Wat is de houdbaarheidsdatum van de Ultra-Micronized BCAA, i.v.m. het bestellen van meerdere potten.
De Ultra Micronized Bcaa poeder B&F is nog houdbaar t/m 08-2014!
Tim
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de houdbaarheidsdatum van de Ultra-Micronized BCAA, i.v.m. het bestellen van meerdere potten.
Komen de muscle milk light bars nog terug in jullie assortiment?
Graz!

Heb bij jullie de Whey Perfection besteld en maakte het pakket open (pakje was ongeschonden) en in de doos lag een laagje Whey, de deksel zat er los op en de sluiting/sticker op de bovenkant van de ton zit los/heeft losgelaten. Verder is alles meegeleverd maar ik vind dit toch zeer vreemd en vertrouw het niet geheel. kan natuurlijk zo zijn dat de verpakking heeft losgelaten tijdens het vervoer maar het pakketje ziet er helemaal perfect uit, behalve dus de inhoud.
25.000 stuks tot ie in prijs omhoog gaat, is 't niet?

zou 4 doosjes bestellen, maar zijn er 6 geworden anders betaalde ik verzendkosten. Haha, de eerste 6 maandjes tenminste weer 'multivit'haha

GoedemorgenZag net het mailtje langskomen met nieuwe weekaanbiedingen, looks good
!
Dat dacht ik, zitten weer leuke producten bij!!GoedemorgenZag net het mailtje langskomen met nieuwe weekaanbiedingen, looks good
!

Inderdaad! Het loopt weer storm met de bestellingen!![]()
Ben ook zeer benieuwd naar: Protein Breakfast
Al bekend wanneer die ongeveer komt?