AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok thank stefan en ralf.
had potje alfa muscle al rap op.
ga nu beter doseren zit ik precies op 6-7 weken.

Mzl kobus

dat nieuwe breakfast spul, wat bij verwacht staat. Is dat gewoon soort oats met toegevoegde eiwitten ofzo??

Ok thank stefan en ralf.
had potje alfa muscle al rap op.
ga nu beter doseren zit ik precies op 6-7 weken.

Mzl kobus
Super, altijd goed meneer! :)
dat nieuwe breakfast spul, wat bij verwacht staat. Is dat gewoon soort oats met toegevoegde eiwitten ofzo??
Hierover krijg ik binnenkort nog een update, dus ben benieuwd. Zodra ik meer weet, laat ik het hier direct weten.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 15:14 ----------

Weekaanbiedingen voor morgen. We blijven maar knallen met 6 fantastische aanbiedingen:
Glutamine Capsules
Amino Direct
Dexaprine
Strong
Tribooster
Joggingbroek

Verkopen jullie de variety pack whey niet meer, of kijk ik niet goed?

Ah ik zie het, thnx. Bij de zoek machine kon ik niks vinden vandaar.

Joggingsbroekje zit lekker! :)
Maat is net goed!

Beste B&F,

Wat is het feitelijke verschil tussen: Ultra-Micronized BCAA poeder van B&F en Muscle Protect van B&F? En wat is het beste om dagelijks te gebruiken om spierafbraak tegen te gaan?

Laatst bewerkt:
Ultra micronized BCAA is een puur BCAA product, waarbij muscle protect nog een aantal andere stoffen bevat. Ikzelf koop altijd de micronised :)

• Like
Waarderingen: B&F
Beste B&F,

Wat is het feitelijke verschil tussen: Ultra-Micronized BCAA poeder van B&F en Muscle Protect van B&F? En wat is het beste om dagelijks te gebruiken om spierafbraak tegen te gaan?
Ultra micronized BCAA is een puur BCAA product, waarbij muscle protect nog een aantal andere stoffen bevat. Ikzelf koop altijd de micronised :)
Bedankt voor je uitleg. Klopt helemaal. Persoonlijk ben ik altijd een voorstander van het gebruik van Muscle Protect, deze bevat naast BCAA's inderdaad andere ingredienten zoals Citruline melate en hica. Net iets completer en ook net iets goedkoper. Muscle Protect
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Ralf

Ben net bezig een bestelling te plaatsen.
Echter, welke BCAA neem ik best?

Ik gebruik na de training al Magnificent, waar al BCAA in zit.
Is extra BCAA dan overkill?

Bedankt voor je uitleg. Klopt helemaal. Persoonlijk ben ik altijd een voorstander van het gebruik van Muscle Protect, deze bevat naast BCAA's inderdaad andere ingredienten zoals Citruline melate en hica. Net iets completer en ook net iets goedkoper. Muscle Protect
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Ralf

Ben ik het niet helemaal mee eens, de BCAAs zijn HET ingredient wat spierafbraak tegengaat, hiervan zit in 1 scoop micronized evenveel als in 1 scoop muscle protect, echter gaat die pot meer dan 2x zo snel leeg, dus die paar euro dat ie in totaal goedkoper is word dan verwaarloosbaar. Aangezien je per workout circa 10 gram bcaa wil supplementeren zou je met een pot micronized circa 50 trainingen doen en met muscle protect 20 trainingen. Nogal een verschil als je het mij vraagt.

Ben ik het niet helemaal mee eens, de BCAAs zijn HET ingredient wat spierafbraak tegengaat, hiervan zit in 1 scoop micronized evenveel als in 1 scoop muscle protect, echter gaat die pot meer dan 2x zo snel leeg, dus die paar euro dat ie in totaal goedkoper is word dan verwaarloosbaar. Aangezien je per workout circa 10 gram bcaa wil supplementeren zou je met een pot micronized circa 50 trainingen doen en met muscle protect 20 trainingen. Nogal een verschil als je het mij vraagt.

Klopt daarnaast zijn de prijzen precies hetzelfde: Allebei 19,90

Wat is de houdbaarheidsdatum van de Ultra-Micronized BCAA, i.v.m. het bestellen van meerdere potten.

Ben net bezig een bestelling te plaatsen.
Echter, welke BCAA neem ik best?

Ik gebruik na de training al Magnificent, waar al BCAA in zit.
Is extra BCAA dan overkill?

ik zou gewoon die micronized pakken :)
magnificent neem je na de training toch?
bcaa's wil je eigelijk vlak voor en/of tijdens je workout nuttigen. (opnametijd circa 10-15 minuten)

Wat is de houdbaarheidsdatum van de Ultra-Micronized BCAA, i.v.m. het bestellen van meerdere potten.

Zou ik morgenochtend even moeten kijken (zit nu niet op kantoor) Uit mijn hoofd zo eind 2014:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 19:46 ----------

Sports Multi is ook binnen:) Hebben we een leuke actie mee!:)

Binnenkort ook Vitamine C, Calcium Magnesium, Protein Choco, Protein Soup en Protein Breakfast. Nog ff hard aan het werk zo!:D

Zou ik morgenochtend even moeten kijken (zit nu niet op kantoor) Uit mijn hoofd zo eind 2014:)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 19:46 ----------

Sports Multi is ook binnen:) Hebben we een leuke actie mee!:)

Binnenkort ook Vitamine C, Calcium Magnesium, Protein Choco, Protein Soup en Protein Breakfast. Nog ff hard aan het werk zo!:D
Voor die prijs meteen maar even erbij gehaald bij mijn allereerste bestelling. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven