AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Minder pijn in gewrichten kan ik me voorstellen

Zojuist weer een paar kg oats besteld en de Marinol Omega 3, ben benieuwd of die net zo goed gaat bevallen als de Omega 3 van Now Foods.

Ik ook!

En Animal Pak eens proberen. Nu al zo lang aan het klooien met mn weerstand, misschien dat dit scheelt. Best duur, maar heb het mezelf maar kado gegeven voor m'n verjaardag :p

Hoe kan je beoordelen of de omega 3 bevalt :o?

Haha scherp van je, ik doel dan ook niet zozeer op de merkbare effecten maar meer op de bijbehorende zaken, zoals de prijs van de capsules en dat ik geen last van visboeren o.i.d. heb, zoals je bij andere visolie caps nog wel eens leest.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 16:46 ----------

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis! Ik ga het voor je doorgeven. Mocht het er zijn, vind je dit op onze site!

Ralf

Bedankt Ralf, ben benieuwd.

Ik ook!

En Animal Pak eens proberen. Nu al zo lang aan het klooien met mn weerstand, misschien dat dit scheelt. Best duur, maar heb het mezelf maar kado gegeven voor m'n verjaardag :p
Goede keus. Ben benieuwd naar je ervaring. Laat je het me weten?
Oké, ben benieuwd.
En ik meende hier laatst iets te lezen over trainingsbroeken? Die deze week misschien kwamen?
Ik verwacht ze inderdaad deze week. Dan zullen ze ook direct op de site staan! :)

Ralf

Kijk ideaal B&F trainingsbroeken !!

Net me bestelling binnen, alleen niet volledig. Had de bidon erbij gezet & vitamine D 5000 IU maar zitten er niet bij?

Zalig de chocolade karamel, dank u B&F:D

Ja ideaal die body en fitshop trainingsbroeken ik ga er direct 20 van halen !!

whey hydrolisaat besteld en exclusief gezoet met stevia ontvangen -_-

Heb met jullie Whey Perfection en Perfect Protein wel eens last van puistjes, is het verstandig om eens isolaat of hydrolisaat te proberen?

Wat is het verschil tussen die twee?

Zit minder lactose in en als ik me niet vergis zorgt die voor meer puistjes kan zijn dat ik het mis. Maar isolaat hydrosolaat is zeker zuiverder

Hoe lang blijft die introductieaanbieding voor marinol omega 3 nog geldig?

Also weten jullie mischien wat te vertellen over de aanbevolen inname? Jullie geven aan dat niet meer dan 2 per dag ingenomen moet worden, maar bij powersupplements bv. word voor de zelfde caps 4 tot 6 aangeraden...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven