XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank voor je bestelling, we gaan ons best doen:D

Eldert
Vannacht stond er bij mijn zending nog, dat het pakket vandaag afgeleverd zou worden tussen 12.30-14.30 uur. Nu staat er: ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' en bezorgdatum maandag 4 maart. Betekend dat, dat het pakket door jullie nog niet aangeboden is aan PostNL, of dat zij pas maandag tijd hebben om te bezorgen? Beetje vaag allemaal, maak dit echt voor het eerst mee..

Vannacht stond er bij mijn zending nog, dat het pakket vandaag afgeleverd zou worden tussen 12.30-14.30 uur. Nu staat er: ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' en bezorgdatum maandag 4 maart. Betekend dat, dat het pakket door jullie nog niet aangeboden is aan PostNL, of dat zij pas maandag tijd hebben om te bezorgen? Beetje vaag allemaal, maak dit echt voor het eerst mee..

Ga hier direct achteraan, zodat je jouw pakketjes zo snel mogelijk ontvangt. Excuus voor de vertraging in ieder geval. :)

Hebben jullie ooit overwogen om cocosnootolie te gaan verkopen? Die shit is in Nederland niet te betalen, en volgens mij is dat best uit Amerika te halen. Denk dat je dat hier aardig af kunt zetten.

Hebben jullie ooit overwogen om cocosnootolie te gaan verkopen? Die shit is in Nederland niet te betalen, en volgens mij is dat best uit Amerika te halen. Denk dat je dat hier aardig af kunt zetten.
Ik neem aan dat je doelt op MCT olie? Deze hebben we uiteraard :)

Ralf

Gisteravond het zoveelste pakketje besteld. :D Alleen na het verzend bericht van jullie, heb ik helemaal niets meer vernomen van nlpost waar mijn pakket is... Weten jullie hier meer van ?

Refnmr; C786958

Gisteravond het zoveelste pakketje besteld. :D Alleen na het verzend bericht van jullie, heb ik helemaal niets meer vernomen van nlpost waar mijn pakket is... Weten jullie hier meer van ?

Refnmr; C786958

We gaan er direct voor je achteraan, ben bang dat het 1 werkdag vertraagd is. Maar zoals we gezegd ga er direct achteraan. :)

@ body en fit

Nooit aan gedacht je eigen energy reep te maken zoals : http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/energie-producten/davina/energy-oatsnack/

Een gat in de markt ?

Puur duursporters gericht
Jazeker, daar is zeker aan gedacht. Lijkt me zelf ook wel iets. Moet meteen aan de Wholly Oats bars van vroeger denken :) . Alleen het vinden van de allerbeste producent en beste reep is echt ontzettend moeilijk, dus daaraan wordt gewerkt.

Ralf

Jazeker, daar is zeker aan gedacht. Lijkt me zelf ook wel iets. Moet meteen aan de Wholly Oats bars van vroeger denken :) . Alleen het vinden van de allerbeste producent en beste reep is echt ontzettend moeilijk, dus daaraan wordt gewerkt.

Ralf

Ik wil ze kopen , alleen vind ik ze focking duur voor wat het is .

Mss dat jullie als huismerk een meer competief alternatief op de markt brengen ?

Kleine van mij gaat fietsen en neemt mee samples !!

image.jpg

Ik wil ze kopen , alleen vind ik ze focking duur voor wat het is .

Mss dat jullie als huismerk een meer competief alternatief op de markt brengen ?
Uiteraard, als wij die mogelijkheid krijgen en de wij vinden het zelf goed. Dan komt die uiteraard :) Zodra er meer is, zijn jullie de eerste! :)
Kleine van mij gaat fietsen en neemt mee samples !!
Ik ga op reis en neem mee....:1e: eiwitten!

Ralf

Trainingsbroek zit TOP!

B&F zou het een idee zijn om een soort " schenktuitje" in de scoops te verwerken? ik gooi namelijk vaak dextrose/whey in een simpel flesje en dan gooi ik altijd de helft ernaast dus moet ik altijd eerst een trechter derbij pakken :o en ik vrees dat ik niet de enige ben met dit dilemma.

beetje rare vraag... zie net dat jullie de Orange traid vit in de aanbieding hebben.
Nu heb ik de laatste tijd een gewone multi vit die een positief effect zou hebben tegen menopauze verschijnselen, het werkt, maar ik weet niet welke bestanddelen precies daarvoor zorgen.
Is er iemand hier die dat wel weet... en zitten die in voldoende mate in de orange traid?

Ik hou niet van veel pillen slikken en zie dat ik mijn glucosamine achterwege zou kunnen laten met orange triad.
Maar heb geen enkele behoefte in hogere frequentie van de hotflushes ;)

Ik heb een vraag over de micellar casein. Er staat dat er 4.5kg te koop is maar bij de opties staat enkel een tijdelijke aanbieding coco en 2 kg... In de uitleg staat er echter wel 4.5kg voor 160 servings. Hoe zit het hier mee, iemand een idee?

Ik heb een vraag over de micellar casein. Er staat dat er 4.5kg te koop is maar bij de opties staat enkel een tijdelijke aanbieding coco en 2 kg... In de uitleg staat er echter wel 4.5kg voor 160 servings. Hoe zit het hier mee, iemand een idee?

Die verpakkingen zijn uit de handel gehaald. Eerst waren er 1500 en 4500 g verpakkingen. Die gaan er nu helemaal uit en dan alleen nog maar 2000g

B&F zou het een idee zijn om een soort " schenktuitje" in de scoops te verwerken? ik gooi namelijk vaak dextrose/whey in een simpel flesje en dan gooi ik altijd de helft ernaast dus moet ik altijd eerst een trechter derbij pakken :o en ik vrees dat ik niet de enige ben met dit dilemma.

Koop een trechtertje :)

Dankje Sniezel! :)
Goed idee, helaas zijn er geen zulke trechtjes. IN zulke gevallen raad ik altijd aan om een eigen te kopen of bijv. een alterantief te gebruiken. Zoals een theelepel ofzo :)
beetje rare vraag... zie net dat jullie de Orange traid vit in de aanbieding hebben.
Nu heb ik de laatste tijd een gewone multi vit die een positief effect zou hebben tegen menopauze verschijnselen, het werkt, maar ik weet niet welke bestanddelen precies daarvoor zorgen.
Is er iemand hier die dat wel weet... en zitten die in voldoende mate in de orange traid?

Ik hou niet van veel pillen slikken en zie dat ik mijn glucosamine achterwege zou kunnen laten met orange triad.
Maar heb geen enkele behoefte in hogere frequentie van de hotflushes ;)
Durf ik geen uitspraak te doen op dit moment. Zulke dingen zou ik eigenlijk altijd adviseren om met een arts te bespreken.
Bedankt voor je vraag. Nee, de 4,5kg casein komt niet meer terug in ons assortiment. Deze hebben we in de uitverkoop (gehad) samen met de 1,5kg. Zodra deze uitverkocht is vind je deze enkel in 2kg variant. Uiteraard tegen de scherpste prijs op de markt. :cool:

Ralf

Jongens, waarom is Hemavol zo duur? Ik herinner me nog wanneer het rond 20 was, toen was het aantrekkelik qua prijs/kwaliteit ratio. Jammer van de huidige prijs :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven