MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
valt mee ik heb ooit 09:00 tot 19:30 gehad stonden de 19:35 pas aan de deur

of die koekebakkers geven 16:00 tot 18:00 en komen om 13:00 al als je niet thuis bent

Dat is lekker ruim ja;)

B&F,

Ik heb gisteren jullie hydrolisaat en nog eens caseïne bestelt. Ga het helaas niet meer ontvangen vandaag vrees ik dus zal maandag worden.

Maar wat ik me nu al tijdje afvraag; verdwijnt de caseïne van jullie huismerk definitief ? Want zou graag een vervanger hebben dan. En de mix vind ik geen vervanger.

Grtz

Heb je morgen in huis, wordt zaterdag gewoon geleverd:) Caseine gaat er zeker niet uit, maar komt straks ook in 2270gr, ipv de 1500gr van nu. Eerst verkopen we alle 1500gr, daarna zullen we overstappen op de 2270gr:D

Eldert

Neurocore staat in de aanbieding maar heeft nog steeds de gewone prijs? :)

Zo net neurocore en sports multi besteld.
Ben benieuwd hiervoor WTF gebruikt als pwo, hoop dat deze iets beter is.
Zouden jullie misschien ook wat extra samples erbij willen doen indien mogelijk.
Want die zijn altijd handig en welkom :)
Referentie C786598

Neurocore staat in de aanbieding maar heeft nog steeds de gewone prijs? :)

als het goed is niet..

Zo net neurocore en sports multi besteld.
Ben benieuwd hiervoor WTF gebruikt als pwo, hoop dat deze iets beter is.
Zouden jullie misschien ook wat extra samples erbij willen doen indien mogelijk.
Want die zijn altijd handig en welkom :)
Referentie C786598

Dank voor je bestelling! Regel ik:)

Eldert

Wat is nu de beste whey volgens jullie qua kwaliteit body? De perfection of de isolate?

Wie schrijft eigenlijk de productomschrijvingen? Moet zeggen dat die persoon erg creatief is

Laatst bewerkt:
Na lange tijd weer een bestelling, verjaardagscadeau van mijn ouders. Maandag jarig, maar ga er van uit dat het morgen al binnen is :D C786705

Nee, stond volgens mij ook voordien voor 19,90. En bij prozis staat deze ook nog een Euro'tje goedkoper dan nu.

http://www.prozis.com/be/nl/muscletech/neurocore-45-servings

Komen we nog ff op terug:rolleyes:

Wat is nu de beste whey volgens jullie qua kwaliteit body? De perfection of de isolate?

Ligt eraan wat je precies wil.. Isolaat is wat ''schoner'', lager in KH en vet en iets hoger in eiwitgehalte:)

Na lange tijd weer een bestelling, verjaardagscadeau van mijn ouders. Maandag jarig, maar ga er van uit dat het morgen al binnen is :D C786705

dank voor je bestelling, we gaan ons best doen:D

Wie schrijft eigenlijk de productomschrijvingen? Moet zeggen dat die persoon erg creatief is
Bedankt! ;)

Eldert

Mooi nieuw pand jongens. Top !!

Hoi B&F,
Ik ben redelijk nieuw hier. Ik vroeg me af of het ook mogelijk is een test sample een keer te proberen van de perfect protein. Ik wil aankomen en gebruik als extra nutridrink protein. Maar gezien ik nu ook train wilde ik kijken of ik dit kan vervangen door perfect protein. Vandaar mijn vraag of jullie ook test samples hebben.

Is er een medische reden dat je nutridrink hebt ? Zoniet dan je die vervangen door de shake die je wilt. Ik vraag dit omdat lactose intoleranten mensen ook flesjes voeding krijgen.

Ik heb het jaren gebruikt als medische drinkvoeding puur om aan te komen (ben 20 kilo aangekomen na ziekte). Ik gebruik het nu dus eigenlijk nog steeds als een aanvulling omdat ik nog 5 kilo wil aankomen, wat tot nu toe nog niet wil lukken. Maar dus niet echt meer om medische redenen. Ik vind de smaken ook vies... dus vandaar eens zien of het een optie zou zijn dit te vervangen. En daarom mijn vraag of ik het een keer zou kunnen testen.

Hoi B&F,
Ik ben redelijk nieuw hier. Ik vroeg me af of het ook mogelijk is een test sample een keer te proberen van de perfect protein. Ik wil aankomen en gebruik als extra nutridrink protein. Maar gezien ik nu ook train wilde ik kijken of ik dit kan vervangen door perfect protein. Vandaar mijn vraag of jullie ook test samples hebben.

We hebben inderdaad samples van de perfect-protein, persoonlijk raad ik je aan om de variety box te nemen. Dan kan je meteen alle smaken testen.:D

B&F jullie zouden toch walden farms sauzen binnen krijgen? dit las ik een aantal maand terug. zit al de hele tijd gespannen te wachten....

B&F jullie zouden toch walden farms sauzen binnen krijgen? dit las ik een aantal maand terug. zit al de hele tijd gespannen te wachten....

Durf ik niet met 100 % zekerheid te zeggen, mijn collega komt hier later even op terug. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven