klusserdeklus
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De broeken zijn wel goedkoop tov de t-shirts,of nee de shirts zijn gewoon duur.
Pakje lekker optijd , whey lekker als altijd
Thx to you guys .
PS: Ik ben op zoek naar een recovery shake. heb de magnificent al maar zou een willen met wat meer eiwitten , kunnen jullie iets aanraden ?
Is Miscellar Casein niet meer verkrijgbaar in de grote verpakkingen? Of gaan ze er helemaal uit? Zoja, krijgen jullie er nog een andere casein huismerk voor terug?

De broeken zijn wel goedkoop tov de t-shirts,of nee de shirts zijn gewoon duur.
Hey B&F, ik had onlangs dexaprine bij jullie gekocht, nu vraag ik mij af.. Maakt het verschil als ik de pil eerst kapot bijt alvorens ik het slik? Ik heb namelijk moeite met slikkenEn kauw het dus altijd eerst fijn.. Gaag ook een eerlijk (onderbouwd) antwoord.

Gaan jullie ook cadeaubonnen verkopen? Scheelt mij een hoop paar sokken & boxers!![]()

Kunnen de joggingbroeken ook geruild worden voor een maat kleiner?
Ze zijn net binnen. Nu zijn ze voor mijn vriend. En die moet nog passen.
Maar ik verwacht dat ze veel te groot zijn.

Hey B&F, ik had onlangs dexaprine bij jullie gekocht, nu vraag ik mij af.. Maakt het verschil als ik de pil eerst kapot bijt alvorens ik het slik? Ik heb namelijk moeite met slikkenEn kauw het dus altijd eerst fijn.. Gaag ook een eerlijk (onderbouwd) antwoord.
dexaprine is toch time released of niet? denk dat als je een time released pil helemaal fijn kauwt dit wel invloed heeft op de vrijgave van werkzame stoffen namelijk.
Dat zal dan veel sneller zijn.15:51 een bestelling geplaatst, nog geen mailtje gehad met een trackcode of iets dergelijks. Gewoon morgen in huis toch?![]()
Heb je wel een referentienummer gekregen?Helaas geen samples bij mn bestelling had. Had graag de whey stevia geprobeerd

15:51 een bestelling geplaatst, nog geen mailtje gehad met een trackcode of iets dergelijks. Gewoon morgen in huis toch?![]()
zo, broek besteld, xxl... kijken hoe veel te wijd dat gaat zijn...
mochten jullie nog samples hebben liggen van t een of ander... ref=C772367![]()

hebben jullie een goede fatburner zonder teveel bijwerkingen ?? want hoor van velen dat er ook fatburners zijn waar je hoofdpijn van krijgt of duizelig of hartkloppingen krijgt...
maar dit wil ik absoluut vermijden is er ook iets op de markt dat goed zijn werk doet maar niet te straf is en waar je geen bijwerkingen van hebt ?