MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb met jullie Whey Perfection en Perfect Protein wel eens last van puistjes, is het verstandig om eens isolaat of hydrolisaat te proberen?

Wat is het verschil tussen die twee?
Het verschil tussen isolaat en hydrolisaat is de snelheid van de opnname. Verder is het zo dat inderdaad lactose kan zorgen voor de puistjes. In de Whey Perfection en Perfect Protein zit deze hoger. Als je er niet zo goed tegen kunt, kun je dat krijgen inderdaad. Biergisttabletten, ZMA of Vitamine B5 kan je erbij helpen. Anders kun je eens kijken naar de Isolaat Perfection, deze bevat zo goed als geen lactose.
Zit minder lactose in en als ik me niet vergis zorgt die voor meer puistjes kan zijn dat ik het mis. Maar isolaat hydrosolaat is zeker zuiverder
Klopt helemaal :)
Hoe lang blijft die introductieaanbieding voor marinol omega 3 nog geldig?

Also weten jullie mischien wat te vertellen over de aanbevolen inname? Jullie geven aan dat niet meer dan 2 per dag ingenomen moet worden, maar bij powersupplements bv. word voor de zelfde caps 4 tot 6 aangeraden...?
Ik verwacht deze deze de gehele maand februari nog in de aanbieding staat. Met 2 capsules heb je in principe voldoende vetzuren binnen voor een gezonde verhouding, vandaar dat wij niet meer adviseren.

Ralf

Het verschil tussen isolaat en hydrolisaat is de snelheid van de opnname. Verder is het zo dat inderdaad lactose kan zorgen voor de puistjes. In de Whey Perfection en Perfect Protein zit deze hoger. Als je er niet zo goed tegen kunt, kun je dat krijgen inderdaad. Biergisttabletten, ZMA of Vitamine B5 kan je erbij helpen. Anders kun je eens kijken naar de Isolaat Perfection, deze bevat zo goed als geen lactose.

Oké top, bedankt voor de snelle reactie.
En klopt het dat de hydrosilaat weer net wat sneller en zuiverder is dan de isolaat?

Oké top, bedankt voor de snelle reactie.
En klopt het dat de hydrosilaat weer net wat sneller en zuiverder is dan de isolaat?
De Hydrolisaat is simpelweg voor verteerd en daardoor sneller opneembaar. Hydrolisaat staat bekend om de hoge opname snelheid.

Ralf

Haha scherp van je, ik doel dan ook niet zozeer op de merkbare effecten maar meer op de bijbehorende zaken, zoals de prijs van de capsules en dat ik geen last van visboeren o.i.d. heb, zoals je bij andere visolie caps nog wel eens leest.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 16:46 ----------

Bedankt Ralf, ben benieuwd.

haha ok! Neem altijd van die kruidvat omega 3 in de ochtend en dan merk je inderdaad een gore vissmaak als je een boertje laat :D echt ranzig. laat even weten als je dat bij deze niet hebt dan stap ik over.

Ik ga jullie even PM'en over bestelling C761979 :)

Wij hebben Amino Capsules van ons eigen merk. Deze kun je heel goed nemen en hebben een mooi aminozuur profiel. Deze komt over het algemeen redelijk in de buurt.

Heb zojuist een bestelling geplaatst C765935, maar ben vergeten de wrist wraps te bestellen. Zal ik het nu apart bestellen, of is er een andere manier waardoor het in 1 pakket kan?

Trainingsbroeken waar!!?? Die moet ik hebben :D :D

Eerst de truien en nou trainingsbroeken!!

Moet ik ook hebben:eek:

Ik ga jullie even PM'en over bestelling C761979 :)
Altijd goed! Reageer ik direct!
Wij hebben Amino Capsules van ons eigen merk. Deze kun je heel goed nemen en hebben een mooi aminozuur profiel. Deze komt over het algemeen redelijk in de buurt.

Heb zojuist een bestelling geplaatst C765935, maar ben vergeten de wrist wraps te bestellen. Zal ik het nu apart bestellen, of is er een andere manier waardoor het in 1 pakket kan?
Deze moet je helaas apart bestellen. Wij verwerken dagelijks alle orders direct, waardoor als je iets na moet bestellen, apart moet doen:rolleyes:
Trainingsbroeken waar!!?? Die moet ik hebben :D :D
Binnenkort!
Eerst de truien en nou trainingsbroeken!!

Moet ik ook hebben:eek:
Haha, ja we zijn goed bezig! :)

Ralf

Beste Ralf,

Maat van me heeft zijn ontbrekende shake bekers ontvangen!
Zaten er 3 in haha! Hij kan de komende maanden vooruit!

Hartstikke bedankt voor de super service! Ook namens hem super bedankt!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 10:42 ----------

wat wat broeken truien....

Wat lees ik allemaal!
Ga nu alles afzoeken haha!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 10:44 ----------

Jaa jaa hier hier voor de gene die hem willen!

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...dy-fit-sportsnutrition/joggingbroek-body-fit/

Ga hem gelijk bestellen!
Ralf hoe valt die..? Wijd of?

Ze zijn er en niet duur !!

Ralf wou net even een bestelling doen via afterpay maar het is niet gelukt..
Snap niet waarom..

Weet niet of de bestelling nog in het systeem staat.
Maar ik doe hem na het werk even opnieuw via Ideal.

Heb hier niks bij me.
Ging om een joggingbroek in maat S

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 10:58 ----------

Hou me dus 1 S appart a.u.b. voordat ze uitverkocht zijn haha!

Hoe vallen die jogginbroeken?
Groot of normaal?

Wat een FANTASTISCH product de Mass Perfection!!
Chocolate is werkelijk heerlijk.

Ik ga er gelijk één bestellen! Hoop dat de maat goed is.

Beste Ralf,

Maat van me heeft zijn ontbrekende shake bekers ontvangen!
Zaten er 3 in haha! Hij kan de komende maanden vooruit!

Hartstikke bedankt voor de super service! Ook namens hem super bedankt!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 10:42 ----------

wat wat broeken truien....

Wat lees ik allemaal!
Ga nu alles afzoeken haha!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 10:44 ----------

Jaa jaa hier hier voor de gene die hem willen!

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...dy-fit-sportsnutrition/joggingbroek-body-fit/

Ga hem gelijk bestellen!
Ralf hoe valt die..? Wijd of?
Normaal! :)
Ralf wou net even een bestelling doen via afterpay maar het is niet gelukt..
Snap niet waarom..

Weet niet of de bestelling nog in het systeem staat.
Maar ik doe hem na het werk even opnieuw via Ideal.

Heb hier niks bij me.
Ging om een joggingbroek in maat S

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 10:58 ----------

Hou me dus 1 S appart a.u.b. voordat ze uitverkocht zijn haha!
Haha, we hebben er heel veel. Je zou eens kunnen bellen met Afterpay (0513 744 111), ik denk dat ze je heel goed kunnen helpen.
Wat een FANTASTISCH product de Mass Perfection!!
Chocolate is werkelijk heerlijk.
Dankjewel voor je complimenten. De Mass Perfection is onze beste weightgainer, daar kan niets tegen op! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk dat niemand er nog een heeft.
Ik bestel er vandaag 1 en heb hem dan morgen in huis.
Kan dan wel even laten weten hoe die zit.
Top, ben benieuwd!
Ik ga er gelijk één bestellen! Hoop dat de maat goed is.
Top, laat het me maar weten!

Ralf

1.86-86 maat L goed ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven