Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister ook al gevraagd, maar Eldert wist het antwoord niet: of er nog weer samples van Strong komen, ik zou Strong graag willen proberen. :D
Helaas verwachten wij in de toekomst geen Strong samples meer. In het verleden hebben we dit wel gehad maar komt helaas niet weer op korte termijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Kunnen jullie 'Pre' van Optimum ook in het assortiment op nemen?

Wanneer verwachten jullie de Protein Perfection Mix weer binnen?

Kunnen jullie 'Pre' van Optimum ook in het assortiment op nemen?
Deze is helaas nog niet leverbaar bij de importeur voor Europa. Ik heb deze als voorstel even doorgemaild, dus wie weet:cool:
Wanneer verwachten jullie de Protein Perfection Mix weer binnen?
Helaas niet. We hebben hiervoor de opvolger Perfect Protein.
Kenmerken Perfect Protein:
Top Proteine voor spiergroei!
Op elk tijdstip de juiste Proteine!
#1 Whey Protein, snelle eiwitten
#1 Micellar Casein, lange afgifte
Ook perfect voor afslanken
Heerlijk luchtige Smoothie smaken

Ik ben hele dag thuis maar toch me pakketje ophalen bij de primera? Naja fock it is niet anders :*

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 15:18 ----------

sterker nog, ze hebben het pakketje daar afgeleverd, maar die primera is op maandag gesloten...

Gewoon nemen!! Krijg je geen spijt van, gebruik zelf niks anders meer ;)
Bedankt voor je complimenten!
Ik ben hele dag thuis maar toch me pakketje ophalen bij de primera? Naja fock it is niet anders :*
Hierop hebben wij helaas geen invloed bij de chauffeur. Blijkbaar heeft hij toch moeite om het 'gesloten park' te bereiken. In ieder geval eind goed al goed en ga dit even doorgeven aan de post :)

Primera is vandaag geopend tot 18u :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Helaas niet. We hebben hiervoor de opvolger Perfect Protein.
Kenmerken Perfect Protein:
Top Proteine voor spiergroei!
Op elk tijdstip de juiste Proteine!
#1 Whey Protein, snelle eiwitten
#1 Micellar Casein, lange afgifte
Ook perfect voor afslanken
Heerlijk luchtige Smoothie smaken

Dat fluffy staat mij nogal tegen :D

Even een vraagje. Sinds ik amino's gebruik merk ik er veel van. Pepto direct na het trainen en Optimum amino 222 capsules tussen de maaltijden. Ik zie dat jullie de Optimum alleen als tabs hebben. Is er een ander (huis)merk in capsules vorm (of poeder) met hetzelfde aminoprofiel? Het liefst zo voordelig mogelijk.

Alvast bedankt

Vorige week/anderhalve week Swollen gehaald bij body&fitshop.

Erg slecht helaas :( eerste keer dat ik b&f een minpunt moet geven waarschijnlijk waarom deze ook OP=OP is en uit het assortiment gaat.

1ste keer = voelde ik helemaal niks moest zelfs gapen wat bizar is. (collega idem)
2de keer = na 30min naar de auto gegaan 5 minuten rusten snel naar gereden en het bed in gedoken (2dagen ziek)
3de keer = weer misselijk worden :(

Ben nu bang om het weer te gebruiken of het aan iemand anders te geven.

Hopelijk is me volgende pre-workout beter.

klopt het dat het rekening nummer voor een vooruit-betaling veranderd is voor Belgie ?

Even een vraagje. Sinds ik amino's gebruik merk ik er veel van. Pepto direct na het trainen en Optimum amino 222 capsules tussen de maaltijden. Ik zie dat jullie de Optimum alleen als tabs hebben. Is er een ander (huis)merk in capsules vorm (of poeder) met hetzelfde aminoprofiel? Het liefst zo voordelig mogelijk.

Alvast bedankt
Wij hebben Amino Capsules van ons eigen merk. Deze kun je heel goed nemen en hebben een mooi aminozuur profiel. Deze komt over het algemeen redelijk in de buurt.

Erg slecht helaas :( eerste keer dat ik b&f een minpunt moet geven waarschijnlijk waarom deze ook OP=OP is en uit het assortiment gaat.

1ste keer = voelde ik helemaal niks moest zelfs gapen wat bizar is. (collega idem)
2de keer = na 30min naar de auto gegaan 5 minuten rusten snel naar gereden en het bed in gedoken (2dagen ziek)

Pre-workouts zijn altijd heel persoonlijk mocht het eens tegenvallen, dan is dat natuurlijk heel vervelend. We krijgen hier namelijk ook heel veel andere positieve reacties op.
klopt het dat het rekening nummer voor een vooruit-betaling veranderd is voor Belgie ?
Jazeker, afgelopen juli zijn we van bank verwisseld. Ons nieuwe rekeningnummer is: BE72 7194 0001 6616

Ralf

Je kan wsl niet tegen een bepaald ingredient

Komt er trouwens Leucine poeder van het B&F huismerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven