XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mis ik als ik ipv Nr.1 voor m'n training, alleen wat BCAA's/Muscle Protect neem?
Begrijp me niet verkeerd, Nr.1 is volgens mij een prima product alleen voor mijn wensen misschien ook wat overgedoseerd, en daardoor hangt er natuurlijk ook een ander prijskaartje aan.

Creapure heb ik inmiddels ook al gekocht, voor niet-trainingsdagen. Zou een zelf samengestelde 'PWO' met Creapure en BCAA's ook niet gewoon voldoende zijn? Peptopro?

Maak altijd mijn eigen post workout met oa Peptopro, creatine's en BCAA poeder. Hoe je deze samensteld is afhankelijk van de rest van je supps, voeding en je persoonlijke doelen.

Laatst bewerkt:
Wat mis ik als ik ipv Nr.1 voor m'n training, alleen wat BCAA's/Muscle Protect neem?
Begrijp me niet verkeerd, Nr.1 is volgens mij een prima product alleen voor mijn wensen misschien ook wat overgedoseerd, en daardoor hangt er natuurlijk ook een ander prijskaartje aan.

Creapure heb ik inmiddels ook al gekocht, voor niet-trainingsdagen. Zou een zelf samengestelde 'PWO' met Creapure en BCAA's ook niet gewoon voldoende zijn? Peptopro?

Kan je bijna zeggen dat Nr.1 de prijs wel waard is. Krijg er goede energie van zonder crash. Ik nam nr1 pre, muscle protect tijdens en magnificent Post workout. Werkte goed.

Hoi ik ben 1 m75 welke maat van trainingsbroek zou ik dan bestellen?

mvg

Bij mijn eerste aankoop was mijn gekozen proefpakket, dat zij steeds gratis aanbieden er niet bij, toen ik hiervoor belde vertelden ze me dat ik pas bij de volgende bestelling dit product kreeg ...
Persoonlijk vond ik dit wel jammer.

Maken de laatste tijd wel meer fouten. Wordt altijd wel rechtgezet.
Heb het nu ongeveer 6 a 7 keer gehad dat het fout ging. Heb er ook 2 keer een extra sup aan overgehouden waarmee ik iemand blij mee kon maken. Dus ipv win-win :D:lol:

Maak altijd mijn eigen post workout met oa Peptopro, creatine's en BCAA poeder. Hoe je deze samensteld is afhankelijk van de rest van je supps, voeding en je persoonlijke doelen.

Juist ja. Daar zat ik dus ook aan te denken. Thanks!

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 08:48 ----------

Kan je bijna zeggen dat Nr.1 de prijs wel waard is. Krijg er goede energie van zonder crash. Ik nam nr1 pre, muscle protect tijdens en magnificent Post workout. Werkte goed.

Ik weet het, het is erg goed. Er zitten alleen een heleboel dingen in waarvan ik vind dat ik ze niet per se nodig heb.
Hetzelfde geldt voor andere PWO's eigenlijk. Ik heb nog een potje Neurocore staan, die maak ik op, maar daarna gebruik ik geen PWO niet meer. Niet nodig. Ik heb voldoende energie en focus van mezelf, en mocht ik me een keertje wat slapper voelen is er altijd nog koffie :-)

Beste,

Wow dankje, maat small dan? xD En moet ik die andere niet terugsturen?

Mvg.

Jonathan

Ik laat je zo ff door middel van een PM weten hoe we dat op gaan lossen!

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 09:04 ----------

komen de variety sachets van mass perfection nog terug? ik zie ze niet staan..

Die laten sowieso nog 2 maanden op zich wachten.

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 09:09 ----------

Is gewoon de adh. In losse vit d supplementen zit inderdaad veel meer, omdat ongeveer 80% van de europese bevolking (of 90% ofzo) een tekort heeft.

Dit klopt inderdaad, de dosering in de Vitamine D is de minimale hoeveelheid die je normaal gesproken binnen zou moeten krijgen.

Tim

Dit kan inderdaad, echter mis je dan wel je carbo-loaders en je N.O ingredienten. Wanneer je echt aan het trainen bent voor Bodybuilding lijkt mij dit niet voldoende.

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 09:26 ----------

Ik heb hem in maat L laatst binnen gekregen, zit echt wel lekker enzo.
één nadeel alleen, er zitten geen broekzakken in, dat is best wel vreemd de 1e x dat ik hem droeg & ik wou me telefoon in me broekzak doen.

Inderdaad, misschien een optie voor de volgende broek! :D

Met NR1 ben ik gestopt, ik ging er 's nachts echt heftig van zweten! Zo erg dat ik gewoon elke dag het beddengoed kon vervangen. Nadat ik het niet meer nam was het gelijk weg, zal iets in zitten waar ik niet tegen kan?!?

Beetje jammer wel

Bij mijn eerste aankoop was mijn gekozen proefpakket, dat zij steeds gratis aanbieden er niet bij, toen ik hiervoor belde vertelden ze me dat ik pas bij de volgende bestelling dit product kreeg ...
Persoonlijk vond ik dit wel jammer.

Excuses voor het ongemak! Wij doen ons uiterste best! ;)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 09:39 ----------

Met NR1 ben ik gestopt, ik ging er 's nachts echt heftig van zweten! Zo erg dat ik gewoon elke dag het beddengoed kon vervangen. Nadat ik het niet meer nam was het gelijk weg, zal iets in zitten waar ik niet tegen kan?!?

Beetje jammer wel

Ik zou zo niet durven zeggen waar dit vandaan komt, de Nr1 bevat niet een thermogeen stofje of iets dergelijks, waar je zo van kan gaan zweten. Misschien zou het zo kunnen zijn dat je allergisch bent voor een van deze stofjes die in de NR1 zit. Laat dat anders even testen bij je huisarts. Zoals ik al zei is erin principe geen andere reden voor aan te geven..

Tim

Referentienummer C775408

Ik hoop dat deze bestelling nu wel eens op tijd aankomt. Mijn bestelling van vorige week had vertraging, alsook de twee bestellingen daarvoor :)

Kunnen jullie even navragen hoe t met order C772943 staat. Zaterdagochtend besteld en staat nu al 2 dagen op "wordt verzend klaargemaakt door verzender" op postnl.

Kunnen jullie even navragen hoe t met order C772943 staat. Zaterdagochtend besteld en staat nu al 2 dagen op "wordt verzend klaargemaakt door verzender" op postnl.

Bedankt voor je bestelling! Dit kan kloppen inderdaad. Dit is omdat wij zelf wel in het weekend werken alleen de post niet. Dit betekend dat de pakketten standaard op maandag door de PostNL worden opgehaald en dan dinsdag bij de klanten worden aangeboden. Je kunt morgen je pakket verwachten!

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 11:21 ----------

Ga het even voor je uitzoeken! Laat het je zo even weten door middel van een PM:)

Tim

Referentienummer C775408

Ik hoop dat deze bestelling nu wel eens op tijd aankomt. Mijn bestelling van vorige week had vertraging, alsook de twee bestellingen daarvoor :)

Zie dat je hem net geplaatst hebt:p Je kunt hem gewoon morgen verwachten hoor!:D

Tim

Heyy b&f,
zouden jullie eens kunnen onderhoren
hoe het zit met bestelling C769241 ? ;)
had deze namelijk zaterdag besteld en is nog steeds enkel aangemeld.
zou ik deze vandaag nog kunnen verwachten ? (moet naar belgië trouwens)
bedankt alvast !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven