XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen de muscle milk light bars nog terug in jullie assortiment?
Graz!

Zo de multi vits is echt bijna gratis

Uiteraard! Zoals jullie van ons gewend zijn! Heb er zelf maar even een paar gereserveerd voordat ze uitverkocht zijn! :p

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 20:22 ----------

Een hele mooie actie! Het loopt nu al storm. Staan ze er net een half uurtje op:D

Sports Multi Actie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Slim ja die zijn zo weg inderdaad

Heb bij jullie de Whey Perfection besteld en maakte het pakket open (pakje was ongeschonden) en in de doos lag een laagje Whey, de deksel zat er los op en de sluiting/sticker op de bovenkant van de ton zit los/heeft losgelaten. Verder is alles meegeleverd maar ik vind dit toch zeer vreemd en vertrouw het niet geheel. kan natuurlijk zo zijn dat de verpakking heeft losgelaten tijdens het vervoer maar het pakketje ziet er helemaal perfect uit, behalve dus de inhoud.

Heb bij jullie de Whey Perfection besteld en maakte het pakket open (pakje was ongeschonden) en in de doos lag een laagje Whey, de deksel zat er los op en de sluiting/sticker op de bovenkant van de ton zit los/heeft losgelaten. Verder is alles meegeleverd maar ik vind dit toch zeer vreemd en vertrouw het niet geheel. kan natuurlijk zo zijn dat de verpakking heeft losgelaten tijdens het vervoer maar het pakketje ziet er helemaal perfect uit, behalve dus de inhoud.

Dat is inderdaad niet zoals het hoort, ik ga je zo even een PM sturen en kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Tim

Is ie er morgen nog voor 2,50 denk je?

Net alsof die multi ooit 10 euro gaat kosten, dat zou echt heel duur zijn voor 30 stuks met die samenstelling. Ik gok dat jullie vanwege het grote succes van de actie de prijs blijven hanteren, of iig minimaal verhogen, zoals altijd :D

Desalniettemin chill dat er een nieuwe betaalbare multi van jullie huismerk wel terug is, alhoewel ik sport en vitaliteit toch beter vond. Jammer dat ik net mijn 100+ euro bestelling binnen heb en deze niet mee kan pikken zonder extra verzendkosten, ander bestelde ik toch wel wat haha.

zou 4 doosjes bestellen, maar zijn er 6 geworden anders betaalde ik verzendkosten. Haha, de eerste 6 maandjes tenminste weer 'multivit' ;) haha

Goedemorgen :D Zag net het mailtje langskomen met nieuwe weekaanbiedingen, looks good ;)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven