XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is de combo niet meer beschikbaar van perfection en protein mix?

Bij kenmerken staat het volgende:

als ik echter het productlabel vergelijk met die van mass perfection dan komen de waarde per 100gr dicht in de buurt bij die van mass perfection :o

1 dosering (2scoops) van protein icecream staats zelfs gelijk aan ongeveer 0,75 dosering (1,5scoops) van Mass Perfection terwijl dit een weightgainer is.

Hoop dat er op de website bij protein icecream een fout productlabel staat, anders heeft dit veel weg van misleidende reclame omdat de beschrijving de verwachting wekt dat het gezond is en je doordat het calorie, vet en koolhydraat arm is het zonder zorgen kan eten terwijl je er eigenlijk gewoon fatsig van wordt. En aangezien ijs sowieso lekker is (al helemaal met jullie goddelijk smaken) is het niet moeilijk om zo 3-4 van die protein ijsjes op een dag te eten met de achterliggende gedacht dat het gezond is en je er niet van aankomst.

Heb bij de vergelijking ook nog gewoon ijs neergezet.

2d6wdfr.jpg

Onze producent kwam ermee en we vonden het een leuk product. Na het proeven van de smaken helemaal! Het is en blijft natuurlijk een traktatie en niet iets wat je de hele dag door moet eten. Protein Ice Cream bevat zeker wel suikers maar minder als bv Haagen Dazs (PIC 7,7 - Haagen ergens in de 20) (suikers zie ik bij Hertog niet erbij staan..) Daarnaast bevat ijs normaal weining eiwitten, Protein Ice Cream 15,5 gram. Een leuk product waar je lekker van kunt genieten en een lekkere afwisseling zo af en Toe tov een reep of een shake.:)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 14:06 ----------

Bestelling net binnen gekregen (Brussel!) :cool: Alles in orde, top.

Top! Dank je, voor de order:)

Laatst bewerkt:
Bestelling (C760230 ) net weer binnen gekregen waarvoor hulde. Alleen missen mn gratis fitness gloves.
Kunnen deze met mn volgende bestelling mee gestuurd worden ?

Bestelling (C760230 ) net weer binnen gekregen waarvoor hulde. Alleen missen mn gratis fitness gloves.
Kunnen deze met mn volgende bestelling mee gestuurd worden ?

Oeps:rolleyes: Kan zeker! Plaats even een opmerking dat je dit met mij hebt afgesproken:)

Eldert

Gewoon lekker ijs eten. Bij mij in de ijssalon vragen ze ook nooit naar voedingswaarden ;)

Onze producent kwam ermee en we vonden het een leuk product. Na het proeven van de smaken helemaal! Het is en blijft natuurlijk een traktatie en niet iets wat je de hele dag door moet eten. Protein Ice Cream bevat zeker wel suikers maar minder als bv Haagen Dazs (PIC 7,7 - Haagen ergens in de 20) (suikers zie ik bij Hertog niet erbij staan..) Daarnaast bevat ijs normaal weining eiwitten, Protein Ice Cream 15,5 gram. Een leuk product waar je lekker van kunt genieten en een lekkere afwisseling zo af en Toe tov een reep of een shake.:)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 14:06 ----------

Top! Dank je, voor de order:)

Misschien heb ik het niet goed verwoord, maar struikel er dus over dat het word gepromoot als iets gezonds dat kcal, vet en kdh arm is terwijl het gewoon heel dicht bij een weightgainer komt qua waarden xD

Misschien heb ik het niet goed verwoord, maar struikel er dus over dat het word gepromoot als iets gezonds dat kcal, vet en kdh arm is terwijl het gewoon heel dicht bij een weightgainer komt qua waarden xD

Zoals me collega al zei, het bevat inderdaad ook suikers maar wel minder. Verder bevat het natuurlijk wel veel meer eiwitten. :)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 16:10 ----------

No problem!:cool:

Ik heb net de Protein Ice Cream besteld, ben al tijden gek op de pancakes, kan ik vast weer een supermooie combi van maken! Flensjes met ijs, heb er nu al zin in :D

Komtultra-micronized BCAA poeder nog in een andere smaak terug? Buiten yummy pear:p

hey b&f, bestaan er soms supplementen die cafeïne afbreken in je lichaam?

Heb nu zelf mijn eigen samengestelde pre workout met cafeïne, beta alanine enz, maar kan soms niet slapen door de cafeïne. Ik weet dat ik minder cafeïne zou kunnen gebruiken, maar vind deze hoeveelheid die ik nu gebruik perfect, dus misschien dat er iets bestaat dat het kan afbreken zodat je toch beter kan slapen?

Ik heb net de Protein Ice Cream besteld, ben al tijden gek op de pancakes, kan ik vast weer een supermooie combi van maken! Flensjes met ijs, heb er nu al zin in :D
Top, bedankt voor je bestelling Kill bill. Gaat je zeker bevallen!
Komtultra-micronized BCAA poeder nog in een andere smaak terug? Buiten yummy pear:p

Ga ik maandag direct voor je op de zaak even nakijken. Het lijkt er wel op!
hey b&f, bestaan er soms supplementen die cafeïne afbreken in je lichaam?

Heb nu zelf mijn eigen samengestelde pre workout met cafeïne, beta alanine enz, maar kan soms niet slapen door de cafeïne. Ik weet dat ik minder cafeïne zou kunnen gebruiken, maar vind deze hoeveelheid die ik nu gebruik perfect, dus misschien dat er iets bestaat dat het kan afbreken zodat je toch beter kan slapen?
Durf ik zo 1-2-3 niet te zeggen. Van caffeine weet ik dat het meestal 4-5 uur werkzaam is na inname.

Ralf

Durf ik zo 1-2-3 niet te zeggen. Van caffeine weet ik dat het meestal 4-5 uur werkzaam is na inname.

Ralf

Vreemd, ik neem het voor de training rond 5 uur en ga slapen rond 1-2 uur 's nachts, maar val niet in slaap. Alleen als ik het 's morgens neem dan kan ik wel slapen.

Zal dan maar gewoon stoppen met cafeïne. Toch bedankt.

Vreemd, ik neem het voor de training rond 5 uur en ga slapen rond 1-2 uur 's nachts, maar val niet in slaap. Alleen als ik het 's morgens neem dan kan ik wel slapen.

Zal dan maar gewoon stoppen met cafeïne. Toch bedankt.

Kan best hoor, is erg persoonlijk. Ben je er gewoon heel gevoelig voor:)

Misschien leuk om eens in mijn winkel te proberen naast het italiaans schepijs eens kijken wat de kanten ervan vinden. Uiteraard zijn er ook bonbons en leuke luxe artikelen. Ik zeg dit even om verwarring te voorkomen ;). Zo nu weet iedereen wat ik doe

Ralf ik reageer even namens een maat van mij die niet hier op het forum zit. Hij heeft gister zijn bestelling binnen gekregen met nummer: C759307 op naam van langenkamp. Was syntha 6 en cellmass/noxplode combi..
Hij had hier een Smart shakebeker bijbesteld. De 3 in 1 zeg maar.. Helaas zat deze er niet bij..
Zie jij enige mogelijkheid deze nog na te sturen..?
Alvast bedankt voor de toppie service! Je mag hem ook richting mij sturen als dat makkelijker is.. Ben vaste klant en hij besteld altijd als gast... Weet niet of je dan nog zijn adress kan terughalen...

Nogmaals bedankt ralf!

Ralf ik reageer even namens een maat van mij die niet hier op het forum zit. Hij heeft gister zijn bestelling binnen gekregen met nummer: C759307 op naam van langenkamp. Was syntha 6 en cellmass/noxplode combi..
Hij had hier een Smart shakebeker bijbesteld. De 3 in 1 zeg maar.. Helaas zat deze er niet bij..
Zie jij enige mogelijkheid deze nog na te sturen..?
Alvast bedankt voor de toppie service! Je mag hem ook richting mij sturen als dat makkelijker is.. Ben vaste klant en hij besteld altijd als gast... Weet niet of je dan nog zijn adress kan terughalen...

Nogmaals bedankt ralf!

Komt helemaal goed, heeft ie dinsdag in huis!:)

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven