AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik had gisterenavond een bestelling geplaatst (C784998) vanuitgaande dat ik het vandaag zou hebben. Nou staat er bij track en trace dat pakket nog wordt voorbereid. Ik woon in een studentenhuis én ben weekend niet thuis, kunnen jullie pakketje maandag verzenden?

Als je net zoals ik je huisgenoten niet vertrouwt dan kan je het beste gewoon bij een Postnl afhaalpunt laten bezorgen, dan kan je het vaak de volgende na 16:00 al ophalen dus heb je het nog op dezelfde dag als je het thuis bezorgt zou krijgen

He Ralf,

Hebben jullie toevallig nog niet ergens in dat grote magazijn van jullie één of twee verdwaalde potten Napalm (Muscle Warfare) staan volgens de oude formule (DMAA) ?

Grtz. Vortexx

Helaas niet, alle producten met DMAA hebben we verkocht en zijn de deur uitgegaan:p

B&F, de track and trace link die jullie me gisteren hadden gestuurd na men bestelling werkt niet.
Eerst dacht ik dat er iets aan de hand was met het pakketje, maar ik heb dan op die website de code opnieuw ingevuld en toenwas het in orde. Zending is onderweg, ik ben blij

Top, bestelling vandaag dan in huis!

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 10:48 ----------

Als je net zoals ik je huisgenoten niet vertrouwt dan kan je het beste gewoon bij een Postnl afhaalpunt laten bezorgen, dan kan je het vaak de volgende na 16:00 al ophalen dus heb je het nog op dezelfde dag als je het thuis bezorgt zou krijgen
Goede tip inderdaad. Dankjewwel. Afhaallocaties zijn in vele opzichten ideaal!

Ralf

Zie dat jullie eindelijk beast sports nutrition producten hebben, enige kans dat 2Shredded ook in het assortiment komt?

De verzending laat te wensen over.

Op postNL:
Bezorgdatum
vandaag 11:30-19:30

Haha heerlijk zeg die ruime tijden van postNL:D

B&F komt iig wel zijn afspraak na met volgende dag in huis :thumbs:

De verzending laat te wensen over.
:rolleyes:Sorry!
Op postNL:
Bezorgdatum

Daarom gaat het. Graag gedaan! :)
Ik heb minder geluk.. gisteren om 21:15 besteld ; word morgen bezorgd.
Sorry:rolleyes: Vanaf volgende week moet alles beter zijn :)

Ralf

IN!

ReferentienummerC784355

Klantnummer62124

Pakketje binnen hoor :D
Vroeg het aan de bezorger hoe het kwam dat ik zoveel over vertragingen lees. Volgens hem komt het door de vele gedwongen ontslagen binnen postNL. Had ook altijd een soort Turkse bezorger (bestel zoveel bij b&f dat ik zelfs mijn pakketbezorger kende haha) en die is er dus ook niet meer..

No problem, niet jullie schuld he!
Gelukkig maar! :)
IN!

ReferentienummerC784355

Klantnummer62124
Bedankt voor je bestelling. Fijne dag!:cool: Morgen in huis.
Pakketje binnen hoor :D
Vroeg het aan de bezorger hoe het kwam dat ik zoveel over vertragingen lees. Volgens hem komt het door de vele gedwongen ontslagen binnen postNL. Had ook altijd een soort Turkse bezorger (bestel zoveel bij b&f dat ik zelfs mijn pakketbezorger kende haha) en die is er dus ook niet meer..
Gelukkig dat je pakket aangekomen is. Succes ermee!!

Ralf

Gelukkig maar! :)

Bedankt voor je bestelling. Fijne dag!:cool: Morgen in huis.

Gelukkig dat je pakket aangekomen is. Succes ermee!!

Ralf

Weet je als iets meer over de eiwitrepen van quest nutrition , mening fitnessgebruikers bestellen ze nu uit de UK . Zou wel gemakkelijker zijn moest een benelux verdeler er zijn .

Op postNL:
Bezorgdatum

valt mee ik heb ooit 09:00 tot 19:30 gehad stonden de 19:35 pas aan de deur

of die koekebakkers geven 16:00 tot 18:00 en komen om 13:00 al als je niet thuis bent

B&F,

Ik heb gisteren jullie hydrolisaat en nog eens caseïne bestelt. Ga het helaas niet meer ontvangen vandaag vrees ik dus zal maandag worden.

Maar wat ik me nu al tijdje afvraag; verdwijnt de caseïne van jullie huismerk definitief ? Want zou graag een vervanger hebben dan. En de mix vind ik geen vervanger.

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven