This is real life!9:44 Bedankt voor uw bestelling
9:49 Uw bestelling is verzonden
Is this real life?![]()
Wij hebben iemand die er continu op zit en dit de bestellingen aanneemt en verzend.
Morgen in huis!Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
This is real life!9:44 Bedankt voor uw bestelling
9:49 Uw bestelling is verzonden
Is this real life?![]()
Wij hebben iemand die er continu op zit en dit de bestellingen aanneemt en verzend.
Morgen in huis!We doen natuurlijk ons best om de bestellingen die voor 22.00 de volgende dag in huis te krijgen, helaas zijn we zoals jullie weten afhankelijk van derden(Postnl/KIALA). Afschuiven is erg makkelijk maar toch is het bij dit onderwerp wel erg belangrijk![]()
wat mij betreft was het klaar met jullie eerste verklaring.Ja, hoor, dat is geen enkel probleem!Beste ralf! Nog ff een vraagje over vaso grow! Aangezien ik altijd moeite heb met pillen innemen en met seze
Dus al zeker doe ik ze door de helft en dan met een banaan opeten.. (Kauw er niet op).. Mag je die tabletten niet gewoon in water oplossen of is dan de werkig weg?

Top, dankjewel. Is goed!Was ook niet meer op jullie gericht hoorwat mij betreft was het klaar met jullie eerste verklaring.

Dus dit neemt niet de werking weg als ik 4 tabletten gewoon in water oplos..? Dit zou echt super zijn voor mij.. Ben er al vaker voor bij de huisarts geweest en deze zeg dat is normaal dat hebben meerdere mensen. Zal wel tussne de oren zitten maar ik kan echt geen tablet inslikken.. Heb deze tot nu toe 2 dagen met een banaan en door de helft..
Maar dus nogmaals 4 hele tabletten in water kan gewoon? En dit vermindert ook niet de werking?
Dus dit neemt niet de werking weg als ik 4 tabletten gewoon in water oplos..? Dit zou echt super zijn voor mij.. Ben er al vaker voor bij de huisarts geweest en deze zeg dat is normaal dat hebben meerdere mensen. Zal wel tussne de oren zitten maar ik kan echt geen tablet inslikken.. Heb deze tot nu toe 2 dagen met een banaan en door de helft..
Maar dus nogmaals 4 hele tabletten in water kan gewoon? En dit vermindert ook niet de werking?
Weekaanbiedingen zien er goed uit herenheb wat meegenomen.

Lossen niet goed op in water hahaha! Dus dan maar weer met de vertrouwde banaan! Iedereen en ralf thnx voor de reacties!

Weekaanbiedingen zien er goed uit herenheb wat meegenomen.

Wou net zeggen
- Dextrose pure komt altijd van pas
- Bodybuilding shots maar eens een doosje proberen had er nog nooit van gehoord..
- Nr.1 als toevoeging op wat ik al heb
Thnx guys!

Top, graag gedaan!Gister besteld, vandaag in huis. fine oats in perfecte staat afgeleverd![]()
THX!!
Jij ook bedankt voor je bestelling!Wat vervelend allemaal. Stuur me je referentienummer even, maak ik het in orde voor je. Het moet vast berusten op een misverstandWaren er wat fouten miste er wat vorige keer, zou ik wat extra samples krijgen kreeg ik ze niet. Maakt verder niet uit.
Had ik nota bene een pm gehad dat ik die gene zijn naam er even bij moest zetten, komt mijn pakje heb ik geen samples er bij(!) en mis ik een shake beker. Ben geen jankert verder hoor maar vind het wel een beetje jammer allemaal...

Pak ik voor je op!C757809, het is verder niet dak wil zeuren ofzo, maar is nu al paar x achter elkaar geweest.. thnx voor de service iig!