AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien leuk om eens in mijn winkel te proberen naast het italiaans schepijs eens kijken wat de kanten ervan vinden. Uiteraard zijn er ook bonbons en leuke luxe artikelen. Ik zeg dit even om verwarring te voorkomen ;). Zo nu weet iedereen wat ik doe

HHAHAH ;) Yes eindelijk weten we het!

Misschien leuk om eens in mijn winkel te proberen naast het italiaans schepijs eens kijken wat de kanten ervan vinden. Uiteraard zijn er ook bonbons en leuke luxe artikelen. Ik zeg dit even om verwarring te voorkomen ;). Zo nu weet iedereen wat ik doe

is toch de zaak van je vriendin?

Hoppa weer 4,5 kg whey perfection gekocht in de smaak aardbei-kiwi. Die smaak bevalt heel erg goed!

Helemaal geweldig!

Top service van een Topbedrijf!
Kan het niet vaak genoeg zeggen!

Zijn menige bedrijven die jullie wijze van werken mogen nadoen..

Graag gedaan hoor. We doen het graag voor jullie;)

Hoppa weer 4,5 kg whey perfection gekocht in de smaak aardbei-kiwi. Die smaak bevalt heel erg goed!

Klopt, echt een topper! Sunny peach al eens geprobeerd? Mijn favoriet!:)

Eldert

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 12:43 ----------

Leuk! Lijkt mij een mooie zaak. Wel verleidelijk al die lekkere dingen:D

Eerst ga ik deze smaak net zo uitmelken als aardbei, daarna stap ik weer over! Sunny peach klinkt interessant, wellicht eens proberen!

B&F hebben jullie een multi zonder vitamine A?

Leuk, eiwitijs. Enige proefsachets voor mijn volgende bestelling?

Enig idee wanneer deze er weer is?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

B&F hebben jullie een multi zonder vitamine A?
Zo uit mijn hoofd weet ik dat niet zo 1-2-3.
Leuk, eiwitijs. Enige proefsachets voor mijn volgende bestelling?
Helaas niet, we hebben enkel de mogelijkheid gekregen om deze in potten te kopen dus helaas geen samples:eek:
Enig idee wanneer deze er weer is?
Wij verwachten aankomende week weer een levering Now Foods, daarbij hoop ik dat deze er zit.

Ralf

Heb een bestelling geplaatst op 14-02 en ondertussen al 18-02, 'zending word voorbereid door de verzender' geeft het aan. Volgens mij klopt er dan iets niet :P

Referentie nr, C758793

Zo uit mijn hoofd weet ik dat niet zo 1-2-3.

Helaas niet, we hebben enkel de mogelijkheid gekregen om deze in potten te kopen dus helaas geen samples:eek:

Wij verwachten aankomende week weer een levering Now Foods, daarbij hoop ik dat deze er zit.

Ralf

Zou je dat kunnen controleren of vragen bij collega's? mag i.v.m medicijnen geen vitamine A meer.

Mijn pakketje die zaterdag zou komen is niet gekomen, komt die vandaag of morgrn?

Heb een bestelling geplaatst op 14-02 en ondertussen al 18-02, 'zending word voorbereid door de verzender' geeft het aan. Volgens mij klopt er dan iets niet :P

Referentie nr, C758793
Ik ga er voor je achteraan. Deze gaan we opnieuw verzenden. In overleg met de postNL hebben besloten dit nogmaals te versturen, onderling regelen wij dat pakket voor je. Mocht het onverhoopt 2x aangeboden worden, weiger gerust 1x.
Zou je dat kunnen controleren of vragen bij collega's? mag i.v.m medicijnen geen vitamine A meer.
Ja, uiteraard. Ik edit zo mijn bericht!
Mijn pakketje die zaterdag zou komen is niet gekomen, komt die vandaag of morgrn?
Pakketje is zaterdag bij je aangeboden maar helaas was er niemand aanwezig op dat moment. Vandaag doen ze afleverpoging #2 :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Ik ga er voor je achteraan. Ik edit zo mijn bericht.

Ja, uiteraard. Ik edit zo mijn bericht!

Pakketje is zaterdag bij je aangeboden maar helaas was er niemand aanwezig op dat moment. Vandaag doen ze afleverpoging #2 :)

Ralf

Ik woon op een 'afgesloten' park dus de postbode's kunnen het altijd gewoon in een bak doen waar ze een sleutel van hebben.. Maar wacht het even af! :)

Hartelijk dank B&F, toppie service:)

Ik woon op een 'afgesloten' park dus de postbode's kunnen het altijd gewoon in een bak doen waar ze een sleutel van hebben.. Maar wacht het even af! :)
De chauffeur heeft voor het leveren van het pakket altijd een handtekening nodig, vandaar. Echter is het zo dat de chauffeur vast bekend is bij jullie, dus dat moet goed komen.
Hartelijk dank B&F, toppie service:)
Altijd goed :thumbs: Morgen in huis!

Ralf

Gister ook al gevraagd, maar Eldert wist het antwoord niet: of er nog weer samples van Strong komen, ik zou Strong graag willen proberen. :D

Krijgen jullie op korte termijn weer xtend in kilo verpakking? Anders moet ik helaas ergens anders bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven