Haha dat geloof ikBen ook zeer benieuwd naar: Protein Breakfast
Al bekend wanneer die ongeveer komt?
De Protein Breakfast verwachten wij vandaag binnen te krijgen! Hij is reeds te bestellen bij ons op de site!
Tim
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat geloof ikBen ook zeer benieuwd naar: Protein Breakfast
Al bekend wanneer die ongeveer komt?
Ik wil een bestelling bij jullie plaatsen, heb ook melatonine nodig. Er staat dat het 22 februari weer beschikbaar is, hoe zit dat precies?

Misschien een stomme vraag maar kun je ook teveel amino's binnenkrijgen? Is dit slecht?
Heb namelijk een aantal producten los en muscle protect en mix dit. Hierdoor krijg ik erg veel amino's binnen voor/tijden en na de training.

Heb de joggingbroek binnen erg mooie broek en goede kwaliteit voor de prijs, alleen jammer dat er geen zakken in zitten.
Heb ook de protein ice binnen , kan je deze ook met melk aanmaken ipv met water?
net ook de broek binnen gekregen, alleen het idee dat ze erg kort zijn. L komt bij mij net over de enkels. Is xl een stuk langer? want dan bestel ik die nog even.

Joggingbroek XL is 3 cm langer, wel een stuk langer dus![]()

ralf zou navragen of aminobuild van muscletech weer terug in het assortiment zou komen hoe staat het daar mee?
en ik heb wat supps besteld en die zijn ook verzonden maar op mijnpakket van de post staat zending wordt voorbereid door de verzender en er is geen bezorgdatum aangegeven kan hier gekeken naar worden
ReferentienummerC767700

enig idee wanneer die dan binnen komt en in welke smaken?

Zit er in Amino Direct nou wel of geen Creatine? http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-vloeibaar/body-fit-sportsnutrition/amino-direct/
In het review topic staat weer van wel...
-
De joggingbroek, is een L goed te doen voor 1.78m? Ik beschik op dit moment niet over een meetlint haha.

Volgens mij maar in 1 smaak, zodra ik weer weet meld ik mij
---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 14:40 ----------
In de amino direct zit absoluut geen creatine
Joggingbroek maat L is dan net iets te groot, dan kan je beter gaan voor maat M!
---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 14:40 ----------
Whey Perfection nieuwe smaken
Whey Perfection is er nu ook in Peach Mango en Tropical
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oh oke, dank u.
De taillewijdte verandert dus niet bij een andere maat?

Is het geen leuk idee om tijdelijk de nieuwe B&F joggingsbroek toe te voegen aan cadeau opties boven de €100,- ?
Net weer een bestelling geplaatst, hopelijk krijg ik nu wel meteen de goede producten thuis gestuurd!
Ref; C771403
Succes met bestellingen mannen

Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's van de ochtendploeg hebben deze alweer verwerkt. Morgen in huis!
Ralf