MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hebben jullie een goede fatburner zonder teveel bijwerkingen ?? want hoor van velen dat er ook fatburners zijn waar je hoofdpijn van krijgt of duizelig of hartkloppingen krijgt...
maar dit wil ik absoluut vermijden is er ook iets op de markt dat goed zijn werk doet maar niet te straf is en waar je geen bijwerkingen van hebt ?

Ripped of Dexaprine ;)

dexaprine is redelijk straf denk ik ?? als ik de revieuws lees :s

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 23:29 ----------

maar is zo een fatburner niet schadelijk voor de gezondheid eigelijk ???

komt de saw palmetto van now foods nog terug? staat uitverkocht..

hebben jullie een goede fatburner zonder teveel bijwerkingen ?? want hoor van velen dat er ook fatburners zijn waar je hoofdpijn van krijgt of duizelig of hartkloppingen krijgt...
maar dit wil ik absoluut vermijden is er ook iets op de markt dat goed zijn werk doet maar niet te straf is en waar je geen bijwerkingen van hebt ?

Je kunt eventueel ook stimulanten helemaal vermijden door te kiezen voor Green Tea Slank in combinatie met Transform. Dan heb je echt een leuke combi:)

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 08:56 ----------

komt de saw palmetto van now foods nog terug? staat uitverkocht..

Ja, staat in bestelling. Ik denk maandag of dinsdag weer binnen.:)

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 08:57 ----------

Die kleine 300mg caffeine in ripped in combinatie met andere stimulanten erin kunnen net zo goed voor duizeligheid/hartkloppingen zorgen bij gevoelige mensen, dit weten jullie zelf ook wel dus mogen jullie op z'n minst verwerken in jullie advies.

Staat op de verpakking maar zou ook bij de tekst mogen staan. Gaan we maandagochtend naar kijken en aanpassen. Heb je dus helemaal gelijk in. Dank je:)

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 08:58 ----------

Ik vind de eiwit waarde er niet van terug , is het mogelijk deze eens te posten ofzo ?

MvG

Ironic P.

label Epic :)

In ripped zit ong 300 caffeine, aan hoeveel bakjes koffie is dat gelijk?

Gister zou mijn pakketje worden verstuurd met melatonine erin wat gister is binnen gekomen bij jullie als het goed is nu keek ik net bij track en trace dat die nog niet verzonden is. Zouden jullie hier naar willen kijken. ReferentienummerC767700

Thx maar ik zoek echt een recover product met een relatief hoge eiwit waarde.

Vriendje vond xxl toch oke.
Dus hoeven niet geruild te worden :)

Google is your friend :D Eerste link gelijk ;) Een kop koffie: 50-150 mg cafeïne

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 10:33 ----------

Thx maar ik zoek echt een recover product met een relatief hoge eiwit waarde.

He wat ik zelf doe: BCAA+PeptoPro+Dextrose pure.

Heb je alles voor na de training in hoge doseringen!

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 10:33 ----------

Top! Hoelang is je vriend? IK twijfel nog over de maat namelijk :D

Inderdaad een kop koffie is 50-150 mg cafeïne;)

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 10:47 ----------

Gister zou mijn pakketje worden verstuurd met melatonine erin wat gister is binnen gekomen bij jullie als het goed is nu keek ik net bij track en trace dat die nog niet verzonden is. Zouden jullie hier naar willen kijken. ReferentienummerC767700

Stuur je zo een pm met je status :cool:.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 10:47 ----------

Helemaal top! :D

Laatst bewerkt:
bestelling geplaatst, met de vraag of er een extra zakje whey perfection bij kan omdat er bij mijn vorige bestelling niets bij zat.. Ben benieuwd naar de joggingbroek :P hopelijk zit die lekkaaaahhhh :cool:

Komt helemaal goed! Jogginsbroek zit super :p

top :)

trouwens een vraagie, die bodyenfit halter shirts komen die weer want ze staan al ff op uitverkocht, ik heb namelijk een probleem met ze..

ze krimpen :S okey ik ben ook iets gegroeid maar niet zoveel en zo snel .. de tanktop wordt bijna echt een topje en ze zijn gewoon normaal op temp gewassen ??? meer mensen hier last van of heb ik gewoon een slechte batch

top :)

trouwens een vraagie, die bodyenfit halter shirts komen die weer want ze staan al ff op uitverkocht, ik heb namelijk een probleem met ze..

ze krimpen :S okey ik ben ook iets gegroeid maar niet zoveel en zo snel .. de tanktop wordt bijna echt een topje en ze zijn gewoon normaal op temp gewassen ??? meer mensen hier last van of heb ik gewoon een slechte batch

Subs slaan duidelijk aan dus als het een topje geworden is. :p
Moet verder zeggen dat ik het nog niet eerder heb gehoord!

Heb een nieuwe post workout nodig, mensen(b&f) aanraders?

Bestelling binnen. Snelle service, top! Na veel te hebben gelezen op dit forum zou deze combinatie goed moeten werken.

foto-1.jpg

Hey het is misschien wel een idee (waarschijnlijk eerder gezegd) om een mobile app te maken waar je ook gemakkelijk producten kan bestellen. Ik bestel sowieso altijd op ipad dat gaat verder super maar een app met goeie zoekfunctie en buttons zou wel vernieuwend zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven