AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou je naar mijn bestelling willen kijken? 767700 van de week is verteld dat het vandaag verzonden zou worden. echter staat er op site van de post dat de bestelling nog klaar wordt gemaakt door de verzender.

Bestelling komt er aan, er was wat vertraging met de melatonine 180 caps. Excuses hier dan ook voor!

B & F hebben jullie enig idee waneer mijn bestelling binnen gaat komen?
ik heb vrijdag om 21:00 besteld maar nog steeds niks in huis. en op mn track n trace is de bezorgdatum onbekend...?

C772380

Pakketje is onderweg en word morgen bij je aangeboden:)

;)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 18:02 ----------

True, daar ben ik van op de hoogte. Maar dat zijn nu juist de ingrediënten waarvan ik niet zeker weet of ik ze nodig heb. Voorlopig heb ik nog een restje Nr.1 die ik wil opmaken, een klein beetje Neurocore en zelfs nog een pot Double (ook wel een aardige, prijsgunstige PWO zonder echte stimulanten). Die maak ik eerst op.

Heb een nieuwe bestelling gedaan met Whey (uiteraard), jullie nieuwe multivits, vitamine D3 en de amino's van de aanbieding, die ik in het vervolg pre- (en evt. intra-) workout ga gebruiken, met als post-workout Magnificent.

Zijn dan ook prima producten die hun werk goed doen. Nog bedankt voor je bestelling:D

Reed vandaag weer s over de snelweg richting Groningen en is jullie nieuwe pand is mooi geworden!! PostNL ook lekker op steenworp afstand, gaat helemaal goed komen :D

Reed vandaag weer s over de snelweg richting Groningen en is jullie nieuwe pand is mooi geworden!! PostNL ook lekker op steenworp afstand, gaat helemaal goed komen :D

Dacht er nog wel aan lol

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 19:05 ----------

Hebben jullie nu ook een aparte balie voor klanten? Wou woensdag ff langskomen voor nieuwe supps

We hebben inderdaad een klantenbalie waar je je supplementen kunt afhalen, zien je dus woensdag;)

Ok, 1ste keer dat ik bij de vorige kwam binnenlopen was best awkard, gelijk tussen voorraad stellingen en de inpak tafel

Ja je staat meteen in het centrum vond het wel gezellig koffie en een eiwitreep. Nu toch nog eens naar het nieuwe pand kijken hopelijk weet de baas daar wel hoe de koffie machine werkt :p:D

Ok, 1ste keer dat ik bij de vorige kwam binnenlopen was best awkard, gelijk tussen voorraad stellingen en de inpak tafel

Je zult zien dat het er nu een stuk beter uitziet:D!

Ja je staat meteen in het centrum vond het wel gezellig koffie en een eiwitreep. Nu toch nog eens naar het nieuwe pand kijken hopelijk weet de baas daar wel hoe de koffie machine werkt :p:D

Koffie staat voor je klaar, regelen wij wel;)

Zink

Als je mag kiezen welke zink kan ik dan het beste nemen (beide zijn vandaag bij jullie binnengekomen)?:

l-optizinc monomethionine

of

zinc picolinaat

grt

dave

Tof hoor weer eigenmerk product erbij de multi vit.
Heb meteen maar wat spulletjes besteld, mini bestelling hoor maar kon de eigeenmerk spullen niet laten liggen voor deze prijzen.

Tof hoor weer eigenmerk product erbij de multi vit.
Heb meteen maar wat spulletjes besteld, mini bestelling hoor maar kon de eigeenmerk spullen niet laten liggen voor deze prijzen.

Bedankt voor je bestelling! Goed te horen dat je te spreken bent over ons eigen merk! De Sports Multi loopt als een trein!:D

Tim

Hi, verkopen jullie geen chocolate milkshake casseine meer?

Gaat de prijs dan weer omhoog? Isolate kost nu ook alweer 40 euro voor 2kg :)

Prijstijgingen zijn onderhevig aan stijgende eiwitprijzen. Eiwitten worden duurder, dit moeten wij dan ook doorberekenen in de prijs van het eiwitproduct. Helaas kan ik nog niet aangeven wat de nieuwe pot van de Micellar Casein gaat kosten;) Uiteraard proberen wij deze zo scherp mogelijk aan te prijzen!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven