor 22 uur besteld morgen thuis, want die belofte kan men blijkbaar niet na komen. Wat eerder bestellen doe ik meestal ook wel maar dat is besides the point, er word beloofd voor 22 uur besteld morgen in huis. Als klant reken je daar op.

We doen natuurlijk ons best om de bestellingen die voor 22.00 de volgende dag in huis te krijgen, helaas zijn we zoals jullie weten afhankelijk van derden(Postnl/KIALA). Afschuiven is erg makkelijk maar toch is het bij dit onderwerp wel erg belangrijk:)

Klopt helemaal;)

Bedankt voor je bestelling:D!

Hallo B&F,

Ik heb nu al een paar keer Swollen gebruikt en ben er erg over te spreken. Echter kreeg ik vandaag na het innemen op een nuchtere maag (1ste keer dat ik dit deed) een rooie gloed over heel m'n lichaam, ook kreeg ik het plotseling erg warm. Is dit bij jullie bekend en waar zou het aan kunnen liggen? Kan dit kwaad?

Ik heb btw daarna snel nog wat gegeten en toch weer een lekkere training neer kunnen zetten, mede door de rush die ik krijg van het product.

Het kan zijn dat het komt door de stimulanten in dit product, raad dan aan om daarna inderdaad wat snelle koolhydraten te eten. Is het gevoel zo weg!

Die is echt verslavend lekker, bijna door een emmer heen en van plan hem nog eens te bestellen :D of toch weer wat nieuws proberen hmmm

Is dan ook 1 van de hardlopers bij ons;)

Waarom bestel je ook pas als het op is. Ik krijg men producten in België meestal op de 2de dag na bestelling als er geen weekend in de weg zit. Kan ook zijn dat de centrale van de post niet tijdig hun product naar het andere kantoor hebben verstuurd dus dan is het de fout van body&fit niet. Zei geven hun normale procedure en verwachtingen aan maar het kan zijn dat de post een afwijking maakt waaraan zij niets kunnen doen. Moeten ze dan adventeren 22 uur besteld morgen thuis TENZIJ afwijking v/d post?

JA, MISSCHIEN. Zodat excuseer me voor de beeldspraak, enkel ter verduidelijking van de reactie en niks persoonlijks, mierenneukers op de hoogte gebracht worden van lichte afwijkingen. Was vroeger zelf zo, kan er nu beter mee om door begrip te tonen en zelf tijdig te bestellen.

Laatst bewerkt:
Waarom bestel je ook pas als het op is. Ik krijg men producten in België meestal op de 2de dag na bestelling als er geen weekend in de weg zit. Kan ook zijn dat de centrale van de post niet tijdig hun product naar het andere kantoor hebben verstuurd dus dan is het de fout van body&fit niet. Zei geven hun normale procedure en verwachtingen aan maar het kan zijn dat de post een afwijking maakt waaraan zij niets kunnen doen. Moeten ze dan adventeren 22 uur besteld morgen thuis TENZIJ afwijking v/d post?

JA, MISSCHIEN. Zodat excuseer me voor de beeldspraak, enkel ter verduidelijking van de reactie en niks persoonlijks, mierenneukers op de hoogte gebracht worden van lichte afwijkingen. Was vroeger zelf zo, kan er nu beter mee om door begrip te tonen en zelf tijdig te bestellen.
Vanaf nu even oplossen per PM boys. Op deze manier vervuild het topic onnodig! :)

Ralf

Net de bodybuilding shots gedronken, getraint, zijn mijn spieren ontploft, wat nu?:(

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Dextrose Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 3.75 per KG voor 2.50

Intimidate + GRATIS powerstraps
Van 39.90 voor 29.90

Bodybuilding Shots
Van 17.50 voor 12.50

Nr1