MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil een bestelling bij jullie plaatsen, heb ook melatonine nodig. Er staat dat het 22 februari weer beschikbaar is, hoe zit dat precies?

Misschien een stomme vraag maar kun je ook teveel amino's binnenkrijgen? Is dit slecht?
Heb namelijk een aantal producten los en muscle protect en mix dit. Hierdoor krijg ik erg veel amino's binnen voor/tijden en na de training.

Heb de joggingbroek binnen erg mooie broek en goede kwaliteit voor de prijs, alleen jammer dat er geen zakken in zitten.

Heb ook de protein ice binnen , kan je deze ook met melk aanmaken ipv met water?

net ook de broek binnen gekregen, alleen het idee dat ze erg kort zijn. L komt bij mij net over de enkels. Is xl een stuk langer? want dan bestel ik die nog even.

Misschien een stomme vraag maar kun je ook teveel amino's binnenkrijgen? Is dit slecht?
Heb namelijk een aantal producten los en muscle protect en mix dit. Hierdoor krijg ik erg veel amino's binnen voor/tijden en na de training.

Je lichaam kan maar een bepaald aantal gram amino's opnemen, een teveel aan amino's zal het lichaam dan ook afscheiden. Een teveel is dan ook absoluut niet gevaarlijk;)

Heb de joggingbroek binnen erg mooie broek en goede kwaliteit voor de prijs, alleen jammer dat er geen zakken in zitten.

Heb ook de protein ice binnen , kan je deze ook met melk aanmaken ipv met water?

Het kan wel, alleen zal het product er niet beter op worden kwa vetten en koolhydraten!

net ook de broek binnen gekregen, alleen het idee dat ze erg kort zijn. L komt bij mij net over de enkels. Is xl een stuk langer? want dan bestel ik die nog even.

Joggingbroek XL is 3 cm langer, wel een stuk langer dus;)

Laatst bewerkt:
ralf zou navragen of aminobuild van muscletech weer terug in het assortiment zou komen hoe staat het daar mee?
en ik heb wat supps besteld en die zijn ook verzonden maar op mijnpakket van de post staat zending wordt voorbereid door de verzender en er is geen bezorgdatum aangegeven kan hier gekeken naar worden
ReferentienummerC767700

ralf zou navragen of aminobuild van muscletech weer terug in het assortiment zou komen hoe staat het daar mee?
en ik heb wat supps besteld en die zijn ook verzonden maar op mijnpakket van de post staat zending wordt voorbereid door de verzender en er is geen bezorgdatum aangegeven kan hier gekeken naar worden
ReferentienummerC767700

Aminobuild hebben we besteld, als die binnenkomt zal die meteen weer op de site te vinden zijn!
Melantonine komt vandaag binnen, dat is dan ook de reden dat je het pakketje nog niet hebt gekregen. Bestelling word vandaag verstuurd en heb je morgen in huis;)

dan gokken we het maar op die!:)

Top:D

enig idee wanneer die dan binnen komt en in welke smaken?

enig idee wanneer die dan binnen komt en in welke smaken?

Volgens mij maar in 1 smaak, zodra ik weer weet meld ik mij:)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 14:40 ----------

Zit er in Amino Direct nou wel of geen Creatine? http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-vloeibaar/body-fit-sportsnutrition/amino-direct/

In het review topic staat weer van wel...

-

De joggingbroek, is een L goed te doen voor 1.78m? Ik beschik op dit moment niet over een meetlint haha.

In de amino direct zit absoluut geen creatine;)
Joggingbroek maat L is dan net iets te groot, dan kan je beter gaan voor maat M!

Whey Perfection nieuwe smaken

Whey Perfection is er nu ook in Peach Mango en Tropical:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij maar in 1 smaak, zodra ik weer weet meld ik mij:)

In de amino direct zit absoluut geen creatine;)
Joggingbroek maat L is dan net iets te groot, dan kan je beter gaan voor maat M!

Whey Perfection nieuwe smaken

Whey Perfection is er nu ook in Peach Mango en Tropical:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh oke, dank u.

De taillewijdte verandert dus niet bij een andere maat?

Nog geen PM ontvangen :).

Is het geen leuk idee om tijdelijk de nieuwe B&F joggingsbroek toe te voegen aan cadeau opties boven de €100,- ?

Net weer een bestelling geplaatst, hopelijk krijg ik nu wel meteen de goede producten thuis gestuurd!
Ref; C771403
Succes met bestellingen mannen

Oh oke, dank u.

De taillewijdte verandert dus niet bij een andere maat?

Dit verandert natuurlijk wel alleen het is rekbaar, als je het niet helemaal vertrouwd kan je altijd gaan voor maar L. Kwa lengte zou ik echter wel voor een M gaan.

Ga er meteen achteraan;)

Is het geen leuk idee om tijdelijk de nieuwe B&F joggingsbroek toe te voegen aan cadeau opties boven de €100,- ?

Omdat dit toch wel vrij duur is kwa inkoop doen we dit niet, misschien in de toekomst!

Net weer een bestelling geplaatst, hopelijk krijg ik nu wel meteen de goede producten thuis gestuurd!
Ref; C771403
Succes met bestellingen mannen

Dank je, jij natuurlijk bedankt voor je bestelling:)

Bedankt voor je bestelling. Mijn collega's van de ochtendploeg hebben deze alweer verwerkt. Morgen in huis!

Ralf

Pakje lekker optijd , whey lekker als altijd ;)

Thx to you guys .

PS: Ik ben op zoek naar een recovery shake. heb de magnificent al maar zou een willen met wat meer eiwitten , kunnen jullie iets aanraden ?

Is Miscellar Casein niet meer verkrijgbaar in de grote verpakkingen? Of gaan ze er helemaal uit? Zoja, krijgen jullie er nog een andere casein huismerk voor terug?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven