AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net voor 10 uur bestelt, hopelijk morgen binnen:D

Kan ik gelijk de chocolade karamel smaak testen:)
En en en?
Geef toe, goddelijke smaak of niet? :D
In de blender is ie NOG lekkerder!

Hallo B&F,

Ik heb nu al een paar keer Swollen gebruikt en ben er erg over te spreken. Echter kreeg ik vandaag na het innemen op een nuchtere maag (1ste keer dat ik dit deed) een rooie gloed over heel m'n lichaam, ook kreeg ik het plotseling erg warm. Is dit bij jullie bekend en waar zou het aan kunnen liggen? Kan dit kwaad?

Ik heb btw daarna snel nog wat gegeten en toch weer een lekkere training neer kunnen zetten, mede door de rush die ik krijg van het product.
Ik eet wel altijd voor me training en neem daarna direct me PRE voordat ik in me auto stap.
Dan hakt hij er niet zo hard in maar meer geleidelijk. Als je ervoor niet eet krijg je idd tintelend gezicht en al :D
Maar dan is het effect wel zwaarder. Ik neem t liever op volle maag.

Gister besteld, vandaag in huis. fine oats in perfecte staat afgeleverd :)
!!

Bij mij een keer een gaatje in de zak. wit poeder liep uit de doos. Hadden de de doos open gemaakt bij de Post om te checken wat er in zat :roflol:

Goed weekend mannen. Eldert neemt het van me over! :wave2:

Ralf

Altijd heel tevreden over BFshop maar nu heb ik een iets mindere ervaring gehad. Had vorige week donderdag een grote pot whey perfection (vanille) besteld. (C747685) Deze kreeg ik de volgende dag binnen, althans dat was de bedoeling. Tot mijn verbazing had ik maar een kleine pot binnen gehad. Even een belletje gepleegd naar Body en Fitshop en deze beloofden mij nog een kleine pot toe te sturen zodat ik uiteindelijk samen evenveel had als een grote. Dit tweede pakketje kreeg ik maanden en dinsdag niet binnen. Toen ik op de track en trace code keek stond er ineens dat het pakketje nog bij de afzender was. Weer even gebeld en die vertelde mij dat hoogstwaarschijnlijk het pakketje beschadigd was geraakt of iets dergelijks. Deze werknemer vertelde me dat hij direct zou zorgen dat ik alsnog de whey perfection kreeg. En door al het oponthoud zou ik er een shakebeker en een hoop samples bij krijgen. Net pakketje binnen gehad zat er alleen een whey perfection (vanille) in. Vond dit een beetje jammer, beloftes maken en die naderhand niet nakomen. Natuurlijk heb ik de whey alsnog binnen gehad ( voor betaald) maar naderhand word ik "blij" gemaakt voor niks.

Wilde ik even kwijt haha! Succes met verdere bestellingen

EDIT : Zie nu dat "Erjede" ongeveer hetzelfde heeft gehad, beetje slordig mannen

Laatst bewerkt:
Altijd heel tevreden over BFshop maar nu heb ik een iets mindere ervaring gehad. Had vorige week donderdag een grote pot whey perfection (vanille) besteld. (C747685) Deze kreeg ik de volgende dag binnen, althans dat was de bedoeling. Tot mijn verbazing had ik maar een kleine pot binnen gehad. Even een belletje gepleegd naar Body en Fitshop en deze beloofden mij nog een kleine pot toe te sturen zodat ik uiteindelijk samen evenveel had als een grote. Dit tweede pakketje kreeg ik maanden en dinsdag niet binnen. Toen ik op de track en trace code keek stond er ineens dat het pakketje nog bij de afzender was. Weer even gebeld en die vertelde mij dat hoogstwaarschijnlijk het pakketje beschadigd was geraakt of iets dergelijks. Deze werknemer vertelde me dat hij direct zou zorgen dat ik alsnog de whey perfection kreeg. En door al het oponthoud zou ik er een shakebeker en een hoop samples bij krijgen. Net pakketje binnen gehad zat er alleen een whey perfection (vanille) in. Vond dit een beetje jammer, beloftes maken en die naderhand niet nakomen. Natuurlijk heb ik de whey alsnog binnen gehad ( voor betaald) maar naderhand word ik "blij" gemaakt voor niks.

Wilde ik even kwijt haha! Succes met verdere bestellingen

EDIT : Zie nu dat "Erjede" ongeveer hetzelfde heeft gehad, beetje slordig mannen

Mijn excuses voor het ongemak. Ik pm je even:)

Eldert

Zit chocola caramel ook in de sample pack?? En is die heel anders als de gewone choco?

Zit chocola caramel ook in de sample pack?? En is die heel anders als de gewone choco?

Echt een aanrader! De volgende smaken zitten in het pack:

• -Watermelon
  • -Vanilla Milkshake
  • -Chocolate Coconut Bounty
  • -Stracciatella
  • -Creamy Coconut
  • -Nutella Hazelnoot
  • -Banaan
  • -Cookies&Cream
  • -Framboos
  • -Strawberry/Kiwi
  • -Naturel
  • -Aardbei
  • -Cappuccino
  • -Chocolate Caramel
  • -Chocolate
Eldert:)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 20:07 ----------

Protein Ice Cream :meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Protein Ice Cream - dit is pas echt genieten!

Introductieaanbieding:
2000 Gram 12,90!

Hmmm.....ik zie klein verschil tussen 400gr en 2000gr :P

Zelfde ralf! Fijn weekend!

hmm protein ice cream. Ik heb thuis een ijsmachine... Hoe zou dat dan werken denken jullie..?
gewoon aangegeven dosering in het apperaat fl*kkeren en aanzetten?

hmm protein ice cream. Ik heb thuis een ijsmachine... Hoe zou dat dan werken denken jullie..?
gewoon aangegeven dosering in het apperaat fl*kkeren en aanzetten?
Zou je moeten proberen, durf ik niet te zeggen. Dit product heeft een hele mooie structuur, je doet het in water, even roeren en een aantal uren in de vriezer. Je hebt dan een heel lekker ijsje. Zo'n luxe machine heb ik helaas nog niet thuis:D

Ralf

Kijk weer een nieuw product leuk idee !!

Haha ijsjes, echt geniaal man. Kan me nog herinneren dat het hier hot item was in dit topic enkele maanden terug, en nu is het er gewoon! Super

Zou je moeten proberen, durf ik niet te zeggen. Dit product heeft een hele mooie structuur, je doet het in water, even roeren en een aantal uren in de vriezer. Je hebt dan een heel lekker ijsje. Zo'n luxe machine heb ik helaas nog niet thuis:D

Ralf
Maar hoe moet ik het dan zien? zoals schepijs of meer 'waterijs' ??

Ralf

Haha ik had vroeger van die malletjes, waar je vloeistof in kon doen, en deed je een stokje erin, in de vriezer, en had je een ijsje!!!
Ga die dingen weer proberen te vinden voor deze supp :D

edit;
GOT THEM :D

Simple-Ice-Lolly-Mould-Plastic-Ice-Lolly-Mould.jpg

Haha ik had vroeger van die malletjes, waar je vloeistof in kon doen, en deed je een stokje erin, in de vriezer, en had je een ijsje!!!
Ga die dingen weer proberen te vinden voor deze supp :D

edit;
GOT THEM :D

Simple-Ice-Lolly-Mould-Plastic-Ice-Lolly-Mould.jpg

Hahah waar heb je die gekocht??! Gewoon blokker ofzo :D ?
Wil die proteine ijsjes ook proberen bij me volgende bestelling!

Kijk weer een nieuw product leuk idee !!

Haha ijsjes, echt geniaal man. Kan me nog herinneren dat het hier hot item was in dit topic enkele maanden terug, en nu is het er gewoon! Super

Maar hoe moet ik het dan zien? zoals schepijs of meer 'waterijs' ??

Bedankt voor de complimenten. Je moet het zien als schepijs;) Erg lekker!

Eldert

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij kenmerken staat het volgende:
-Low Calorie
-Low Carb, Low Fat - perfect in (eiwit)dieet
-Een verantwoorde traktatie op elk moment!
eiwitten en arm aan calorieën, koolhydraten en vetten

als ik echter het productlabel vergelijk met die van mass perfection dan komen de waarde per 100gr dicht in de buurt bij die van mass perfection :o

1 dosering (2scoops) van protein icecream staats zelfs gelijk aan ongeveer 0,75 dosering (1,5scoops) van Mass Perfection terwijl dit een weightgainer is.

Hoop dat er op de website bij protein icecream een fout productlabel staat, anders heeft dit veel weg van misleidende reclame omdat de beschrijving de verwachting wekt dat het gezond is en je doordat het calorie, vet en koolhydraat arm is het zonder zorgen kan eten terwijl je er eigenlijk gewoon fatsig van wordt. En aangezien ijs sowieso lekker is (al helemaal met jullie goddelijk smaken) is het niet moeilijk om zo 3-4 van die protein ijsjes op een dag te eten met de achterliggende gedacht dat het gezond is en je er niet van aankomst.

Heb bij de vergelijking ook nog gewoon ijs neergezet.

2d6wdfr.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven