MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling binnen. Snelle service, top! Na veel te hebben gelezen op dit forum zou deze combinatie goed moeten werken.

Bedankt voor het het compliment en de bestelling natuurlijk. :D Is zeker een goede combi.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 14:39 ----------

Hey het is misschien wel een idee (waarschijnlijk eerder gezegd) om een mobile app te maken waar je ook gemakkelijk producten kan bestellen. Ik bestel sowieso altijd op ipad dat gaat verder super maar een app met goeie zoekfunctie en buttons zou wel vernieuwend zijn.

Bedankt voor de tip! We zijn er inderdaad momenteel al druk mee bezig. :)

B&F, enig idee wanneer de NOW Foods Magnesium Citraat weer op voorraad is? En ik vroeg me ook af wat de verhoudingen is tussen de magnesium oxide, magnesium citraat en magnesium aspartaat in de NOW Foods Magnesium Caps. Dit aangezien ik zo min mogelijk Magnesium Aspartaat binnen wil krijgen. Kan iemand mij daarbij helpen?

Alvast bedankt

De zending now foods verwachten wij morgen/vrijdag weer voorradig te krijgen. Deze vind je dan ook dirct weer op de website. Helaas kan ik van de Magnesium caps de verhoudingen niet geven, aangezien Now Foods deze helaas niet vrij geeft.

Ralf

Goed om te weten. Dan wacht ik nog een paar dagen. :thumbup:

Ik zie dat de producten nog steeds op uitverkocht staan. Is de levering vertraagd? Sorry voor het aandringen, maar er zit enige haast achter.

Bedankt

Beste B&F,

Beetje kinderachtig om te zeggen, maar me pilledoos zat niet bij mijn laatste bestelling : C769331
En die had ik nu juist wel nodig (A)..!!

Nu bestel ik hem wel bij me volgende bestelling, maar het is wel al de 2e keer in 2 maanden dat er iets niet bij zit.. :(

Enig idee wanneer de Now foods levering nu gepland staat?

Hoop rond dinsdag, het staat bij de douane. :)

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 16:55 ----------

maar niet afgeleverd... heb ook geen track en trace gekregen... gaat het goed daar?

Zending is onderweg, maar hij is helaas wel vertraagd! Onze excuses.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 16:58 ----------

Beste B&F,

Beetje kinderachtig om te zeggen, maar me pilledoos zat niet bij mijn laatste bestelling : C769331
En die had ik nu juist wel nodig (A)..!!

Nu bestel ik hem wel bij me volgende bestelling, maar het is wel al de 2e keer in 2 maanden dat er iets niet bij zit.. :(

Check je pm. ;)

Beste,
vandaag heb ik de verzending ontvangen referentienummer: C767950 van mijn vader, maar er is 1 probleem ik had een joggingbroek besteld maat medium maar jullie hebben helaas large er in gedaan deze is meteeeeeeeerssss te groot :D Zou ik deze kunnen terug sturen en maybe maat small kunnen krijgen? Aangezien jullie de verkeerde opstuurde wie betaald hier de verzendkosten?

Mvg.

Jonathan :)

Epic moet je een schepje voor en schepje na het trainen. Kan je dan ook gewoon 2 schepjes tijdens het trainen?

C773387

Vorige keer verkeerde Muscle Protect gekregen en zou bij volgende bestelling de goede smaak krijgen. Dit bij vermeldingen gezet. Als je hier voor de zekerheid even naar zou kunnen kijken, het gaat om Lemon Bubblegum.

Bedankt

Epic moet je een schepje voor en schepje na het trainen. Kan je dan ook gewoon 2 schepjes tijdens het trainen?

Zou 1,5 schepje nemen in een bidon en begin dit te drinken voor je gaat trainen. Dit drink je dan gedurende de training op. Na je training neem je 1 schep epic met eventueel andere pwo supps.

Lol het lijkt wel dat jullie inpakker wat high is. xD

Ff bijsturen dus. ^^

Net jullie nieuwe Protein Ice Cream op! Smaak Tropical & Peach is goed bevallen!
Eerst inderdaad 15 min uit de vriezer voor het eten anders is het te hard.

Maar smaakt echt goed! Mijn vriendin kon er zelfs niet vanaf blijven haha!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven