Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze komen vandaag nog op de site!jullie zouden toch de binnenbeenlengte per maat opgeven als de broeken beschikbaar zouden zijn? kan dat alsnog gedaan worden?

Dankje!Hehe denk dat veel mensen ze niet kunnen vinden dus bij deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-...dy-fit-sportsnutrition/joggingbroek-body-fit/
Had er zelf ook problemen mee![]()

Ja hoor, we hebben er zoveel. Dat er ook voor jou ééntje over blijft!Ralf ik bestel er straks eentje in S als ik thuis ben via ideal. Heb pinpas en alles thuis liggen.
Kan je me 1 S appart houden..? of heb je er nog genoeg..?
Niet dat ze dadelijk na 18:00 uitverkocht zijn..
Nou en ofNu kan ik eindelijk compleet in B&F kleding sporten

Nu kan ik eindelijk compleet in B&F kleding sporten

De lengtematen staan erbij!

Graag gedaan, jij ook bedankt he!

Zuivel vergroot opname van zink
Door het toevoegen van melk nam de absorptie van zink toe met 50 % en door yoghurt met 68 %. Met de zuivelproducten die ook zink aanbrengen was de totale hoeveelheid geabsorbeerde zink gestegen met 70 % met melk en met 78 % met yoghurt. De absorptie van ijzer was niet gewijzigd in functie van het dieet wat betekent dat het effect op de assimilatie van zink niet gebeurt ten koste van die van ijzer. Dat bevestigt dus de plaats van zuivelproducten in een vegetarisch dieet.
http://www.healthandfood.be/html/nl/news/2005/
2005-03-09_dieet-groenten.htm
Hoe zit het nu eigenlijk met ZMA? Want ik lees twee totaal verschillende dingen. De ene zegt mijden om te gebruiken met calcium en hierboven zeggen ze dat zuivel dan weer goed voor de opname is.

Wanneer komt de Glucosamine, Chondroitine en MSM van Ultimate Nutrition weer binnen en hoe groot is jullie voorraad white chocolate perfection bars nog?
Helaas word de Glucosamine, chrondroitine en MSM van ultimate niet meer geproduceerd!Neem aan dat de maten die er nu bijstaan niet de binnenbeenlengte is maar de breedte maat van de tailleband?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dikke mensen ook 10 cm langer zijn
Maar voor de zekerheid vraag ik het even. Anders ga ik er gelijk 2 bestellen![]()

We hebben nog meer dan genoeg white choco staanHelaas word de Glucosamine, chrondroitine en MSM van ultimate niet meer geproduceerd!
mooi zo! ga ik vanavond na Legs Day nog even achter de pc kruipen...