Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De broeken zijn wel goedkoop tov de t-shirts,of nee de shirts zijn gewoon duur.

Hey B&F, ik had onlangs dexaprine bij jullie gekocht, nu vraag ik mij af.. Maakt het verschil als ik de pil eerst kapot bijt alvorens ik het slik? Ik heb namelijk moeite met slikken:o En kauw het dus altijd eerst fijn.. Gaag ook een eerlijk (onderbouwd) antwoord.

Gaan jullie ook cadeaubonnen verkopen? Scheelt mij een hoop paar sokken & boxers! ;)

Pakje lekker optijd , whey lekker als altijd ;)

Thx to you guys .

PS: Ik ben op zoek naar een recovery shake. heb de magnificent al maar zou een willen met wat meer eiwitten , kunnen jullie iets aanraden ?

Goed om te horen dat je pakketje binnen is! De epic is misschien een alternatief voor de magnificent.

Is Miscellar Casein niet meer verkrijgbaar in de grote verpakkingen? Of gaan ze er helemaal uit? Zoja, krijgen jullie er nog een andere casein huismerk voor terug?

We krijgen hier een andere verpakking voor, vandaar dat we dit product leeg laten lopen;)

De broeken zijn wel goedkoop tov de t-shirts,of nee de shirts zijn gewoon duur.

Marge op de shirts is weer iets groter ten opzichte van de broeken!

Hey B&F, ik had onlangs dexaprine bij jullie gekocht, nu vraag ik mij af.. Maakt het verschil als ik de pil eerst kapot bijt alvorens ik het slik? Ik heb namelijk moeite met slikken:o En kauw het dus altijd eerst fijn.. Gaag ook een eerlijk (onderbouwd) antwoord.

Dit kan je inderdaad prima doen, al zal het niet lekker zijn. Bijt ze zelf ook weleens door midden en dan krijg je een vrij bittere smaak;)

Gaan jullie ook cadeaubonnen verkopen? Scheelt mij een hoop paar sokken & boxers! ;)

Verkopen inderdaad cadeau bonnen in de vorm van een kortingscode:)

Kunnen de joggingbroeken ook geruild worden voor een maat kleiner?
Ze zijn net binnen. Nu zijn ze voor mijn vriend. En die moet nog passen.
Maar ik verwacht dat ze veel te groot zijn.

Wat is er anders aan de hot choco dan whey choco?

Kunnen de joggingbroeken ook geruild worden voor een maat kleiner?
Ze zijn net binnen. Nu zijn ze voor mijn vriend. En die moet nog passen.
Maar ik verwacht dat ze veel te groot zijn.

Zeker mogelijk! Stuur hem even terug met een begeleidende brief, dan regelen we het voor je:)

dexaprine is toch time released of niet? denk dat als je een time released pil helemaal fijn kauwt dit wel invloed heeft op de vrijgave van werkzame stoffen namelijk.

15:51 een bestelling geplaatst, nog geen mailtje gehad met een trackcode of iets dergelijks. Gewoon morgen in huis toch? :)

Helaas geen samples bij mn bestelling had. Had graag de whey stevia geprobeerd

Helaas geen samples bij mn bestelling had. Had graag de whey stevia geprobeerd

Plaats bij je komende bestelling even de opmerking dat je met mij hebt afgesproken dat je extra veel samples krijgt. Maken we er dan een mooi pakketje van:D

Eldert

zo, broek besteld, xxl... kijken hoe veel te wijd dat gaat zijn...

mochten jullie nog samples hebben liggen van t een of ander... ref=C772367 :)

Welke maat joggingbroek als je 1.87 bent? :)

hebben jullie een goede fatburner zonder teveel bijwerkingen ?? want hoor van velen dat er ook fatburners zijn waar je hoofdpijn van krijgt of duizelig of hartkloppingen krijgt...
maar dit wil ik absoluut vermijden is er ook iets op de markt dat goed zijn werk doet maar niet te straf is en waar je geen bijwerkingen van hebt ?

hebben jullie een goede fatburner zonder teveel bijwerkingen ?? want hoor van velen dat er ook fatburners zijn waar je hoofdpijn van krijgt of duizelig of hartkloppingen krijgt...
maar dit wil ik absoluut vermijden is er ook iets op de markt dat goed zijn werk doet maar niet te straf is en waar je geen bijwerkingen van hebt ?

Zeker! Probeer Ripped eens;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven