Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
vandaag heb ik de verzending ontvangen referentienummer: C767950 van mijn vader, maar er is 1 probleem ik had een joggingbroek besteld maat medium maar jullie hebben helaas large er in gedaan deze is meteeeeeeeerssss te groot :D Zou ik deze kunnen terug sturen en maybe maat small kunnen krijgen? Aangezien jullie de verkeerde opstuurde wie betaald hier de verzendkosten?

Mvg.

Jonathan :)

Komt je kant op, dinsdag in huis:D

C773387

Vorige keer verkeerde Muscle Protect gekregen en zou bij volgende bestelling de goede smaak krijgen. Dit bij vermeldingen gezet. Als je hier voor de zekerheid even naar zou kunnen kijken, het gaat om Lemon Bubblegum.

Bedankt

Regel ik voor je!:)

joggingbroek zit heerlijk!!!

Mooizo, lekker trainen erin!;)

Bedankt voor de service
Er is een bestelling gedaan..

C773429 is het bestelnummer

Bedankt voor je bestelling:cool:

Net jullie nieuwe Protein Ice Cream op! Smaak Tropical & Peach is goed bevallen!
Eerst inderdaad 15 min uit de vriezer voor het eten anders is het te hard.

Maar smaakt echt goed! Mijn vriendin kon er zelfs niet vanaf blijven haha!

Mooi dat je zo tevreden bent. Prima tussendoortje:)

Beste,

Wow dankje, maat small dan? xD En moet ik die andere niet terugsturen?

Mvg.

Jonathan

komen de variety sachets van mass perfection nog terug? ik zie ze niet staan..

wat is de zin van L-Arginine 17.5 mg in de sports multi?

wat is de zin van L-Arginine 17.5 mg in de sports multi?

Beetje jammer dat soort fillers inderdaad.... Totaal nutteloos op deze dosering. (Niet dat het überhaupt een heel nuttige supp is als je ook citrulline, agmatine, nitraatsupps hebt)

Bestelling binnen. Snelle service, top! Na veel te hebben gelezen op dit forum zou deze combinatie goed moeten werken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie stack!
Gebruik bijna tzelfde, heb alleen nog strong erbij en Magnificent.

Maar zijn dat nou nieuwe shakebakers? :D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 17:48 ----------

joggingbroek zit heerlijk!!!

OW die zijn er natuurlijk ook!!!!
Die ga ik zeker bestellen!

@bodyenfit;
Welke maat moet ik hebben, ben 1m83 en heb spijkerbroek maat 36.

Thankkssss

Goeie stack!
Gebruik bijna tzelfde, heb alleen nog strong erbij en Magnificent.

Maar zijn dat nou nieuwe shakebakers? :D

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 17:48 ----------

OW die zijn er natuurlijk ook!!!!
Die ga ik zeker bestellen!

@bodyenfit;
Welke maat moet ik hebben, ben 1m83 en heb spijkerbroek maat 36.

Thankkssss

Heb jij die nog niet? :eek:

Blauwe shakebeker is er toch alweer eventjes ;) XL is goed denk ik ben zelf 1.86 en heb ook een XL.
L is denk ik te klein aangezien ik gok dat jou bovenbenen wat groter zijn :p

om gerekent zit er in die multi 200IE vitamine d3. Daarbij staat dat dit 100% ADH is. Maar is dit niet absurd weinig?

om gerekent zit er in die multi 200IE vitamine d3. Daarbij staat dat dit 100% ADH is. Maar is dit niet absurd weinig?

Is gewoon de adh. In losse vit d supplementen zit inderdaad veel meer, omdat ongeveer 80% van de europese bevolking (of 90% ofzo) een tekort heeft.

heel veel ADH's zijn relatief laag. maar je moet je ook bedenken dat ze gebaseerd zijn op een 2000 kcal dieet. niet op 4-5000 kcal + heavy weightlifting.

De Iso 100 blijft gewoon bestelbaar hoor! De andere smaken staan weer in bestelling, deze proberen we zo spoedig mogelijk aan te kunnen bieden!;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 13:40 ----------

Bedankt voor je bestelling! We gaan je order zo snel mogelijk verzenden! We zijn uiteraard erg benieuwd naar je ervaring met deze producten! :D

Wanneer komen de andere smaken dan weer van ISO-100, nu is namelijk alleen chocolade nog te krijgen?

Wat mis ik als ik ipv Nr.1 voor m'n training, alleen wat BCAA's/Muscle Protect neem?
Begrijp me niet verkeerd, Nr.1 is volgens mij een prima product alleen voor mijn wensen misschien ook wat overgedoseerd, en daardoor hangt er natuurlijk ook een ander prijskaartje aan.

Creapure heb ik inmiddels ook al gekocht, voor niet-trainingsdagen. Zou een zelf samengestelde 'PWO' met Creapure en BCAA's ook niet gewoon voldoende zijn? Peptopro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven