AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je bestelling! Dit kan kloppen inderdaad. Dit is omdat wij zelf wel in het weekend werken alleen de post niet. Dit betekend dat de pakketten standaard op maandag door de PostNL worden opgehaald en dan dinsdag bij de klanten worden aangeboden. Je kunt morgen je pakket

Top, bedankt :)

:thumb:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 13:30 ----------

Weet je hier al meer van, zou wel heel jammer wezen namelijk als ISO-100 van Dymatize eruit gaat

Ze staan in bestelling! We hopen ze zo spoedig mogelijk binnen te krijgen. Je kunt je ook abonneren op het product, dan krijg je een bericht zodra de andere smaken weer beschikbaar zijn! Dan ben je hier als een van de eersten op de hoogte:D

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 13:32 ----------

Heyy b&f,
zouden jullie eens kunnen onderhoren
hoe het zit met bestelling C769241 ? ;)
had deze namelijk zaterdag besteld en is nog steeds enkel aangemeld.
zou ik deze vandaag nog kunnen verwachten ? (moet naar belgië trouwens)
bedankt alvast !

Bedankt voor je bestelling! Deze bestelling is zaterdag bij ons binnengekomen, dat betekend zoals ik net ook beschreven had dat deze bestelling morgen bij je te verwachten is!

Tim

Hoi
Verkopen jullie nog die muscle bag combinatie?
Vind enkel de diet bag combinatie terug op jullie site...

mvg

Bedankt voor je bestelling! Dit kan kloppen inderdaad. Dit is omdat wij zelf wel in het weekend werken alleen de post niet. Dit betekend dat de pakketten standaard op maandag door de PostNL worden opgehaald en dan dinsdag bij de klanten worden aangeboden. Je kunt morgen je pakket verwachten!
Ook ik heb hier last van. Denk alleen dat Eldert zich in de PM verward heeft met dinsdag, zie pm :)

Hoi
Verkopen jullie nog die muscle bag combinatie?
Vind enkel de diet bag combinatie terug op jullie site...

mvg

Nee deze is op dit moment uitverkocht! Hij zal op korte termijn ook niet terugkeren.

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 14:35 ----------

Ook ik heb hier last van. Denk alleen dat Eldert zich in de PM verward heeft met dinsdag, zie pm :)

Ga het even bekijken!

Tim

Zijn er supps voor een beter weerstand naast de normale vits?

2x joggingsbroek besteld, yeahh buddy

Ralf op vakantie? :D

Ralf is even vrij, heeft een burnout:P nee geintje, hij is morgen weer beschikbaar! :D

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 15:30 ----------

Je zou bijvoorbeeld Super Anti-Oxidants kunnen overwegen met een Vitamine C1000. Beide van Now Foods!

Tim

Hahah okee naja extra lang weekend is ook lekker toch! Tim is wel nieuwe aanwinst ;) ?

hoi Body en fit,

ik heb vrijdags net voor 10uur savonds een bestelling gedaan, geld overgemaakt maar denk dat er iets fout gegaan is.

ik heb wel een bestel mail van jullie ontvangen maar geen verzendmail van jullie. Heb net de rekeningnummer gecontroleerd en die was goed. Overgemaakte geld ook.

mijn referentie# c772496

kun je dit misschien controleren? bedank al vast!

Hahah okee naja extra lang weekend is ook lekker toch! Tim is wel nieuwe aanwinst ;) ?

Inderdaad;)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 16:38 ----------

hoi Body en fit,

ik heb vrijdags net voor 10uur savonds een bestelling gedaan, geld overgemaakt maar denk dat er iets fout gegaan is.

ik heb wel een bestel mail van jullie ontvangen maar geen verzendmail van jullie. Heb net de rekeningnummer gecontroleerd en die was goed. Overgemaakte geld ook.

mijn referentie# c772496

kun je dit misschien controleren? bedank al vast!

Gaan we gelijk voor je nakijken! Laat het je weten door middel van een Pm! :D

Hoe kun je je abonneren op ISO-100 ?

zou je naar mijn bestelling willen kijken? 767700 van de week is verteld dat het vandaag verzonden zou worden. echter staat er op site van de post dat de bestelling nog klaar wordt gemaakt door de verzender.

B & F hebben jullie enig idee waneer mijn bestelling binnen gaat komen?
ik heb vrijdag om 21:00 besteld maar nog steeds niks in huis. en op mn track n trace is de bezorgdatum onbekend...?

C772380

Dit kan inderdaad, echter mis je dan wel je carbo-loaders en je N.O ingredienten. Wanneer je echt aan het trainen bent voor Bodybuilding lijkt mij dit niet voldoende.

Tim

True, daar ben ik van op de hoogte. Maar dat zijn nu juist de ingrediënten waarvan ik niet zeker weet of ik ze nodig heb. Voorlopig heb ik nog een restje Nr.1 die ik wil opmaken, een klein beetje Neurocore en zelfs nog een pot Double (ook wel een aardige, prijsgunstige PWO zonder echte stimulanten). Die maak ik eerst op.

Heb een nieuwe bestelling gedaan met Whey (uiteraard), jullie nieuwe multivits, vitamine D3 en de amino's van de aanbieding, die ik in het vervolg pre- (en evt. intra-) workout ga gebruiken, met als post-workout Magnificent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven