MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, enig idee wanneer de NOW Foods Magnesium Citraat weer op voorraad is? En ik vroeg me ook af wat de verhoudingen is tussen de magnesium oxide, magnesium citraat en magnesium aspartaat in de NOW Foods Magnesium Caps. Dit aangezien ik zo min mogelijk Magnesium Aspartaat binnen wil krijgen. Kan iemand mij daarbij helpen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Bestelling vandaag wederom in prima staat ontvangen, geen enkele zak oats gescheurd. Thanks mannen!

Top om te horen, bedankt:D

Ik zie dat jullie een Vitamine B formule uit gaan brengen. Komt er dan toevallig ook een Vitamine B5 uit? Het is voor mijn acné of hebben jullie andere producten van jullie eigen merk die het acné/jeugdpuistjes kunnen verminderen?

Op korte termijn nog niet, we zijn natuurlijk altijd bezig om ons assortiment te vergroten dus een leuk idee voor in de toekomst;)

Ah, dat is echt jammer. Was de enige met de goede verhoudingen :/

Is inderdaad vrij hoog gedoseerd, in het verleden was dit product ook erg populair bij het personeel van body&fit:p

mooi zo! ga ik vanavond na Legs Day nog even achter de pc kruipen...

Succes met de benen training;)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 15:33 ----------

B&F, enig idee wanneer de NOW Foods Magnesium Citraat weer op voorraad is? En ik vroeg me ook af wat de verhoudingen is tussen de magnesium oxide, magnesium citraat en magnesium aspartaat in de NOW Foods Magnesium Caps. Dit aangezien ik zo min mogelijk Magnesium Aspartaat binnen wil krijgen. Kan iemand mij daarbij helpen?

Alvast bedankt
De zending now foods verwachten wij morgen/vrijdag weer voorradig te krijgen. Deze vind je dan ook dirct weer op de website. Helaas kan ik van de Magnesium caps de verhoudingen niet geven, aangezien Now Foods deze helaas niet vrij geeft.

Ralf

De zending now foods verwachten wij morgen/vrijdag weer voorradig te krijgen. Deze vind je dan ook dirct weer op de website. Helaas kan ik van de Magnesium caps de verhoudingen niet geven, aangezien Now Foods deze helaas niet vrij geeft.

Ralf

Goed om te weten. Dan wacht ik nog een paar dagen. :thumbup:

Ik heb zondag mijn whey besteld maar nog steeds niet binnen. :( Hoe komt dit haha :D

Hey ik heb net de smart shake besteld maar ik ben nog steeds niet afgevallen, hoe komt dit:)

Ik heb zondag mijn whey besteld maar nog steeds niet binnen. :( Hoe komt dit haha :D

Gaan we ff voor je uitzoeken! Ik stuur je zo een PM!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 18:51 ----------

Hey ik heb net de smart shake besteld maar ik ben nog steeds niet afgevallen, hoe komt dit:)

Dit komt denk ik doordat je deze nog niet zo lang hebt gebruikt! Binnenkort gaan we voedingsschema's introduceren die afgestemd zijn op de producten die wij aanbieden! Dan moet het zeker gaan lukken!:D

goed om te horen

ook maar eens GABA ZMA en melatonine besteld hopelijk slaap ik wat beter voel me net een zombie de laatste paar weken.

Bedankt voor je bestelling! Het gaat je zeker helpen met beter slapen, ben zelf erg te spreken over de melatonine! Horen graag van je hoe uitgerust je wakker wordt straks! :D

Tim

Gaan we ff voor je uitzoeken! Ik stuur je zo een PM!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 18:51 ----------

Dit komt denk ik doordat je deze nog niet zo lang hebt gebruikt! Binnenkort gaan we voedingsschema's introduceren die afgestemd zijn op de producten die wij aanbieden! Dan moet het zeker gaan lukken!:D

was maar een geintje:) ik had minimaal verwacht dat jullie zouden antwoorden: dat komt omdat je de bestelling nog niet binnen hebt :roflol:

Ik heb de banaan en de aarbei smaak besteld en tevens die nieuwe marinol omega 3 en nog wat, ben benieuwd naar de nieuwe producten... Heb eindelijk dat feed the beast shirt:) hoppa

Laatst bewerkt:
was maar een geintje:) ik had minimaal verwacht dat jullie zouden antwoorden: dat komt omdat je de bestelling nog niet binnen hebt :roflol:

Ik heb de banaan en de aarbei smaak besteld en tevens die nieuwe marinol omega 3 en nog wat, ben benieuwd naar de nieuwe producten... Heb eindelijk dat feed the beast shirt:) hoppa

Haha oke! Ik had er per ongeluk overheen gelezen:p Laat je ons even weten hoe het product je is bevallen:D?

Tim

Hey B&F !

Zoals gewoonlijk bestel ik nog is ff enkele kilo's whey bij jullie :)

Extra samples zijn zeker welkom indien dit mogelijk , om eens die nieuwe smaken te proeven :)
mijn referentie is : C768517

Met Vriendelijke Groeten ,

Ironic Pumper !

Hey B&F !

Zoals gewoonlijk bestel ik nog is ff enkele kilo's whey bij jullie :)

Extra samples zijn zeker welkom indien dit mogelijk , om eens die nieuwe smaken te proeven :)
mijn referentie is : C768517

Met Vriendelijke Groeten ,

Ironic Pumper !
Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's van de ochtendploeg hebben deze alweer verwerkt. Morgen in huis!

Ralf

Is de taillemaat van een XXL jogginbroek wel breder dan de S.
Of is hij alleen langer?

zit te twijfele tussen L en XL, de joggingsbroek van XXL nutr heb ik L van maar dit is net iets te kort.

zit te twijfele tussen L en XL, de joggingsbroek van XXL nutr heb ik L van maar dit is net iets te kort.
Ik weet niet precies hoe de maten uitvallen, maar over het algemeen komt het redelijk overeen. Ik zou in dat geval voor de XL gaan :)

Ralf

Hoi ralf.

de alfa muscle begon bij mij aan t eind te werken.
heb dus potje bijbesteld.Paar dagen trug ook intimidate.
Maar moet die sochtends en savonds op lege maag genomen worden of maakt bakje kwark savonds niet uit voor de beker alfa muscle?
En hoelang kan je testbooster achter mekaar gebruiken.

wacht ik nog even met nemen van intimidate.

Mzl kobus

Laatst bewerkt:
Hoi ralf.

Maar moet die sochtends en savonds op lege maag genomen worden of maakt bakje kwark savonds niet uit voor de beker alfa muscle?

Mzl kobus

Er staat bij beide niet dat het op een nuchtere maag hoeft dus zou het gewoon nemen zoals je nu doet. Of neem eerst Alfa Muscle, half uur later kwark en dan slapen.

Zou om de werking optimaal te houden na 6 weken even stoppen. Zodat je lichaam niet kan wennen aan het product.

Correct me if im wrong :)

Hoi ralf.

Mzl kobus
Testosteronboosters raden wij altijd aan om 8 weken te gebruiken, vervolgens door 3-4 weken niet gebruiken. Kun je gerust samen met een kleine maaltijd combineren, dat is geen enkel probleem.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven