Carlito1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hangt vaak helemaal af van de planning en route. Per keer is dit verschillend. Het heeft met heel veel factoren te maken waardoor het tijdvak scherper wordt. Ongeveer een jaar geleden had postNL nog helemaal geen tijdvak, maar ze worden telkens beter en de wens naar zulke service wordt ook telkens hoger. Ik hoop dat het bij de volgende bestelling weer beter isHier kunnen jullie niets aan doen maar weten jullie wat er is met PostNL de laatste tijd zijn ze k*t bezig morgen bezorgtijd tussen 08:00 en 19:30 morgen kunnen ze niet een kortere tijd neerzetten -_-
Zolang ze maar leveren, dat is het belangrijkste. Vaak als de chauffeur het pakket morgenochtend ziet, word het tijdvak ook scherper. Ik raad aan om morgenochtend nog eens te kijken!Zou je dat kunnen controleren of vragen bij collega's? mag i.v.m medicijnen geen vitamine A meer.
Weten jullie al meer? Zoek zelf ook een multivit zonder vit A.
Helaas kon ik er niet eerder naar kijken vanwege de enorme drukte kon ik niet ongestoord bezig. Gelukkig ben ik nu thuis en heb ik op alle gemak alle multivits even bij langs lopen. Helaas hebben we deze op dit moment niet in ons assortiment.Weten jullie al meer? Zoek zelf ook een multivit zonder vit A.

Haha iemand moet het toch doenJammer
Maar bedankt iigveels te veel multivits om allemaal door te bladeren.

Beste Body en fitshop.
Ik zoek voor mijn moeder een multivitamine geschikt voor diabeet.
Welke raden jullie me aan?

Hoi Body en Fit Shop,
Hebben jullie misschien een idee wanneer de melatonine 3mg van Optimum Nutrition weer binnenkomt?
Alvast Bedankt!

Bestelling weer binnen! Alleen jammer dat er een zak Ultra Fine Oats open was gegaan in de doos. Gelukkig niet al teveel uit gevallen maar geeft wel een zooitje
Kunnen die zakken niet beter geseald worden? Ze scheuren ook vrij makkelijk open.
De handschoentjes bevallen prima overigens. Nuttig kado![]()
We hebben een enorme grote voorraad oats staan, deze moet eerst op. Zodra ze op zijn, hopen we op een betere verpakkingBestelling weer binnen! Alleen jammer dat er een zak Ultra Fine Oats open was gegaan in de doos. Gelukkig niet al teveel uit gevallen maar geeft wel een zooitje
Kunnen die zakken niet beter geseald worden? Ze scheuren ook vrij makkelijk open.
De handschoentjes bevallen prima overigens. Nuttig kado![]()

Deze hadden we in het verleden. Ik ga eens vragen of hierna gekeken kan wordenkunnen jullie amino build van muscletech in het assortiment opnemen?

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis! Ik ga het voor je doorgeven. Mocht het er zijn, vind je dit op onze site!Zojuist weer een paar kg oats besteld en de Marinol Omega 3, ben benieuwd of die net zo goed gaat bevallen als de Omega 3 van Now Foods.
Ik had echter nog een vraag, is het ook mogelijk om materiaal van merken als Schiek, Harbinger, Inzer en Metal in jullie assortiment op te nemen? Hierbij denk ik dan voornamelijk aan wrist/knee wraps, straps en riemen. Ik weet niet in hoeverre zoiets mogelijk is maar het lijkt me een erg nuttige toevoeging voor de meer ervaren krachtsporters en mensen die powerlifting gericht trainen.
Zojuist weer een paar kg oats besteld en de Marinol Omega 3, ben benieuwd of die net zo goed gaat bevallen als de Omega 3 van Now Foods.
Ik had echter nog een vraag, is het ook mogelijk om materiaal van merken als Schiek, Harbinger, Inzer en Metal in jullie assortiment op te nemen? Hierbij denk ik dan voornamelijk aan wrist/knee wraps, straps en riemen. Ik weet niet in hoeverre zoiets mogelijk is maar het lijkt me een erg nuttige toevoeging voor de meer ervaren krachtsporters en mensen die powerlifting gericht trainen.
?Jazeker, 2-3 weken verwachten wij deze in ons assortiment!kunnen jullie amino build van muscletech in het assortiment opnemen?
Top, altijd goed. Ga er zo naar kijken!